Gå til innhold

hvordan er formen deres om dagen


Nanne

Anbefalte innlegg

Jeg også er konstant sliten, og det er såååå lite jeg orker :( Hadde jeg kunnet så ville jeg ligget på sofaen heeeele dagen. Jeg har også hodepine til tider, men jeg sover så lite og dårlig at jeg tror at det kan ha litt med det å gjøre.

Håper jeg snart kommer til den perioden hvor man får mer energi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den går oppover og oppover :hoppe:

Sliter litt rundt mattider, men ikke nok til at jeg ikke spiser og spiser og spiser (litt overdrevent, da ;) ), hender jeg blir en smule kvalm etterpå. Samme om jeg går for lang tur (altså alt over 10 min :P ).

Men jeg har vært sofaliggende i 2 mnd, så jeg tar i mot alt godt jeg får med veldige åpne armer :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på topp... merker ikke mer til graviditeten enn den plagsomme halsbrannen.... som forøvrig var mitt første graviditetstegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är i fin form men lite tröttare än vanligt (precis som sist). Lite mer lättirriterad är jag också - särskilt på kläderna som inte passar. Lite ömma bröst också, så jag har börjat sova med tight linne.

Och så har jag fått problem lite småproblem med hyn i ansiktet.

Egentligen inget att klaga över - jag har dessutom en förstående man som klarar av mina bitska svar på snälla frågor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har nok vært en av de heldige! :)

Ikke antydning til kvalme eller oppkast. Var veldig trøtt og uopplagt rundt uke 12-13 men det har begynt å gå over nå ( er i uke 15+3 ).

Litt hodepine har det vært ja, og litt voksesmerter. ;)

Det som er værst er vel at jeg begynner å slite litt med bekkenet. Jeg jobber som hovmester i restaurant og går/står så og si non stop i 8-10 timer om dagen.

Da blir det vel sånn. Blir nok sykemeldt rundt slutten av mai. Vil jo helst jobbe en stund jeg da, blir fort kjedelig hjemme alene! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, opererte blindtarmen i går så formen-- ikke akkurat tipp topp nå!

Men babys form er fin, h*n sparker og gir masse tegn fra seg :)

(fikk sjekka på en kjapp UL at alt står bra til etter operasjonen min, selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...