AnonymBruker Skrevet 12. september #41 Del Skrevet 12. september Anonymkode: 12854...462 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 12. september #42 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 12854...462 Elle mensen kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #43 Del Skrevet 13. september Det er jo regelrett håpløst å kommunisere med flere av dere når diskusjonen blir så rigid. Håper dere husker denne lille utvekslingen den dagen noe du hardnakket forkynner som fakta viser seg å være helt feil eller mangelfullt. Anonymkode: 6772b...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. september #44 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo regelrett håpløst å kommunisere med flere av dere når diskusjonen blir så rigid. Håper dere husker denne lille utvekslingen den dagen noe du hardnakket forkynner som fakta viser seg å være helt feil eller mangelfullt. Anonymkode: 6772b...e72 Ja helt håpløst ...tenk at hgc avgir symptomer og positive test...oh at du ikke kan være gravid 1-6 dager etter eggløsning ( om du er 100 prosent sikker på eggløsning dagen.) Nei...jeg skal gå å legge meg litt...hadde eggløsning i går så i følge forsking etc og at vi ikke vet så mye om kvinne kroppen at jeg kan høre gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #45 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo regelrett håpløst å kommunisere med flere av dere når diskusjonen blir så rigid. Håper dere husker denne lille utvekslingen den dagen noe du hardnakket forkynner som fakta viser seg å være helt feil eller mangelfullt. Anonymkode: 6772b...e72 Opplever ikke diskusjonen som rigid på noe måte jeg. Kan endelig diskutere ulike aspekter av kvinnekroppen, "normalen", forskning etc. Men det endrer ikke mitt svar til TS på akkurat det hovedinnlegget handler om og spør om. Jeg står inne for hvert ord jeg har sagt og skrevet i tråden her jeg. Både i dag og den dagen det potensielt skulle vise seg å være feil om det skulle skje.. Etter så mange år som prøver, ivfer så har jeg lest min del forskning, prøvd min del løsninger, snakket og spurt min del gyn, fertilitetsleger etc, og ellers andre ting i prosessen. Og svarer derfor av erfaring. At du er uenig er helt ok for min del. Min mening og erfaring er den samme uansett. Anonymkode: f040d...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolstråleT Skrevet 2. oktober #46 Del Skrevet 2. oktober Jeg testet 4 dager etter eggløsning ved forrige svangerskap. Og jeg hadde ikke sex noen andre dager enn rett før EL, så jeg vet at det er mulig å teste pos så tidlig, samt få symptomer bare dager etter 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2. oktober #47 Del Skrevet 2. oktober SolstråleT skrev (2 timer siden): Jeg testet 4 dager etter eggløsning ved forrige svangerskap. Og jeg hadde ikke sex noen andre dager enn rett før EL, så jeg vet at det er mulig å teste pos så tidlig, samt få symptomer bare dager etter 🤷♀️ Du kan ikke få positive tester 4 dager etter eggløsning...der er umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolstråleT Skrevet 2. oktober #48 Del Skrevet 2. oktober mommyaka skrev (19 minutter siden): Du kan ikke få positive tester 4 dager etter eggløsning...der er umulig. Merkelig at jeg sitter med en datter på 12 som jeg testet svakt pos 4 dager etter eggløsning. Jeg kjenner min eggløsning så jeg vet med sikkerhet, + jeg hadde bare sex en gang i løpet av nesten 3 uker og det var dagen før eggløsning. Termin passet helt perfekt også 👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2. oktober #49 Del Skrevet 2. oktober SolstråleT skrev (8 minutter siden): Merkelig at jeg sitter med en datter på 12 som jeg testet svakt pos 4 dager etter eggløsning. Jeg kjenner min eggløsning så jeg vet med sikkerhet, + jeg hadde bare sex en gang i løpet av nesten 3 uker og det var dagen før eggløsning. Termin passet helt perfekt også 👍🏻👍🏻 Når det befruktede egget når livmorhulen, er det blitt til en celleklump på ca. 100 celler som betegnes en blastocyst. Blastocysten oppholder seg fritt i livmorhulen i 1 til 3 dager før den fester seg til livmorslimhinnen, endometriet. Således skjer implantasjonen vanligvis 5 til 7 dager etter eggløsningen. Før implantasjonen mottar blastocysten næring fra slimet som produseres av livmorens slimhinne ("uterinmelken"). Oh når egget fester seg tar det noen dager før du får positive tester. Da vil ditt egg fester seg samme dag du hadde eggløsning...da har du raske egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå