AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Jeg syns ikke de er attraktive, så det er et nei fra meg. Kom nettopp hjem fra Tyrkia og det var ikke en eneste som var litt kjekk en gang. Dessuten har de dårlig kvinnesyn og er utro (det sier de selv og, at menn kan være utro for menn er menn). Hyggelige folk for all del, og jeg har også noen tyrkiske venner både i Tyrkia og Norge, men merker at det er stor kulturforskjell. De tyrkerne jeg vet om her i Norge som er gift med norske damer er utro som bare det. Har aldri skjønt meg på damer som roter seg borti tyrkere på ferie, hva er greia? Anonymkode: 7ebff...5f9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Da lar du være å rote deg borti en tyrker, enkelt og greit. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september Jeg som tenker at ingen kan virkelig elske meg for den jeg er innerst inne, som noen med kraftig adhd. Mens noen skriver de aldri ville vært sammen med noen fordi de «ikke er attraktive». Eller bestemmer seg for at steriotypier er noe du lever etter om en tyrkisk mann viser interesse for deg. Vi skal virkelig la det ytre styre hvem vi skal elske? Enten om det er fordi de ikke er fysisk attraktive nok, eller at man kun liker noen på grunn av utseendet deres. Du er veldig heldig som kan tenke på denne måten, og er sikkert den delen av befolkningen som regnes som «normal» og «verdig». Uansett grunn. Alle har allerede laget en versjon av meg som den søte jenta med et normalt sinn. Helt til de ikke lengre kan like meg for å være «søt og fin» når de legger merke til de uhelberdelige trekkene ved adhd. Trist verden vi lever i. Om en tyrkisk mann forsto og releterte til den jeg er innerst inne, er det helt irrelevant hvor han er fra. Anonymkode: 47b40...ee9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september Kunne fint vært sammen med en tyrkisk kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Jeg ble forelsket. Kan jo ikke styre det ☺️ Men det gikk over. Lever i en boble på ferie, så kommer en jo tilbake til hverdagen. De har både gode og dårlige kvaliteter, slik som nordmenn har. Jeg er en helt normal kvinne, i den øvre enden av skalaen og aldri hatt problem med å få meg menn før eller etter. Tror ikke det er en typisk gruppe kvinner som finner seg en kjæreste eller sommerflørt sydpå, de jeg møtte hvertfall som var i samme situasjon var veldig forskjellige. Anonymkode: dda01...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syns ikke de er attraktive, så det er et nei fra meg. Kom nettopp hjem fra Tyrkia og det var ikke en eneste som var litt kjekk en gang. Dessuten har de dårlig kvinnesyn og er utro (det sier de selv og, at menn kan være utro for menn er menn). Hyggelige folk for all del, og jeg har også noen tyrkiske venner både i Tyrkia og Norge, men merker at det er stor kulturforskjell. De tyrkerne jeg vet om her i Norge som er gift med norske damer er utro som bare det. Har aldri skjønt meg på damer som roter seg borti tyrkere på ferie, hva er greia? Anonymkode: 7ebff...5f9 Her var det masse generalisering. Kvalmt å skrive sånt om mennesker. Du minner meg om incels som generaliserer og tilegner alle kvinner dårlige egenskaper. Ta deg sammen Anonymkode: 0d358...b03 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #7 Del Skrevet 11. september Nei Anonymkode: 18af3...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ble forelsket. Kan jo ikke styre det ☺️ Men det gikk over. Lever i en boble på ferie, så kommer en jo tilbake til hverdagen. De har både gode og dårlige kvaliteter, slik som nordmenn har. Jeg er en helt normal kvinne, i den øvre enden av skalaen og aldri hatt problem med å få meg menn før eller etter. Tror ikke det er en typisk gruppe kvinner som finner seg en kjæreste eller sommerflørt sydpå, de jeg møtte hvertfall som var i samme situasjon var veldig forskjellige. Anonymkode: dda01...38f Litt løs kanskje Anonymkode: f4c61...097 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. september #9 Del Skrevet 11. september Kan fint være sammen med en tyrkisk kvinne men religionen hennes blir i såfall igjen utenfor forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #10 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syns ikke de er attraktive, så det er et nei fra meg. Kom nettopp hjem fra Tyrkia og det var ikke en eneste som var litt kjekk en gang. Dessuten har de dårlig kvinnesyn og er utro (det sier de selv og, at menn kan være utro for menn er menn). Hyggelige folk for all del, og jeg har også noen tyrkiske venner både i Tyrkia og Norge, men merker at det er stor kulturforskjell. De tyrkerne jeg vet om her i Norge som er gift med norske damer er utro som bare det. Har aldri skjønt meg på damer som roter seg borti tyrkere på ferie, hva er greia? Anonymkode: 7ebff...5f9 Dette var veldig generaliserende. Selvsagt er ikke alle tyrkere utro og alle har selvsagt heller ikke dårlig kvinnesyn. Jeg kunne definitivt hatt en tyrkisk kjæreste hvis det klaffet, men jeg er ikke rasistisk og tiltrekkes av personer fremfor fødeland så det gjelder menn fra alle land. Anonymkode: 8da8e...1ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #11 Del Skrevet 11. september Jeg har vært i Tyrkia flere ganger, og bor i Drammen, så her er det en god del menn fra Tyrkia og. Og utseende varierer jo veldig. Så finner alltid noen kjekke. Da jeg har vært i Tyrkia, så ser jeg og menn som bor og jobber der, som ikke ser tyrkiske ut. Så litt merkelig å ikke synes en eneste er kjekk. Kjenner noen tyrkiske menn, og de er ikke utro mot konene sine, og behandler konene sine bra. Så hadde ikke hatt noe imot å bli sammen med en mann fra Tyrkia, men da skal han bo i Norge. Anonymkode: ee62f...d1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #12 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her var det masse generalisering. Kvalmt å skrive sånt om mennesker. Du minner meg om incels som generaliserer og tilegner alle kvinner dårlige egenskaper. Ta deg sammen Anonymkode: 0d358...b03 Ta deg sammen selv. Hvorfor er du så sint og aggressiv? Dette er et diskusjonsforum, der man kan diskutere. Du er ikke noe KG-politi og bestemmer ikke hva andre skal skrive. Hvis du ikke har noe konstruktivt å bidra med så pell deg UT av tråden. Veldig spesielt å bli sint fordi noen har andre preferanser enn deg. Klikker du i vinkel hvis noen menn sier de foretrekker damer fra Polen/India eller USA? Eller hvis kvinner har andre preferanser enn deg. Mulig det finnes noen tyrkere som ikke har dårlig kvinnesyn, men jeg har aldri møtt noen. Folk har ulike preferanser, er utrolig ufint å bruke rasisme som hersketeknikk her. Flere tyrkere jeg kjenner har sagt de foretrekker tyrkiske og russiske kvinner. Skal jeg bli sint for det da, og rope RASIST? Man kan jo ikke noe for hva man liker. Anonymkode: 7ebff...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #13 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette var veldig generaliserende. Selvsagt er ikke alle tyrkere utro og alle har selvsagt heller ikke dårlig kvinnesyn. Jeg kunne definitivt hatt en tyrkisk kjæreste hvis det klaffet, men jeg er ikke rasistisk og tiltrekkes av personer fremfor fødeland så det gjelder menn fra alle land. Anonymkode: 8da8e...1ca Er det generaliserende når alle jeg har møtt fra Tyrkia er sånn? Benekter ikke at det finnes tyrkere som ikke har dårlig kvinnesyn, men jeg har fortsatt ikke møtt noen. Og man er ikke rasist fordi man har preferanser, tror du bør slå opp hva rasisme er.. Er mine tyrkiske kompiser rasister da, som foretrekker tyrkiske og russiske damer? Det skal jeg si til de Anonymkode: 7ebff...5f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #14 Del Skrevet 11. september Jeg kunne gjerne vært sammen med en velutdannet middelklassetyrker fra en storby, hadde vært null problem. Religion er ikke noe problem heller, som kristen har jeg erfaringsmessig mer til felles med andre ikke-fundamentalistiske troende enn med argsinte ateister. Digg mat har de også, tyrkerne. Skal ikke bli sammen med noen som helst da, er godt etablert som det er. Anonymkode: 07c17...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. september #15 Del Skrevet 11. september Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #16 Del Skrevet 11. september Nei Anonymkode: 67482...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #17 Del Skrevet 11. september Kan like typisk utseende hos tyrkere. Men er skeptisk til om vi hadde vært kompatible ned tanke på kultur og religion. Kan godt like en konservativ mann med definerte kjønnsroller. Men det må ikke gå utover følelsen av trygghet. Kanskje verdier og oppdragelse hadde blitt for ulike. Anonymkode: c89f8...618 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #18 Del Skrevet 12. september Nei Anonymkode: c17c1...cf1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #19 Del Skrevet 12. september Tror ikke det. Anonymkode: eb269...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #20 Del Skrevet 12. september Jeg kjenner ikke så mange tyrkere, men de jeg kjenner er veldig snille og flinke. Jeg har en del kurdiske venner som jeg er veldig glad i. Men jeg ville nok ikke spleiset noen av mine venninner med en kurdisk venn. Jeg ser på de som litt umodne og veldig flørtete. Ok som venn, men jeg ville ikke blitt sammen med en. Anonymkode: 07397...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå