AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Del Skrevet 11. september 2024 Mann på 37 år uten barn Omgås venner 2-3 ganger per år Er hjemme hver helg og hver ukedag etter jobb Har hjemmekontor hver dag Trener sjelden, men alltid alene Den eneste sosiale arenaen er nødvendige kjøp på butikken Anonymkode: 994f1...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattehimmel Skrevet 11. september 2024 #2 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg forstår ikke helt hva du spør om her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg vil anta dette er attraktivt for de som liker seg best i sofakroken selv 😊 Ei som helst vil finne på nor jevnlig vil muligens synes dette høres ut som litt for sakte tempo 😊 Anonymkode: 91228...d79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Del Skrevet 11. september 2024 Selv er jeg mye hjemme, men med behov for sosial kontakt langt jevnere. Jeg er redd dette kan skape problemer fordi jeg trenger huset for meg selv av og til. Jeg tenker også at vi får lite å snakke om dersom han aldri får impulser utenfra. Jeg er skeptisk, men hører gjerne fra de med erfaring TS Anonymkode: 994f1...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Del Skrevet 11. september 2024 Du har i det minste venner og det er noe sosialt noen ganger i året. Sikkert mange kvinner dette kan passe for. Antar at du vil være sosial med henne, men kanskje klokt å bli enige om hvordan forvalte behov for alenetid uten å bare bli taus og "mutt", dersom det er at du trenger å lade alene som er greia. Mange introverte som opplever at forholdet blir vanskelig fordi man ikke avtaler slikt, men bare begynner å trekke seg unna partner, som opplever det som en avvisning og blir sår, og dermed går det utfor. Anonymkode: 3902b...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #6 Del Skrevet 11. september 2024 Helt ærlig så er det lite attraktivt for meg med en mann som er så lite sosial, og som møter andre mennesker så sjeldent. Anonymkode: 462d7...6cd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #7 Del Skrevet 11. september 2024 For meg er ikke det "lite sosial", det er mer tilnærmet "fullstendig isolert". Jeg hadde ikke klart sett for meg ett liv med noen som helst ikke vil gå utenfor døra mer enn høyst nødvendig. Anonymkode: 4e975...ab9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #8 Del Skrevet 11. september 2024 Du høres tilnærmet isolert ut. Ikke attraktivt, sorry! Trenger mye tid mellom sosial omgang, unntatt de i husstanden selv. Men dette hørtes ut til å være mot det ekstreme. Anonymkode: 9b42a...5d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #9 Del Skrevet 11. september 2024 Som isolert, har det vært vanskelig å delt livet med noen som ikke vil ut av isolasjon men trives der. Anonymkode: f8ec8...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #10 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du høres tilnærmet isolert ut. Ikke attraktivt, sorry! Trenger mye tid mellom sosial omgang, unntatt de i husstanden selv. Men dette hørtes ut til å være mot det ekstreme. Anonymkode: 9b42a...5d6 Hæ? Det er jo ikke TS som er sånn, er det ikke typen da? Anonymkode: abdea...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #11 Del Skrevet 11. september 2024 Har jeg misforstått hele innlegget, eller er TS en kvinne som spør om man kan leve med en sånn mann som hun beskriver? 🤔 Anonymkode: abdea...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #12 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har jeg misforstått hele innlegget, eller er TS en kvinne som spør om man kan leve med en sånn mann som hun beskriver? 🤔 Anonymkode: abdea...297 Du misforstår ikke nei, det er bare mange andre som leser mellom linjene i HI og antar HI handler om mannen selv, og ikke leser andre innlegg, som dette: AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selv er jeg mye hjemme, men med behov for sosial kontakt langt jevnere. Jeg er redd dette kan skape problemer fordi jeg trenger huset for meg selv av og til. Jeg tenker også at vi får lite å snakke om dersom han aldri får impulser utenfra. Jeg er skeptisk, men hører gjerne fra de med erfaring TS Anonymkode: 994f1...c01 Anonymkode: 4e975...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #13 Del Skrevet 12. september 2024 Er det en spesiell grunn til at du er så lite sosial? Jeg har levd med en mann med sosial angst han ikke ville utfordre, og det gjør jeg ikke igjen. For meg er dessuten sosialisering viktig for å utvikle sosial intelligens. Men det er kanskje mulig å være emosjonelt moden uten å omgås mennesker? Anonymkode: da351...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #14 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg dater en mann som ikke er spesielt sosial med venner. Men han går ut av huset på jobb og på trening i det minste. Og møter familien noen ganger i mnd. Anonymkode: 75cfd...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #15 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hæ? Det er jo ikke TS som er sånn, er det ikke typen da? Anonymkode: abdea...297 Det kommer i grunnen ikke frem i hovedinnlegget, så da gjetter man. Anonymkode: 9b42a...5d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMissMy Skrevet 12. september 2024 #16 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg har vært sammen med en sånn, hadde ikke venner eller hobbyer. Var vanskelig å få han med på mine sosiale ting, og han hadde jo Nadal selv. Synes det er viktig at begge kan gjøre ting sosialt både sammen og hver for seg, så hadde aldri blitt sammen med en sånn mann igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #17 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg forstod ikke at ts var kvinnen her. Men mitt svar er likt uansett - dette er forskjellig fra kvinne til kvinne. Mange vil nok synes dette er for lite sosialt, mens andre foretrekker denne type tilværelse selv. Anonymkode: 91228...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #18 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg hadde vært skeptisk til noen som kun jobber hjemmefra i tillegg til å være så lite sosial på fritiden. Har man sosial omgang med kollegaer noen dager i uken så får man mye input der. Men uten noe sånt, og kun møte venner et par ganger i året? Da ville jeg lurt på sosial kompetanse i det heletatt. Og det hadde inne passet meg, selv om jeg selv også setter pris på mye tid i ro hjemme. Men utenå møte andre mennesker jevlig blir man fort veldig avstumpet. Anonymkode: b7f31...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå