AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september Har brekt meg ett par ganger idag. Er det mulig? Anonymkode: b3bdf...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Jeg er til og med kvalm i dag UTEN å være gravid 😆 Anonymkode: f0c99...3b9 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er til og med kvalm i dag UTEN å være gravid 😆 Anonymkode: f0c99...3b9 😂 Anonymkode: b3bdf...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september Ja, det er faktisk det. Jeg var kvalm og reagerte på lukter allerede 3+0, altså en uke etter eggeløsning. Kastet opp for første gang 4+1. Positiv graviditetstest 5+2. Dessverre for meg var det starten på 38 uker med Hyperemesis. Håper det går bedre for deg. Anonymkode: 12854...462 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Absolutt, men det trenger ikke være fordi du er befruktet. Anonymkode: 57b27...406 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er faktisk det. Jeg var kvalm og reagerte på lukter allerede 3+0, altså en uke etter eggeløsning. Kastet opp for første gang 4+1. Positiv graviditetstest 5+2. Dessverre for meg var det starten på 38 uker med Hyperemesis. Håper det går bedre for deg. Anonymkode: 12854...462 Samme med meg. Hyperemesis, et par innleggelser, borte det sekundet babyen var ute. Var gravid i januar, endte med kjemisk/SA. Men visste det fra første sekund. Anonymkode: 6772b...e72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #7 Del Skrevet 11. september Ja! Med andremann var jeg kvalm i starten av uke 3. Fikk positiv test 11-12 dpo, tok ikke test før det. Hadde alvorlig svangerskapskvalme og mye oppkast i 20 uker. Anonymkode: 00cbc...264 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september Takk for alle svar. Men ville da dette vært uke 3 hos meg også? Anonymkode: b3bdf...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #9 Del Skrevet 11. september Ene gangen jeg var gravid ble jeg kvalm bare få dager etter eggløsning/sex. På det tidspunktet visste jeg ikke at jeg var gravid og av ulike årsaker utelukket jeg fullstendig at jeg kunne være gravid. En uke etter at jeg hadde hatt sex (og tydeligvis også eggløsning), så begynte folk å spørre om jeg var gravid. En uke etter det igjen var også brystene mine endret og blitt større. Tok da en graviditetstest som jeg var overbevist om ville vise at jeg ikke var gravid - men fikk bekreftet at jeg var gravid. Så mulig er det. Vanlig er det overhodet ikke! Jeg har en kropp som er langt mer sensibel for ulike endringer enn de fleste, og kan f.eks. kjenne hvor i kroppen et MR-bilde tas til enhver tid, selv når jeg et par ganger har måttet ta MR av store deler av kroppen i samme undersøkelse (f.eks. fra brysthøyde til under knærne) og har ligget i halvannen time i MR-maskinen. Underveis spurte jeg om de akkurat hadde tatt bilde av x, de bekreftet. De som tok bildene ble fascinert av det, og spurte meg flere ganger under ene undersøkelsen. Ene bildeserien de spurte meg hvor jeg merket det måtte de ta opp igjen, uten at de fortalte det til meg. Etter å ha tatt den opp igjen spurte de meg igjen, og jeg svarte at at jeg mente de hadde tatt bilder av akkurat det samme som de nettopp hadde tatt, selv om jeg ikke fant det helt logisk der og da. De bekreftet at det var akkurat det de gjorde. Så noen har kropper som merker småendringer langt tidligere enn andre. Anonymkode: 5ea0b...040 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #10 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for alle svar. Men ville da dette vært uke 3 hos meg også? Anonymkode: b3bdf...276 Ukene telles ut i fra første dag i siste menstruasjon. Anonymkode: 12854...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11. september #11 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har brekt meg ett par ganger idag. Er det mulig? Anonymkode: b3bdf...276 Du mener 1 uke etter eggløsning eller 1 uke etter egget er festet og du fikk positive test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #12 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for alle svar. Men ville da dette vært uke 3 hos meg også? Anonymkode: b3bdf...276 Ja, svangerskapet regnes jo for "enkelhets skyld" fra første dag av siste menstruasjonsblødning, så embryoet/fosteret er alltid rundt 2 uker yngre enn svangerskapets lengde. Anonymkode: 8e4c6...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #13 Del Skrevet 11. september Kan være en form for placebo effekt også. Man kjenner det man «vil» kjenne. Akuratt som man kan bli kvalm om man hører at det går omgangssyken i barnehagen, eller man klør i hodebunnen fordi det går lus. Håper for din del at det er graviditet og at du ikke er kvalm så lenge Anonymkode: 9df8a...fd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #14 Del Skrevet 11. september mommyaka skrev (2 timer siden): Du mener 1 uke etter eggløsning eller 1 uke etter egget er festet og du fikk positive test? 1 uke etter eggløsning. Anonymkode: b3bdf...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11. september #15 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): 1 uke etter eggløsning. Anonymkode: b3bdf...276 Du kan jo få hormoner etter eggløsning. Men 7 dpo vil jeg ikke si er er pga gravid. Da vil du iallefall få positive test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #16 Del Skrevet 11. september 7 dager etter eggløsning så er man ikke kvalm pga graviditet. Egget fester seg tidligst 5 dager etter eggløsning. Anonymkode: f040d...213 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #17 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for alle svar. Men ville da dette vært uke 3 hos meg også? Anonymkode: b3bdf...276 Befruktning er uke 3 ja. Anonymkode: 6772b...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #18 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): 7 dager etter eggløsning så er man ikke kvalm pga graviditet. Egget fester seg tidligst 5 dager etter eggløsning. Anonymkode: f040d...213 Egget festet seg igår Anonymkode: b3bdf...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11. september #19 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Egget festet seg igår Anonymkode: b3bdf...276 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #20 Del Skrevet 11. september mommyaka skrev (13 minutter siden): Hvordan vet du det? Fordi jeg fikk festeblødning Anonymkode: b3bdf...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå