AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #41 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Jeg drar og betaler selv. Stort innhugg i sparekonto, men får gå. Blir for dumt å la dette komme mellom oss. Var jo en veldig kul ting at hun vant. Må innrømme at jeg håper hun spanderer vin til middagen på meg eller noe liknede under oppholdet, det hadde virkelig hjulpet på rettferdighetsfølelsen min. Anonymkode: 6a099...cbc Ikke dra, du har et regnskap som du kommer til å håpe/ønske at blir jevnet ut, ikke dra med forventninger. Dra fordi du vil selv, ellers blir det en kjip tur for begge, for det vil lyse gjennom hva du egentlig mener. Anonymkode: ba4c2...5f6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #42 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Jeg drar og betaler selv. Stort innhugg i sparekonto, men får gå. Blir for dumt å la dette komme mellom oss. Var jo en veldig kul ting at hun vant. Må innrømme at jeg håper hun spanderer vin til middagen på meg eller noe liknede under oppholdet, det hadde virkelig hjulpet på rettferdighetsfølelsen min. Anonymkode: 6a099...cbc Du er rausere enn jeg hadde vært. Hadde vært et skudd i baugen for vennskapet det der. Er vennskapet deres litt skjevt i utgangspunktet? At du kapitulerer ofte for hennes ønsker? Anonymkode: b0eef...fed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #43 Del Skrevet 12. september 2024 Damer i ett nøtteskall det her, forventer å motta, men aldri å dele på ressursene. Ler meg ihjel😂 Anonymkode: 2f820...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #44 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ts her. Jeg drar og betaler selv. Stort innhugg i sparekonto, men får gå. Blir for dumt å la dette komme mellom oss. Var jo en veldig kul ting at hun vant. Må innrømme at jeg håper hun spanderer vin til middagen på meg eller noe liknede under oppholdet, det hadde virkelig hjulpet på rettferdighetsfølelsen min. Anonymkode: 6a099...cbc Men kjære deg. Har du foreslptt direkte at dere splitter? Og hun nektet? Eller er du veldig konfliktsky...? Anonymkode: 9eac4...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #45 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Jeg drar og betaler selv. Stort innhugg i sparekonto, men får gå. Blir for dumt å la dette komme mellom oss. Var jo en veldig kul ting at hun vant. Må innrømme at jeg håper hun spanderer vin til middagen på meg eller noe liknede under oppholdet, det hadde virkelig hjulpet på rettferdighetsfølelsen min. Anonymkode: 6a099...cbc Dette er selvfølgelig opp til deg. Jeg synes fremdeles venninnen din er snodig. Dersom jeg hadde vært henne, hadde jeg ikke klart å kose meg på en slik tur, vel vitende om at du har betalt fullt… Anonymkode: 2fd8c...1bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 12. september 2024 #46 Del Skrevet 12. september 2024 Bare å si du ikke har pengene, og så kan hun velge om hun er med eller ikke. Sier hun nei, Må de trekke en annen vinner. Eller du får premien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 12. september 2024 #47 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er selvfølgelig opp til deg. Jeg synes fremdeles venninnen din er snodig. Dersom jeg hadde vært henne, hadde jeg ikke klart å kose meg på en slik tur, vel vitende om at du har betalt fullt… Anonymkode: 2fd8c...1bb Mange rare folk i verden som hadde koset seg maks vel vitende om at venninna må legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #48 Del Skrevet 12. september 2024 lillevill skrev (5 minutter siden): Mange rare folk i verden som hadde koset seg maks vel vitende om at venninna må legge ut. «Rare» er vel nøkkelordet her ja… vennskapet hadde gått på en smell for min del her 😂 Anonymkode: 2fd8c...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 12. september 2024 #49 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her. Jeg drar og betaler selv. Stort innhugg i sparekonto, men får gå. Blir for dumt å la dette komme mellom oss. Var jo en veldig kul ting at hun vant. Må innrømme at jeg håper hun spanderer vin til middagen på meg eller noe liknede under oppholdet, det hadde virkelig hjulpet på rettferdighetsfølelsen min. Anonymkode: 6a099...cbc Så du skal raide sparekontoen for en helg der du vil føle deg dårlig behandlet med mindre din venninne av seg selv finner det rimelig å skulle spandere vin? Alt dette i stedet for å si at turen fortsatt er for dyr for deg, og si at hun kan dra alene eller dele på utgiften? Du velger nå med åpne øyne å betale for å bli skuffet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #50 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg synes det er rart at du nå velger å dra og betale alt selv, etter at du har fått mye støtte her inne for at venninnen din burde spleiset med deg. Synes ikke du bør bøye deg for din venninne. Det blir jo en tur med dårlig bismak. Du sier ja til å bli utnyttet. Da kan du ikke klage etterpå. Anonymkode: 6521b...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosabanan Skrevet 12. september 2024 #51 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ts her. Jeg drar og betaler selv. Stort innhugg i sparekonto, men får gå. Blir for dumt å la dette komme mellom oss. Var jo en veldig kul ting at hun vant. Må innrømme at jeg håper hun spanderer vin til middagen på meg eller noe liknede under oppholdet, det hadde virkelig hjulpet på rettferdighetsfølelsen min. Anonymkode: 6a099...cbc Jeg ville ikke stolt på at hun spanderer drikke til maten, når hun ikke engang ga tilbud om å splitte kostnaden for ditt opphold.. - når det til og med var du som gjorde at hun vant. Og hvis hun ikke spanderer vin, skal du da sitte inne med å være irritert på henne uten at du har turt å komme med forslaget om å splitte kostnaden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #52 Del Skrevet 12. september 2024 rosabanan skrev (3 minutter siden): Jeg ville ikke stolt på at hun spanderer drikke til maten, når hun ikke engang ga tilbud om å splitte kostnaden for ditt opphold.. - når det til og med var du som gjorde at hun vant. Og hvis hun ikke spanderer vin, skal du da sitte inne med å være irritert på henne uten at du har turt å komme med forslaget om å splitte kostnaden? Enig. Og så kommer du etter turen til å angre på at du har brukt alle de pengene til fordel for en egoistisk venninne. Anonymkode: 6521b...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #53 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 4.30): Hun tør ikke dra dit alene og forventer at jeg blir med. Anonymkode: 6a099...cbc Bare si at du ikke har råd. Så velger hun selv om hun drar eller ikke. Ingen av dere har brukt penger hvis hun velger å ikke dra. Anonymkode: 7ea02...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #54 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 6.37): Jeg trodde det var en selvfølge å spleise på den andre sin utgift om en av oss vant. Føler vennskapet uansett er over, for enten er jeg med mens jeg er irritert, ellers så blir jeg hjemme og hun er forbanna. Anonymkode: 6a099...cbc Jeg er helt enig. Hadde vært en selvfølge å delt på. Hun har all rett, men til hvilken pris. Hadde sagt at blir med hvis dere deler på til deg. Og ikke dratt om det er uaktuelt for henne. Ønsket henne god tur da og nyt helgen. Anonymkode: 2d8c8...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå