AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #41 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Folk flest har andre hobbier enn vasking og rydding da... 300 m2 alene høres utrivelig ut, og unødvendig ressurskrevende. Anonymkode: 81023...076 nå er ikke jeg som folk flest da Anonymkode: eeebd...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 10. september 2024 #42 Del Skrevet 10. september 2024 60-80m2, ett soverom, ett hobbyrom, stue, kjøkken, vaskerom, bad og toalett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #43 Del Skrevet 10. september 2024 Liker den størrelsen jeg har nå, ca 150 kvm i 2 etg. Første etg: vaskerom, bad, kontor/gjesterom, trimrom, kino og 2 boder. hovedetg: bad, soverom med walk inn, stue og kjøkken. Utgang til østvendt terrase 20 kvm og sør vest vendt terrasse på 70 kvm. i tillegg har jeg garasjeplass til 3 biler og hobbyrom på 75 kvm i tilknytning til denne. Anonymkode: 5bde7...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #44 Del Skrevet 10. september 2024 Mardina skrev (14 minutter siden): Kjeder man seg ofte, fordi man bor på 80 kvm? Det var en snodig konklusjon. Jeg har bodd på 120 kvm før og skal aldri tilbake til å bo i bolig på den størrelsen. Altfor mye å holde reint.... 😒 JEG hadde kjeda meg med så lite boltreplass. Anonymkode: eeebd...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 10. september 2024 #45 Del Skrevet 10. september 2024 Kommer an på planløsningen. Vil gjerne ha to soverom, ikke åpen kjøkkenløsning. Ser på leiligheter nå, og utrolig mange har åpen kjøkkenløsning som i en benk klistret på veggen i stua. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 10. september 2024 #46 Del Skrevet 10. september 2024 Bodde i en 50 Kvm leilighet før, funket helt fint. Men skulle ønske det var litt mere plass. Så kanskje 60-75 passer bedre. Var grei løsning på rom, men syntes hovedrommet kunne vært litt større (kjøkken og stue). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #47 Del Skrevet 11. september 2024 Minst 85 kvm ville jeg hatt og med minimum 2 soverom. Og alt på en flate med sjøutsikt. Anonymkode: e5350...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #48 Del Skrevet 11. september 2024 Rundt 100 m2. Vi er nå fire stk som bor på 75, og det hadde fungert fint for meg, men ville hatt et ekstra soverom og en bod for at det skulle vært helt optimalt. Anonymkode: 1e4b7...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 11. september 2024 #49 Del Skrevet 11. september 2024 For meg, 45 kvm. Åpen kjøkken/stue, en liten bod, et lite soverom med seng og skap samt et bad med vask/do og dusj. Mer enn nok! Gjerne en liten balkong med plass til en stol. Mer plass, mer å vaske og fylle opp. Bor med mannen nå på 47 kvm, i Asia. Helt perfekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #50 Del Skrevet 11. september 2024 Som jeg har det nå, jeg bor i mitt drømmehus: 140 kvadrat over 2 etasjer. Har stort kjøkken, spisestue/stue, stort vaskerom, toalett og gang nede + 3 soverom, bad, kontor og TV-stue oppe. Har mye besøk så trenger plassen. Det viktigste er dog at det er 500 meter til nermeste nabo og jeg har 5 mål inngjerdet til hundene rundt huset. Kan gå rett til fjells uten å møte noen, og kort vei til havet. Akkurat passelig med plass Anonymkode: 42d7a...131 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #51 Del Skrevet 11. september 2024 Måtte nok hatt minst 100 kvm. Jeg har et par plasskrevende hobbyer, og jeg har hjemmekontor. Jeg måtte hatt soverom, syrom med plass til klippebord og godt stofflager, treningsrom med plass til tredemølle og nok gulvplass til knebøystativ, benk, og markløft, et rom til hjemmekontor, stort nok til en hev/senk-pult med en kontormølle jeg kunne dra litt ut og løpe under møter, og så vil jeg ha stue med plass til sittegruppe og spisebord med plass til minst 8 stk, kjøkken (IKKE åpen løsning), et bad (gjerne et gjestedo i tillegg, men MÅ være do inne i på badet også), og separat vaskerom. Da jeg bodde alene, bodde jeg på 75 kvm, og det var alt for lite for hva jeg ønsker i dag. Da hadde jeg to soverom + stue, kjøkken, bad og vaskerom. Det lille soverommet var treningsrom, og var for lite til tredemølle. Jeg hadde en kontorpult på soverommet, IKKE idellt. Dette var før syhobbyen, og jeg hadde måttet ha alt sy-rotet mitt i stuen. Anonymkode: 0e28c...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #52 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og hvorfor akkurat den størrelsen? Hvilke ting ville vært viktig for deg med tanke på rom/romløsning osv? Anonymkode: 7c537...458 Hmmm, leilighet på mellom 100-120 kvm Anonymkode: 6eb03...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #53 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tre soverom og to bad som aleneboer? Wow Anonymkode: 5666b...d44 Har barn som stadig er på besøk i ferier osv. Anonymkode: 92d98...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #54 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg har 160kvm+ boder, tre soverom, to bad, et toalettrom. Kunne godt hatt 50kvm mindre, samt et bad mindre. Mer plass =mer møbler som må kjøpes og mer som må vaskes. Anonymkode: d3459...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #55 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg bodde alene på 40 kvm og bor nå med samboer i samme leilighet. Skulle gjerne hatt større plass, men går overraskende bra. Hvis jeg skulle bodd alene og hatt det jeg mener er optimalt med plass for en person, tenker jeg kanskje 60-80 kvm. Anonymkode: 1c520...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. september 2024 #56 Del Skrevet 11. september 2024 (endret) . Endret 23. oktober 2024 av Doris Becker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #57 Del Skrevet 11. september 2024 60kvm hadde holdt, men det skal være separat kjøkken som er stort. Som dette på 16kvm, jeg tror innredninga er danske Unoform. (Panelet i stua hadde jeg fjernet ganske fort, jeg er heller ikke så sikker på det der marmoropplegget som går igjen flere plasser) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=369902301&ci=11 Anonymkode: 05605...68f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #58 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 65-80 m2. To soverom, hvor jeg kunne bruke det ene som arbeids- og hobbyrom. Ordentlig kjøkken med spiseplass til minst to. Vestvendt balkong. Nok plass, men ikke så mye ubrukt plass som skal rengjøres og varmes opp. Anonymkode: 3d098...365 Samme her. Ville gjerne hatt walk-in closet på hovedsoverommet samt eget bad til dette. Og minst ett gjesterom/kontor av ok størrelse. Absolutt leilighet, jeg hadde ikke orket ivareta en enebolig selv. Anonymkode: 3acca...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #59 Del Skrevet 11. september 2024 Bor på 50 i dag, og det er ganske så bra. Trenger ikke mer enn ett soverom, en gang, et bad, stue/kjøkken. Det eneste jeg ville gjort anderledes er at stua og soverommet kunne vært litt større. Jeg trur det optimale for meg hadde vært ca 75 kvadrat. Anonymkode: f2fba...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #60 Del Skrevet 11. september 2024 Før jeg flyttet sammen med mannen bodde jeg i en leilighet på 75 kvm. Det var perfekt for meg. Ett romslig master soverom til meg, og ett ekstra rom der jeg hadde klesskap og kontorpult. Anonymkode: 1cb28...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå