AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #21 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde det var en selvfølge å spleise på den andre sin utgift om en av oss vant. Føler vennskapet uansett er over, for enten er jeg med mens jeg er irritert, ellers så blir jeg hjemme og hun er forbanna. Anonymkode: 6a099...cbc Er vennskapet over pga dette?? Da var det kanskje ikke så sterkt i utgangspunktet? Hun må jo bare akseptere at du ikke har råd eller spleise, og du må bare akseptere å bli hjemme, det er jo ikke noens feil dette, hun vant og du vant ikke. Ikke dra hvis du skal være dritforbanna hele helgen, og hun har ikke lov til å være dritforbanna fordi du blir hjemme. Si til henne at enten spleiser dere eller så har du ikke råd, beklager. Anonymkode: ba4c2...5f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #22 Del Skrevet 11. september 2024 Det er jo egentlig du som har vunnet. Så dere burde dele ja. Ellers sier du blankt nei til å bli med. Enkelt. Jeg reiser selv på treningshelger med Sprek Norge. Deres konkurranser gir både deltaker og tagget venn avslag i pris. Høres ut som en dårlig gjemnomtenk konkurranse det du var med på. Anonymkode: 4851d...a95 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #23 Del Skrevet 11. september 2024 Npde som tagger og tagget hadde jeg selvfølgelig forventet at vi betalte halvparten hver for den som ikke vant. det er selvfølgeligheten selv, og jeg hadde blitt snurt og ikke blitt med i din situasjon. Anonymkode: 0823c...cff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #24 Del Skrevet 11. september 2024 Kan hende hun føler at hun blir prakket på denne turen som hun egentlig ikke hadde tenkt å delta på i utgangspunktet? Anonymkode: ad403...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #25 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde vært avklart på forhånd viss det har knyttet noen betingelser til å delta på denne konkurransen fra din side. Å anta ting er aldri en god ide. Selv ville jeg vært med å spleise. At hun er forbannet og du irritert er ganske voldsomt over en ikke sak. Det at noe slikt som dette skal ødelegge et vennskap er ganske spesielt. Du får prøve å kommunisere med henne. Jeg hadde nok spurt henne på hvilket grunnlag hun var forbannet og hvorfor hun mener hun kan kreve at du er med å betaler. Synes hele denne situasjonen virker svært dramatisk over noe som egentlig er en ikke sak. Anonymkode: f5b1b...997 "Du, det er en konkurranse nå på xxx. Vurderer å tagge deg, men om du vinner og ikke jeg så forventer jeg at du du betaler halvparten av mine utlegg for å kunne dra på tur" 😂 Jeg tenker at å dele ville vært en selvfølge, men har aldri ringt å avklart sånne ting før tagging. Tenker vel at sannsynligheten for å vinne er såpass lav. Anonymkode: 57585...b13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #26 Del Skrevet 11. september 2024 Må si at den konkurransen var bra dårlig gjennomtenkt, det hadde jo vært mye bedre om man vant "halv pris for deg og en venn". Dette her kan jo åpenbart ødelegge vennskap. Men: hadde jeg vært venninna di ville det vært en selvfølge å spleise. Om hun ikke ønsker det, ville jeg blitt hjemme. Har hun litt omløp i hodet bør hun også droppe å dra. Anonymkode: b82ce...a8d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 11. september 2024 #27 Del Skrevet 11. september 2024 Da lærer du deg å si: dette har jeg ikke råd til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #28 Del Skrevet 11. september 2024 Venninnen er direkte kjip. Det hadde vært en selvfølge for meg å dele. Og jeg skjønner at du er i tvil om vennskapet. En slik smålighet sier noe om en person. Ikke reis. Anonymkode: b0eef...fed 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 11. september 2024 #29 Del Skrevet 11. september 2024 Så premien var ikke et opphold for to? Så merkelig å lodde ut alenetur. Hadde da uansett svart " Dette hadde vært kjempe koselig, vi har jo snakket om det før. Men som vi da også snakket om så er det for dyrt, det gjelder fremdeles. Til den prisen kan jeg dessverre ikke være med, dette må du da gjøre alene" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 11. september 2024 #30 Del Skrevet 11. september 2024 Kan det være at hun mener å spleise på din helg, men tror det er underforstått? Du kan bare minne henne på at dere synes det var for dyrt i utgangspunktet, så ser du hva hun sier. Synes ikke du skal reise og betale selv når du uansett bare kommer til å irritere deg over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #31 Del Skrevet 11. september 2024 Bare si du ikke ha råd, men blir med hvis hun betaler halvparten. Hvis hun ikke vil det blir dere hjemme. Anonymkode: 4b633...e57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 11. september 2024 #32 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tagget en god venninne (vi hadde allerede vurdert å melde oss på men syntes til slutt at det var for dyrt). Nå vet jeg ikke om den økonomiske situasjonen til venninnen din, men det kan jo faktisk være at hun heller ikke har råd til å dekke halvparten for deg. Hun har ingen forpliktelser til å bidra økonomisk til deg og du har heller ingen forpliktelser til å bli med henne. Hvis hun ikke tør å dra alene, så synes jeg det riktige av hun blir å varsle de som ordna denne konkurransen slik at noen andre kan vinne den. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #33 Del Skrevet 11. september 2024 Me for life skrev (14 minutter siden): Så premien var ikke et opphold for to? Så merkelig å lodde ut alenetur. Hadde da uansett svart " Dette hadde vært kjempe koselig, vi har jo snakket om det før. Men som vi da også snakket om så er det for dyrt, det gjelder fremdeles. Til den prisen kan jeg dessverre ikke være med, dette må du da gjøre alene" Det er da ikke rart? De aller fleste som vinner ville tatt med seg en person, så da lønner det seg for hotellet. De har god avanse på opphold Anonymkode: b0eef...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #34 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg trodde det var en selvfølge å spleise på den andre sin utgift om en av oss vant. Føler vennskapet uansett er over, for enten er jeg med mens jeg er irritert, ellers så blir jeg hjemme og hun er forbanna. Anonymkode: 6a099...cbc Vennskapet er over!!!?? Jøss, du har god råd på venner. Anonymkode: a4081...071 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #35 Del Skrevet 11. september 2024 Si at du syns det er dyrt og kan ikke ta deg råd til det med mindre dere kan spleise. For en kjip venninne. Anonymkode: c06e4...bb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 11. september 2024 #36 Del Skrevet 11. september 2024 Idiotisk konkurranse. Enten er premien til deg og en venn eller så er den til deg. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #37 Del Skrevet 11. september 2024 For en teit konkurranse, er min første tanke! Det vanlige er jo at man kan tagge en venn (som i: "hvem vil du ha med deg?"), også vinner dere eventuelt SAMMEN. Helt tåpelig at du skal tagge noen, også vinner DE uten DEG Anonymkode: e32c7...473 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #38 Del Skrevet 11. september 2024 Bare minn henne på at det var for dyrt for deg, at du kan bli med hvis dere spleiser, ellers blir du hjemme. Anonymkode: 6d42a...69b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosabanan Skrevet 11. september 2024 #39 Del Skrevet 11. september 2024 Syns det virker rimelig å snakke med henne og si at du synes det virker fornuftig om dere splitter utgiften. Da vil det uansett gagne dere begge. Hvis ikke, så sier du at du fortsatt ikke har råd / syns det blir litt dyrt. Forøvrig en ganske dustete konkurranse som ikke gir opphold/aktivitet for to, men kun til den som blir tagget. Litt gjerrig av arrangøren, egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #40 Del Skrevet 12. september 2024 Ts her. Jeg drar og betaler selv. Stort innhugg i sparekonto, men får gå. Blir for dumt å la dette komme mellom oss. Var jo en veldig kul ting at hun vant. Må innrømme at jeg håper hun spanderer vin til middagen på meg eller noe liknede under oppholdet, det hadde virkelig hjulpet på rettferdighetsfølelsen min. Anonymkode: 6a099...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå