AnonymBruker Skrevet 12. september #41 Del Skrevet 12. september Jeg synes ikke man kan forvente eksklusivitet og sletting av apper når man bare har møttes noen ganger og ikke engang vært fysisk. Anonymkode: db733...e80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #42 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): for meg så er det ikke der skoen trykker at man kanskje innledningsvis dater noen flere.. det er man man LIGGER med andre mens han dater meg så langt som når vi har kommet til syvende date? TS Anonymkode: 12a58...db8 Tja, det er vel litt slik at damer kan få dates eller sex når de vil, menn må jobbe mer for det. For min del er det uaktuelt å gi slipp på "moroa" hvis man har jobbet en periode for det, kun fordi man har god kontakt med en annen også. Så jeg mener at dersom man aksepterer multidating så bør man også akseptere ligging med flere. Menn vil jo gjerne ha sex med flest mulig, damer vil gjerne ha forhold med den beste mulige, i møtet mellom disse motstridende interessene så finner menn og kvinner hver sin løsning. Anonymkode: 4a295...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #43 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): ja.. men jeg gjorde jo det😅 .. trodde jeg? Jeg sa noe i den dur på første date " du som er nyskilt vil vel kanskje rase litt i fra deg før du går inn i et nytt forhold? Jeg er på utkikk etter et forhold, så jeg dater ikke rundt for gøy, jeg dater for å finne meg en kjæreste" hvorpå han sa" jeg er 53 år - jeg er såpass voksen at jeg ikke har noe behov for å rase rundt" TS Anonymkode: 12a58...db8 Skjønner deg godt! Dette er grunnen for at jeg ikke har begynte date etter skillsmissen min😬 Vært gift i 17 år, så har jo aldri datet i mitt liv😂 Selvom jeg bare er 38! Men hører så masse lignende historier som din.. Men hører jo også solskinnshistoriene og, kjenner jo til flere som traff hverandre på Tinder, og er nå godt gift og har barn, men…. De traff hverandre på Tinder, men det var i 2014/15.. Så da var kanskje ikke Tinder blitt helt ett ‘’kjøttmarked’’ enda😔 Hvis du skal fortsette på tinder, så må du nok stålsette deg ekstra fremover, og bare fortsette å være like tydelig! Og kanskje styre unna nyskilte en periode🤷♀️ Prøve å kanskje sortere ut de som enten er helt nyskilte og de som har vært på Tinder i ‘’en evighet’’🤷♀️ Vet ikke jeg altså.. Uansett så tror jeg at for å overleve i dating verdenen nå, så gjelder det å finne balansen mellom å ‘’ikke ta ting personlig’’ samtidig som en også er åpen🤷♀️😅 Så enkelt og så vanskelig❤️ Anonymkode: 02282...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #44 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg synes ikke man kan forvente eksklusivitet og sletting av apper når man bare har møttes noen ganger og ikke engang vært fysisk. Anonymkode: db733...e80 Personlig hadde jeg ikke vært fysisk med noen på tinder før vi hadde kommer dit at appen skulle slettes. Helst vil jeg ikke date en mann med app, siden så mange har blitt allergiske mot relajsoner og helst bare vil ligge rundt. Anonymkode: 6fe5a...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #45 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vrir veldig på ting her. Det er forskjell på å ligge med de mennene du prøver ting ut med og å ligge med 3-4 forskjellige menn i uka bare fordi. De færreste klarer å vurdere om de har noe spesielt med noen før de har hatt sex med de. Å vite at man er kompatible når det kommer til sex er viktig for mange. Med din innstilling kommer ingen til å oppdage om du er spesiell eller ei. Og nei, kjønnsorgan i seg selv er ikke så veldig spesielle. Sorry. Og vaginaen til ei som aldri tør å slippe seg løs med noen er ihvertfall ikke spesiell. Anonymkode: c769c...0a5 Snakker som en ekte sex presser. Null romanse, kun sex sex sex. Anonymkode: 6fe5a...af1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #46 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er jo han som blir holdt på gress av deg. Godt voksen dame som enda ikke er klar for noe fysisk? Jeg beundrer han for at han gidder å planlegge mer med deg. Voksne vet hva de vil ha, og for de fleste er sex viktig. Du tjener lite på å leke jomfruelig som voksen dame. Du skal selvsagt ikke ha sex om du ikke vil, men å holde igjen på grunn av prinsipp og datingregler er å skyte seg selv i foten. Anonymkode: c769c...0a5 Når du leser om denne mannen, tror du det ville ført noe sted? Ærlig talt, han er en pikk og ikke mer. Prinsipp er lov og serriøst nødvendig for å beskytte seg fra idioter. Anonymkode: 6fe5a...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #47 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det viser seg at den godt voksne, nyskilte mannen jeg har datet de siste tre ukene (vi har vært på sju dates som i snitt har vart 4-5 timer hver) samtidig har hatt et parallelt løp med minst en annen kvinne som han i tillegg ligger med mens vi har datet, og er aktiv på sjekkeapper. Vi har ikke vært fysiske da jeg har holdt tilbake. Syns det er innmari rart hvordan han kan være så kald og kynisk? Planlegge to helgeturer med meg på siste date vi hadde i forgårs, for så ligge med en annen dame dagen etter. Hva fader? ???? Det hører med til historien at jeg har vært krystallklar fra dag en at jeg ønsket meg et forhold og han har gitt inntrykk for at han var klar for det, og seriøs han også. Jeg fant ut om seriedatingen hans i går, og konfronterte han på melding (orker ikke snakke med han fysisk selv om han da absolutt ville treffes/ringes) . Festlig nok, han verken bekreftet/benektet det, og var mer på at vi burde snakke om "neste steg for oss" . Er dette vanlig? Ligge rundt mens man har en annen dame gående på gress så lenge som 7 date? Og tenke at dette er heeelt innafor? Btw.. jeg ditchet han selvfølgelig. Anonymkode: 12a58...db8 Skjedd meg også Anonymkode: 4347e...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #48 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tja, det er vel litt slik at damer kan få dates eller sex når de vil, menn må jobbe mer for det. For min del er det uaktuelt å gi slipp på "moroa" hvis man har jobbet en periode for det, kun fordi man har god kontakt med en annen også. Så jeg mener at dersom man aksepterer multidating så bør man også akseptere ligging med flere. Menn vil jo gjerne ha sex med flest mulig, damer vil gjerne ha forhold med den beste mulige, i møtet mellom disse motstridende interessene så finner menn og kvinner hver sin løsning. Anonymkode: 4a295...0a0 Men da "jobber" du kanskje med sex som mål, og ikke et seriøst forhold? Synes det er vanskelig å se logikken i at menn som ønsker noe seriøst, samtidig er opptatt av å ligge med flest mulig. Anonymkode: 1abd4...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #49 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men da "jobber" du kanskje med sex som mål, og ikke et seriøst forhold? Synes det er vanskelig å se logikken i at menn som ønsker noe seriøst, samtidig er opptatt av å ligge med flest mulig. Anonymkode: 1abd4...51a Vil ha noe seriøst, men det tar fort en eller flere måneder å finne ut om man passer sammen. Så starter gjerne med sex som mål, så etterhvert kommer jo gjerne skjoldene ned og man blir kjent med personen bak fasaden. Er jo slik det har vært i all tid, å forføre noen og å bygge et forhold sammen er to vidt ulike ting, men de må begge skje. Anonymkode: 4a295...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #50 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil ha noe seriøst, men det tar fort en eller flere måneder å finne ut om man passer sammen. Så starter gjerne med sex som mål, så etterhvert kommer jo gjerne skjoldene ned og man blir kjent med personen bak fasaden. Er jo slik det har vært i all tid, å forføre noen og å bygge et forhold sammen er to vidt ulike ting, men de må begge skje. Anonymkode: 4a295...0a0 Men hvordan kan man bli ordentlig kjent med en person dersom man "sprer" oppmerksomheten sin og dater/har sex med flere samtidig? Vil tro at det i alle fall tar mer tid da, og at sex potensielt kunne skje tidligere om man hadde fokus på èn person av gangen..... Anonymkode: 1abd4...51a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibelator Skrevet 12. september #51 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes man kan date flere, før man er enig om å ikke gjøre det. Men man har ikke sex med flere! Anonymkode: 04c5c...12e Tv2 pratet i studio om dating.Helt normalt og date flere samtidig,og i dag vil flere ha Frendship enn Forhold,i pose og sekk med andre ord. Slik eg det blitt.Glad jeg slipper dating 😃😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #52 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Personlig hadde jeg ikke vært fysisk med noen på tinder før vi hadde kommer dit at appen skulle slettes. Helst vil jeg ikke date en mann med app, siden så mange har blitt allergiske mot relajsoner og helst bare vil ligge rundt. Anonymkode: 6fe5a...af1 Det der er å gi seg selv falsk sikkerhet. Er jo bare å pule og laste ned appen igjen om det er det man er ute etter. Er som å tro at ekteskap sikrer at partner aldri forlater deg.. Anonymkode: c769c...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #53 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil ha noe seriøst, men det tar fort en eller flere måneder å finne ut om man passer sammen. Så starter gjerne med sex som mål, så etterhvert kommer jo gjerne skjoldene ned og man blir kjent med personen bak fasaden. Er jo slik det har vært i all tid, å forføre noen og å bygge et forhold sammen er to vidt ulike ting, men de må begge skje. Anonymkode: 4a295...0a0 Men om du har sex som mål i en gruppe med mennesker, hvor mange er der kun for sex, så kan du bruke år på i det hele tatt treffe noen som har lyst til å bli kjennt over mange måneder. Jeg tror ikke det er så vanskelig å vite om noen passer, men at du vet når du vet,og må ta en sjangs. Og også vil videre når du kjenner du må møte en annen etter en date, da vet du at den daten eller den sexen ikke var noe betydningsfullt. Så ikke dra på en ny med dem. Hun ts sin ex date har ligget med er ikke akkurat på vei til et forhold for å si det sånn. Man må tenke litt strategi for å manøvrere løgn og slappe relajsoner uten mye å hente. Anonymkode: 6fe5a...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #54 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det der er å gi seg selv falsk sikkerhet. Er jo bare å pule og laste ned appen igjen om det er det man er ute etter. Er som å tro at ekteskap sikrer at partner aldri forlater deg.. Anonymkode: c769c...0a5 Jeg har vært i forhold før og vet at ikke alt varer. Men har ikke tenkt å la meg lure av frekkaser i dating, selv om jeg kanskje opplever utroskap i fremtiden. Skal prøve å unngå det, liker veldig snille menn med mye respekt for andre, så til nå har jeg levd utrolig trygt og godt. Anonymkode: 6fe5a...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #55 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det viser seg at den godt voksne, nyskilte mannen jeg har datet de siste tre ukene (vi har vært på sju dates som i snitt har vart 4-5 timer hver) samtidig har hatt et parallelt løp med minst en annen kvinne som han i tillegg ligger med mens vi har datet, og er aktiv på sjekkeapper. Vi har ikke vært fysiske da jeg har holdt tilbake. Syns det er innmari rart hvordan han kan være så kald og kynisk? Planlegge to helgeturer med meg på siste date vi hadde i forgårs, for så ligge med en annen dame dagen etter. Hva fader? ???? Det hører med til historien at jeg har vært krystallklar fra dag en at jeg ønsket meg et forhold og han har gitt inntrykk for at han var klar for det, og seriøs han også. Jeg fant ut om seriedatingen hans i går, og konfronterte han på melding (orker ikke snakke med han fysisk selv om han da absolutt ville treffes/ringes) . Festlig nok, han verken bekreftet/benektet det, og var mer på at vi burde snakke om "neste steg for oss" . Er dette vanlig? Ligge rundt mens man har en annen dame gående på gress så lenge som 7 date? Og tenke at dette er heeelt innafor? Btw.. jeg ditchet han selvfølgelig. Anonymkode: 12a58...db8 Dessverre finnes det slike av begge kjønn, jeg datet ei dame over flere måneder, men det kom etterhvert frem at hun lå med 3 andre i samme periode….. begrunnelsen hun kom med var at det var så lett å få tak i menn, at hun bare måtte nyte det. Anonymkode: bd530...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 12. september #56 Del Skrevet 12. september (endret) Lurer også på hvordan du fant ut om den andre dama❤️ Endret 12. september av Nåleputa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #57 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det viser seg at den godt voksne, nyskilte mannen jeg har datet de siste tre ukene (vi har vært på sju dates som i snitt har vart 4-5 timer hver) samtidig har hatt et parallelt løp med minst en annen kvinne som han i tillegg ligger med mens vi har datet, og er aktiv på sjekkeapper. Vi har ikke vært fysiske da jeg har holdt tilbake. Syns det er innmari rart hvordan han kan være så kald og kynisk? Planlegge to helgeturer med meg på siste date vi hadde i forgårs, for så ligge med en annen dame dagen etter. Hva fader? ???? Det hører med til historien at jeg har vært krystallklar fra dag en at jeg ønsket meg et forhold og han har gitt inntrykk for at han var klar for det, og seriøs han også. Jeg fant ut om seriedatingen hans i går, og konfronterte han på melding (orker ikke snakke med han fysisk selv om han da absolutt ville treffes/ringes) . Festlig nok, han verken bekreftet/benektet det, og var mer på at vi burde snakke om "neste steg for oss" . Er dette vanlig? Ligge rundt mens man har en annen dame gående på gress så lenge som 7 date? Og tenke at dette er heeelt innafor? Btw.. jeg ditchet han selvfølgelig. Anonymkode: 12a58...db8 Kunne vært min eks kjæreste dette. Han har hatt tre damer i sommer han da. Han holder på med en dame nå som planlegger baby ( alene) og så ligger han med henne samtidig som han har andre. Vet han ikke bruker kondom og han blåser i kjønnssykdommer og sånn. Dne ene dama han har ligget med er også sånn som ligger rundt. Til me har han sagt at han har ikke peiling på om hun han har nå også ligge med andre. Men tviler liksom på at hun holder på med masse mannfolk mens hun prøver eller planlegger å bli gravid i Danmark liksom. Han var ikke sånn når han traff meg. Ikke som jeg var klar over.. Noen mannfolk elsker den oppmerksomheten og flørten og spenningen. Anonymkode: eaf08...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #58 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kunne vært min eks kjæreste dette. Han har hatt tre damer i sommer han da. Han holder på med en dame nå som planlegger baby ( alene) og så ligger han med henne samtidig som han har andre. Vet han ikke bruker kondom og han blåser i kjønnssykdommer og sånn. Dne ene dama han har ligget med er også sånn som ligger rundt. Til me har han sagt at han har ikke peiling på om hun han har nå også ligge med andre. Men tviler liksom på at hun holder på med masse mannfolk mens hun prøver eller planlegger å bli gravid i Danmark liksom. Han var ikke sånn når han traff meg. Ikke som jeg var klar over.. Noen mannfolk elsker den oppmerksomheten og flørten og spenningen. Anonymkode: eaf08...05e Håper ikke en kjønnssykdom ødelegger prosessen for henne, det har vært skikkelig dårlig gjort av han. Tenker slike folk aldri på aids? Noen på skolen min fikk høre, bruk beskyttelse, det er aids i byen. Så jeg har siden den gang tenkt at det er en risiko der ubeskyttet. Om den syke ikke går på medisiner som ikke smitter, men noen ganger vet ikke de syke at de er syke, vanskelig å vite. Anonymkode: 6fe5a...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #59 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Håper ikke en kjønnssykdom ødelegger prosessen for henne, det har vært skikkelig dårlig gjort av han. Tenker slike folk aldri på aids? Noen på skolen min fikk høre, bruk beskyttelse, det er aids i byen. Så jeg har siden den gang tenkt at det er en risiko der ubeskyttet. Om den syke ikke går på medisiner som ikke smitter, men noen ganger vet ikke de syke at de er syke, vanskelig å vite. Anonymkode: 6fe5a...af1 Gonoré er Kansje enda mer sjanse for og lite ålreit å gi til en dame som prøver å bli gravid. Tror ikke han bryr seg om det. Anonymkode: eaf08...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #60 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gonoré er Kansje enda mer sjanse for og lite ålreit å gi til en dame som prøver å bli gravid. Tror ikke han bryr seg om det. Anonymkode: eaf08...05e Sannt 😅 Håper hun bryr seg isåfall. Og at du får en greiere mann neste gang, om du ikke allerede har en? Anonymkode: 6fe5a...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå