AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #21 Del Skrevet 10. september 2024 Rundt 100. Har 120 nå og bor på det alene annenhver uke, og så mye trenger jeg ikke. Ville hatt et ekstra soverom til dagen jeg blir bestemor og til besøk. Gjerne tre, for gjesterom trenger ikke å være store. Anonymkode: e7a0b...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #22 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rundt 100. Har 120 nå og bor på det alene annenhver uke, og så mye trenger jeg ikke. Ville hatt et ekstra soverom til dagen jeg blir bestemor og til besøk. Gjerne tre, for gjesterom trenger ikke å være store. Anonymkode: e7a0b...1e0 Altså tre soverom. Anonymkode: e7a0b...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #23 Del Skrevet 10. september 2024 Alene med barn: 85 kvm. Alene uten barn: 60 kvm. Anonymkode: 80c69...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #24 Del Skrevet 10. september 2024 Tja, hvis kun meg ville jeg gjerne hatt ca 100 kvm, ikke for stort ikke for lite. Stor stue, stort flislagt bad med vindu, vaskerom siden det blir mer estetisk med vaskemaskin/tørketrommel på eget rom og ikke på badet. Kjøkken med takhøye overskap. Anonymkode: 817bf...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #25 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg har en 4-roms nå på 74 kvm, med 3 soverom. Syns det er så slitsomt å vedlikeholde alt, vurderer å kjøpe meg en 3-roms leilighet istedet. Er jo alltid noe som må vaskes og ordnes og jeg blir så sliten Hvordan orker folk å ha mer enn 60 kvm egentlig? Leier dere inn folk til å vaske? Anonymkode: 83a32...6ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #26 Del Skrevet 10. september 2024 Leiligheten her er ca 75 kvm. Vanskelig å måle nøyaktig, da det er en loftsleilighet med en del skråtak. Jeg må ha minimum 60 kvm og 2 soverom, for å trives optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #27 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg bor allerede ideelt. Litt over 90m2, 2 soverom, veranda nede utenfor kjøkken/ stue og takterrasse og loftstue i etasjen over. Loftstuen bruker jeg til kontor og TV-stue. Har bod inne, men også ute i carport. Anonymkode: a9f9b...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 10. september 2024 #28 Del Skrevet 10. september 2024 Vi bor i enebolig på 75m2. Og er 2 voksene og 2 ungdommer. Og syns det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #29 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg bodde tidligere i en liten leilighet som var intim og koselig og jeg trivdes veldig godt der. Bodde med datteren min. Tror det var rett over 50 kvm. Så flyttet vi til en større leilighet. Det er ikke leilighet egentlig, det er en boenhet i et vertikaldelt tomannsbolig. Det er på nesten 100 kvm og jeg syns dette er altfor stort. Jeg vil tilbake til mindre leilighet. Når jeg skal bo helt alene etter at datteren min flytter ut så vil jeg ha en liten leilighet. To soverom så jeg kan ha et gjesterom. Kjøkkenkrok eller eget kjøkken spiller ingen rolle. Bare stua er stor nok til datapulten med mine tre skjermer pluss tv og sofa+bord så er jeg fornøyd. Vil ha et sted der jeg kan parkere i en garasje og et sted der jeg slipper å måke snø og klippe gress. Skulle gjerne bodd i en lydisolert blokkleilighet. Viktig å bo et sted uten bråkete naboer. Anonymkode: 4242a...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #30 Del Skrevet 10. september 2024 Slik jeg bor nå er perfekt for meg, ca 300 kvm over to etg. Tror jeg hadde kjeda vettet av meg med bare 80 -100 kvm ! Hva skal man drive med da? Her er det alltid noe å vaske, rydde, pusse opp. Nok plass til å lagre osv. Perfekt! Anonymkode: eeebd...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #31 Del Skrevet 10. september 2024 Har 110 kvm med to middels soverom, bad og åpen kjøkken stueløsning på 70kvm. Kunne ikke vært mer fornøyd! Masse dagslys, morgen og kveldssol og utsikt. Helt perfekt for aleneboer. Anonymkode: 74747...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #32 Del Skrevet 10. september 2024 Vil tippe rundt 60 kvm. Ikke for mye å vaske, men stort nok til å ikke «tråkke oppi» hobby-prosjektene mine. Hadde klart meg med ganske lita stue og lite bad. (Har faktisk aldri bodd alene, synes det virker deilig..!) Anonymkode: c5bf9...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #33 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har en 4-roms nå på 74 kvm, med 3 soverom. Syns det er så slitsomt å vedlikeholde alt, vurderer å kjøpe meg en 3-roms leilighet istedet. Er jo alltid noe som må vaskes og ordnes og jeg blir så sliten Anonymkode: 83a32...6ff Du kan vel bruke det tredje soverommet minimalt eller som bod så er det ingen ting som trengs å gjøres der? Anonymkode: 058c4...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #34 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Slik jeg bor nå er perfekt for meg, ca 300 kvm over to etg. Tror jeg hadde kjeda vettet av meg med bare 80 -100 kvm ! Hva skal man drive med da? Her er det alltid noe å vaske, rydde, pusse opp. Nok plass til å lagre osv. Perfekt! Anonymkode: eeebd...cee Folk flest har andre hobbier enn vasking og rydding da... 300 m2 alene høres utrivelig ut, og unødvendig ressurskrevende. Anonymkode: 81023...076 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #35 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har en 4-roms nå på 74 kvm, med 3 soverom. Syns det er så slitsomt å vedlikeholde alt, vurderer å kjøpe meg en 3-roms leilighet istedet. Er jo alltid noe som må vaskes og ordnes og jeg blir så sliten Hvordan orker folk å ha mer enn 60 kvm egentlig? Leier dere inn folk til å vaske? Anonymkode: 83a32...6ff Hvorfor blir du sliten av å vaske en så liten leilighet? Når man bare er én person er det veldig begrenset hvor møkkete det blir, det holder å vaske gulv osv. et par ganger i måneden maks. Anonymkode: 81023...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #36 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg bor alene (i sentrum i Oslo) på 100kvm. Fireroms. Kunne helt fint klart meg uten det ene rommet, men var veldig kjekt med kontor, soverom + treningsrom under korona, i tillegg til stue/kjøkken. Tenkte å selge til noe mindre like før pandemien, men konkluderte med å beholde da jeg så hvor viktig trivsel i eget hjem ble. Anonymkode: e0991...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. september 2024 #37 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg har 70 kvm nå. Det går bra fordi jeg bruker ett rom til bod/rot og har stuegulvet til fleksibelt bruk. Jeg har arbeid ut over hele stue/kjøkken rett som det er. Jeg tar litt plass! Savner bod med hyller, arbeidsrom, badstu, det som på engelsk kalles mud room, gjesterom, og tørke-fasiliteter som for eksempel tørke-hjørne med oppvarming og avtrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #38 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Slik jeg bor nå er perfekt for meg, ca 300 kvm over to etg. Tror jeg hadde kjeda vettet av meg med bare 80 -100 kvm ! Hva skal man drive med da? Her er det alltid noe å vaske, rydde, pusse opp. Nok plass til å lagre osv. Perfekt! Anonymkode: eeebd...cee Kjeder man seg ofte, fordi man bor på 80 kvm? Det var en snodig konklusjon. Jeg har bodd på 120 kvm før og skal aldri tilbake til å bo i bolig på den størrelsen. Altfor mye å holde reint.... 😒 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. september 2024 #39 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor blir du sliten av å vaske en så liten leilighet? Når man bare er én person er det veldig begrenset hvor møkkete det blir, det holder å vaske gulv osv. et par ganger i måneden maks. Anonymkode: 81023...076 Jeg er over gulvene minst annen hver dag. Jeg vil overhodet ikke trives med rengjøring ukentlig eller sjeldnere. Enkelte dager, er jeg raskt over gulvene to ganger. Veistøv,stekos,ovnsot og stearinlys mm. Er alle ting som er vanlig og som påvirker behovet for rengjøring. Det er ikke bare hvor mange mennesker som bor i huset som avgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #40 Del Skrevet 10. september 2024 Sparkling_Pink skrev (4 minutter siden): Jeg er over gulvene minst annen hver dag. Jeg vil overhodet ikke trives med rengjøring ukentlig eller sjeldnere. Enkelte dager, er jeg raskt over gulvene to ganger. Veistøv,stekos,ovnsot og stearinlys mm. Er alle ting som er vanlig og som påvirker behovet for rengjøring. Det er ikke bare hvor mange mennesker som bor i huset som avgjør. Støv på hjernen... Anonymkode: 81023...076 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå