Gå til innhold

Hva har skjedd med dating i 2024??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da synes jeg de skal ta seg til til seg selv, ikke date og ligge rundt.

Enig. 

Anonymkode: 81f4d...d73

Helt alvorlig, folk som har datingapper vil alltid være no-go for meg. Er noe rart med hele hurven. De bør helt klart bli mer komfotable med seg selv og sette pris på eget liv. Så kanskje de tilfeldigvis møter noen som det clicker med naturlig. 

Anonymkode: c769c...0a5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt alvorlig, folk som har datingapper vil alltid være no-go for meg. Er noe rart med hele hurven. De bør helt klart bli mer komfotable med seg selv og sette pris på eget liv. Så kanskje de tilfeldigvis møter noen som det clicker med naturlig. 

Da er vi helt enig faktisk

Anonymkode: 81f4d...d73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med mindre du er ei stranda sjøstjerne så er du ikke utpult på 2 uker. 

Da forutsetter du at alt stemmer med den første du treffer. Hva om det ikke gjør det og man må lete litt? 

Anonymkode: 3fa22...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da forutsetter du at alt stemmer med den første du treffer. Hva om det ikke gjør det og man må lete litt? 

Du går ikke tom for evnen til å ha sex selv om det ikke funker med en fyr...og dersom du vil slutshame deg selv for å ha et sexliv så det et DU-problem. Ikke vær så uptight, slutt å tro du har den mest unike og mest uoppnålige vaginaen i verden. Den er faktisk ikke så spesiell, så bruk den når du vil og slutt å overtenke.

Man må kysse noen frosker osv...de færreste har same partner fra de er 16 til de dør, så ikke begrens ditt eget liv ved å legge lista der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange dater flere for å ikke bli opphengt I en. Men du bør si I fra at dette er uaktuelt, hvis du mener dere er ekslusiv

Anonymkode: 70fcd...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det viser seg at den godt  voksne, nyskilte mannen jeg har datet de siste tre ukene (vi har vært på sju dates som i snitt har vart 4-5 timer hver) samtidig har hatt et parallelt løp med minst en annen kvinne som han i tillegg ligger med mens vi har datet, og er aktiv på sjekkeapper.  Vi har ikke vært fysiske da jeg har holdt tilbake. Syns det er innmari rart hvordan han kan være så kald og kynisk?  Planlegge to helgeturer med meg på siste date vi hadde i forgårs, for så ligge med en annen dame dagen etter. Hva fader? ???? Det hører med til historien at jeg har vært krystallklar fra dag en at jeg ønsket meg et forhold og han har gitt inntrykk for at han var klar for det, og seriøs han også. 

Jeg fant ut om seriedatingen hans i går, og konfronterte han på melding (orker ikke snakke med han fysisk selv om han da absolutt ville treffes/ringes) . Festlig nok, han verken bekreftet/benektet det, og var mer på at vi burde snakke om "neste steg for oss" . Er dette vanlig? Ligge rundt mens man har en annen dame gående på gress så lenge som 7 date? Og tenke at dette er heeelt innafor? 

Btw.. jeg ditchet han selvfølgelig. 

Anonymkode: 12a58...db8

Seriedating er alltid kjipt når det er en selv som blir utsatt for dette. Men inntrykket jeg har fra kg tråder bare de siste ukene og mnd, er at dette visstnok er helt legitimt. Jeg hadde også vanskeligheter med å akseptere at dette var helt normalt. Blitt utsatt for det mange ganger, og har for å verne meg selv akseptert det faktum at kvinner og menn dater på denne måten. Noe som igjen har medført at jeg dater flere om gangen, og tenker at det er fullstendig useriøst inntil det blir seriøst.

Anonymkode: a26c8...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for meg så er det ikke der skoen trykker at man kanskje innledningsvis dater noen flere.. det er man man LIGGER med andre mens han dater meg så langt som når vi har kommet til syvende date? 

TS

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du går ikke tom for evnen til å ha sex selv om det ikke funker med en fyr...og dersom du vil slutshame deg selv for å ha et sexliv så det et DU-problem. Ikke vær så uptight, slutt å tro du har den mest unike og mest uoppnålige vaginaen i verden. Den er faktisk ikke så spesiell, så bruk den når du vil og slutt å overtenke.

Man må kysse noen frosker osv...de færreste har same partner fra de er 16 til de dør, så ikke begrens ditt eget liv ved å legge lista der. 

Hvorfor skal jeg bruke tid og krefter på en mann som synes at jeg og vaginaen min ikke er noe spesielt? Kanskje menn som har sex med flere samtidig, heller burde bli litt mer selektive og interessert i individet, ikke bare være opptatt å få dyppet staven?

Anonymkode: 1abd4...51a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg bruke tid og krefter på en mann som synes at jeg og vaginaen min ikke er noe spesielt? Kanskje menn som har sex med flere samtidig, heller burde bli litt mer selektive og interessert i individet, ikke bare være opptatt å få dyppet staven?

Du vrir veldig på ting her. Det er forskjell på å ligge med de mennene du prøver ting ut med og å ligge med 3-4 forskjellige menn i uka bare fordi. De færreste klarer å vurdere om de har noe spesielt med noen før de har hatt sex med de. Å vite at man er kompatible når det kommer til sex er viktig for mange.

Med din innstilling kommer ingen til å oppdage om du er spesiell eller ei. Og nei, kjønnsorgan i seg selv er ikke så veldig spesielle. Sorry. Og vaginaen til ei som aldri tør å slippe seg løs med noen er ihvertfall ikke spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med dette, er at du fant ut dette før ting ble mer seriøst. 

Hadde nok ikke vært veldig trivelig om slik info dukket opp to år ut i forholdet. 🙂

Lykke til videre med datingen 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

for meg så er det ikke der skoen trykker at man kanskje innledningsvis dater noen flere.. det er man man LIGGER med andre mens han dater meg så langt som når vi har kommet til syvende date? 

TS

Er det et alternativ å avklare dette tidligere neste gang? Om man bare antar at man tenker det samme så er det lett å gå på en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du velger å gjøre blir det feil på KG. Se de trådene der brukere har følt seg brukt fordi de lå med noen de har datet i bare noen uker og daten valgte å ghoste eller bli kald etter sex. I disse trådene blir ts som regel fortalt at det kun var hennes egen dumskap som valgte å ligge med noen etter for kort tid. I din tråd får du beskjed om å ikke være prippen og kjedelig... Uansett blir det feil for folk her. 

Personlig syns jeg det er smart å vente med intimitet. Sex er ikke nødvendigvis bare gøy, men man kan utløse masse hormoner med nær fysisk kontakt, spesielt hos kvinner. Oxytocin blant annet som gjør deg mer knyttet til en annen person. Sex knytter mennesker sammen og er en sikker faktor til å utvikle følelser. Følelser som er kjipe å ha om tinder daten kun ser på deg som en av mange muligheter. 

Anonymkode: 40645...79e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et alternativ å avklare dette tidligere neste gang? Om man bare antar at man tenker det samme så er det lett å gå på en smell.

ja.. men jeg gjorde jo det😅 .. trodde jeg? Jeg sa noe i den dur på første date " du som er nyskilt vil vel kanskje rase litt i fra deg før du går inn i et nytt forhold? Jeg er på utkikk etter et forhold, så jeg dater ikke rundt for gøy, jeg dater for å finne meg en kjæreste"  hvorpå han sa" jeg er 53 år - jeg er såpass voksen at jeg ikke har noe behov for å rase rundt"

TS

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ja.. men jeg gjorde jo det😅 .. trodde jeg? Jeg sa noe i den dur på første date " du som er nyskilt vil vel kanskje rase litt i fra deg før du går inn i et nytt forhold? Jeg er på utkikk etter et forhold, så jeg dater ikke rundt for gøy, jeg dater for å finne meg en kjæreste"  hvorpå han sa" jeg er 53 år - jeg er såpass voksen at jeg ikke har noe behov for å rase rundt"

TS

Aldri se på ord. Se på handlinger.

Og lær deg å lese kroppsspråk.

Anonymkode: 3f31d...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det viser seg at den godt  voksne, nyskilte mannen jeg har datet de siste tre ukene (vi har vært på sju dates som i snitt har vart 4-5 timer hver) samtidig har hatt et parallelt løp med minst en annen kvinne som han i tillegg ligger med mens vi har datet, og er aktiv på sjekkeapper.  Vi har ikke vært fysiske da jeg har holdt tilbake. Syns det er innmari rart hvordan han kan være så kald og kynisk?  Planlegge to helgeturer med meg på siste date vi hadde i forgårs, for så ligge med en annen dame dagen etter. Hva fader? ???? Det hører med til historien at jeg har vært krystallklar fra dag en at jeg ønsket meg et forhold og han har gitt inntrykk for at han var klar for det, og seriøs han også. 

Jeg fant ut om seriedatingen hans i går, og konfronterte han på melding (orker ikke snakke med han fysisk selv om han da absolutt ville treffes/ringes) . Festlig nok, han verken bekreftet/benektet det, og var mer på at vi burde snakke om "neste steg for oss" . Er dette vanlig? Ligge rundt mens man har en annen dame gående på gress så lenge som 7 date? Og tenke at dette er heeelt innafor? 

Btw.. jeg ditchet han selvfølgelig. 

Du har holdt tilbake så han vil ha flere muligheter. Er det så rart? Han gjør bare det damer har gjort lenge - holde flere muligheter åpne...

Anonymkode: 8371c...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg slutshamer ingen, det er det menn på kg som gjør. Samtidig som de klager over at daten ikke vil ligge med en gang. 
Forøvrig er jeg ikke på utkikk etter partner, jeg har en. Jeg legger bare merke til dobbeltmoralen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan fant du ut dette? 
Selvfølgelig sårende, det forstår jeg. Men dere er ikke sammen/ gift, så det er ikke som om han har vært utro mot deg. 

Hva er grunnen til at du har holdt igjen når det kommer til det intime? Kanskje han tolket dette som manglende interesse ifra deg. Dere har truffet hverandre over 3 uker. Det er ikke så mye, men det er likevel et hyppig antall ganger/ mange timer av gangen dere har truffet hverandre.

At han begynte å prate om neste steg for dere syns jeg var positivt jeg. Nå har dere sjansen til å prate om dette, og avtale eksklusivitet herfra. Eller var du kanskje aldri ordentlig interessert i han?  

Anonymkode: bdb98...962

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg slutshamer ingen, det er det menn på kg som gjør. Samtidig som de klager over at daten ikke vil ligge med en gang. 
Forøvrig er jeg ikke på utkikk etter partner, jeg har en. Jeg legger bare merke til dobbeltmoralen.

Jeg ser flest kvinner som slutshamer eller evt anklager menn for å sluttshame her inne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du velger å gjøre blir det feil på KG.e de trådene der brukere har følt seg brukt fordi de lå med noen de har datet i bare noen uker og daten valgte å ghoste eller bli kald etter sex. I disse trådene blir ts som regel fortalt at det kun var hennes egen dumskap som valgte å ligge med noen etter for kort tid. I din tråd får du beskjed om å ikke være prippen og kjedelig... Uansett blir det feil for folk her. 

Personlig syns jeg det er smart å vente med intimitet. Sex er ikke nødvendigvis bare gøy, men man kan utløse masse hormoner med nær fysisk kontakt, spesielt hos kvinner. Oxytocin blant annet som gjør deg mer knyttet til en annen person. Sex knytter mennesker sammen og er en sikker faktor til å utvikle følelser. Følelser som er kjipe å ha om tinder daten kun ser på deg som en av mange muligheter. 

Anonymkode: 40645...79e

Dette Kg i ett nøtteskall 👆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vrir veldig på ting her. Det er forskjell på å ligge med de mennene du prøver ting ut med og å ligge med 3-4 forskjellige menn i uka bare fordi. De færreste klarer å vurdere om de har noe spesielt med noen før de har hatt sex med de. Å vite at man er kompatible når det kommer til sex er viktig for mange.

Med din innstilling kommer ingen til å oppdage om du er spesiell eller ei. Og nei, kjønnsorgan i seg selv er ikke så veldig spesielle. Sorry. Og vaginaen til ei som aldri tør å slippe seg løs med noen er ihvertfall ikke spesiell.

Men hvorfor ha det så travelt? 3 uker er ingen ting, og noen trenger eller ønsker mer enn noen få uker og noen få dater før man har sex. Jeg er enig i at det er viktig å være seksuelt kompatible, men jeg tror ikke nødvendigvis at den beste måten å finne ut av det på, er å ha sex så tidlig som mulig. Å være selektiv med hvem man har sex med, handler heller ikke om manglende evne til å slippe seg løs. Det med vaginaen var selvsagt bare tull, men de fleste ønsker vel å føle seg spesiell for en potensiell partner, og ikke bare som èn i rekka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...