AnonymBruker Skrevet 14. september #21 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 17.12): Holder du deg bevisst litt kald eller gir du på for så dabbe av litt? Jeg har skjønt etter noen dates nå at jeg ikke må være for ivrig, da slukner det ganske tidlig. Jeg har det også best med meg selv når jeg ikke "venter på mld eller snap" tilbake igjen, det skaper bare hodebry om jeg da bare ser han åpner også ikke svarer. Da er det bedre å overlate ballen til han, for visst jeg i det hele tatt er av noe interesse, eller tenker på meg, da sender de tilslutt. Hva er deres måte å være på ift kontakt i etterkant av daten? Anonymkode: b207b...3ae Sender snap rett etter om jeg vil, hvis ikke jeg er interessert så dropper jeg det. Jeg har funnet meg drømmemannen nå,vært sammen noen år. Jeg sendte han snap rett etter første date før han rakk komme seg hjem der jeg ville vite hva han tenkte om fortsettelsen??? 😉😍 Anonymkode: 889be...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå