Gå til innhold

Hva har skjedd med dating i 2024??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (På 14.9.2024 den 12.31):

Dette er ikke noe nytt. Dette handler om at noen menn ønsker noen, ønsker nærhet, intimitet og de liker å holde noen varme, mens de leter etter drømmedama. Det er enkelt, flott og hyggelig å ha noen mens man venter på en som man syns er verdt å binde seg til. Det er det tydelig han ikke syns du er og han fant seg noen andre som ga han det han trengte. Det er derfor man alltid burde vente med sex, alltid burde ta dating avslappet og finne ut hvem mannen er - om han faktisk mener det han sier. Det eneste som gjelder i sånne situasjoner er nemlig tid, tid og tid. Ord betyr ingenting. 

Det finnes nå mange menn som ikke driver og holder noen "varm" mens man dater andre, her handler det nok også mye om at denne mannen var nyskilt. Å date noen som er nyskilt er nesten risikosport, siden han/hun ikke nødvendigvis har fått bearbeidet bruddet ennå.

Anonymkode: bda00...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 8.50):

3 uker er ikke lenge. 

Anonymkode: 81f4d...d73

7 dater på 4-5 timer; hvis du ikke på dette tidspunktet har opplevd noen som helst seksuell interesse, er det tåpelig å fortsette. Og går du rundt og «holder» deg, ødelegger du for deg selv.

Jeg forsvarer ikke parallell dating, men dette var ikke et tap for noen av dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 21.18):

Jeg tenker man kan date flere en stund. Og man kan ligge med flere, en stund. Dere har kjent hverandre i 3 uker og ikke ligget sammen. Dere har ikke kommet dit at dere har snakket om å bare date hverandre. Jeg ville nok ikke ditchet han så tidlig for dette,men om det hadde plaget meg så ville jeg sagt i fra om at jeg ønsker å være eksklusive og bare dater hverandre og om han ikke var interessert i det så ville jeg ha ønsket han lykke til videre. 

Anonymkode: 595da...054

Ja, hvis begge er enige i det, er det helt fint. Men TS har vel så vidt jeg forstår gitt uttrykk for at hun var seriøs, og da fortsetter man ikke sånn som det. Her var det jo også en mann som var nyskilt, og da er risikoen ekstra høy for sånt, folk som kommer rett ut fra et forhold har ofte et behov for å "leve livet" litt. 

Anonymkode: bda00...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

folk som kommer rett ut fra et forhold har ofte et behov for å "leve livet" litt. 

Er du «godt voksen» er det typisk det man er ute etter for resten av livet. Det er definisjonen av «seriøst forhold» i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (9 minutter siden):

Er du «godt voksen» er det typisk det man er ute etter for resten av livet. Det er definisjonen av «seriøst forhold» i den alderen.

Tja. Også mange godt voksne har behov for å bearbeide litt etter et ferskt brudd, og noen gjør det ved å date og flørte. Ikke alltid med 100% ærlighet ovenfor de man dater...

Anonymkode: bda00...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...