AnonymBruker Skrevet 10. september #41 Del Skrevet 10. september Flintis skrev (1 minutt siden): Sykemelding, er det en sykdom? Man kan sykemeldes ved livskrise. Det kommer jo an på hvor preget hun er om hun klarer å ta seg av barna og jobb samtidig. Anonymkode: 1dc3b...226 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 10. september #42 Del Skrevet 10. september Etk skrev (1 time siden): Skriv innlegg på alle hans SoMe og tagg dama? Da blir man bare hun gærne, og det blir han som får forståelse og omtanke. Jeg slår et slag for iskald avvisning. Pakk bagen hans og sett den utenfor. Skift lås. Legg oppi papirer om separasjon og en lapp om at dere kan møtes på familievernkontoret for å avtale videre. Jeg tror uvissheten over hva og hvordan du vet omtrent ville gjort ham sprø. Jeg håper jeg ville greid å gjør noe tilsvarende dersom jeg opplever utroskap. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #43 Del Skrevet 10. september Meowmere skrev (1 time siden): Eller så kan du spille av ringetona på telefonen din mens han er i rommet. Lat som du tar telefonen og si at de la på. Spør om samboeren kan søke opp nummeret på 1881, og så leser du opp elskerinna sitt nummer. Denne synes jeg er fin. Uansett hans respons (om han ikke åpner opp om utroskapen eller noe), så kan du si at du skal ringe vedkommende opp igjen, for det kan jo være noe viktig. Jeg kan se for meg panikken hans... Pliiis gjør dette, og oppdater! Anonymkode: 72356...668 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september #44 Del Skrevet 10. september Jeg tror jeg hadde sagt det i et familieselskap med familie til stede 😄 Sånn at familien fikk vite det, når han stod der til spott og spe. Det må jo være utrolig ydmykende for den som er utro... 😄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #45 Del Skrevet 10. september Dump klærne hans i en pose utenfor døra hennes. Dynk de med rekelake og glitter. Anonymkode: 53d31...8c1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #46 Del Skrevet 10. september Rosa Dartle skrev (35 minutter siden): Da blir man bare hun gærne, og det blir han som får forståelse og omtanke. Jeg slår et slag for iskald avvisning. Pakk bagen hans og sett den utenfor. Skift lås. Legg oppi papirer om separasjon og en lapp om at dere kan møtes på familievernkontoret for å avtale videre. Jeg tror uvissheten over hva og hvordan du vet omtrent ville gjort ham sprø. Jeg håper jeg ville greid å gjør noe tilsvarende dersom jeg opplever utroskap. Enig i denne! Beste du kan gjøre. Det vil svi mest. Anonymkode: 40d39...543 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 10. september #47 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er den verste måten å konfrontere utroskap på? Hva vil være mest ubehagelig for den som har vært utro? Bare si at man vet og kaste vedkommende ut? Be vedkommende forklare seg? Bli rasende? Late som man skal ha sadosex og stroppe mannen hardt fast for så å piske han til blods? Hvordan konfronterte du utroskapet? Vi har vært sammen 16 år, gift og har 3 barn, har akkurat funnet ut at mannen har et forhold med en annen kvinne. Jeg har bevis. Jeg er rasende, og vil han skal føle seg liten! Anonymkode: 9cef6...69c Hold hodet kaldt. Lag ferdig planen for seperasjonen og skilsmisse, inklusive forslag på økonomisk skifte og det med barn. Husk at dere trenger obligatorisk mekling. Lag fremdriftsplanen skriftlig. Så tar du samtalen. Hold deg kald og saklig. Ikke gå inn i argumentasjon men hold deg til. Jeg vet at du har vært utro. Din forklaring er jeg ikke interessert av. Vi skal nå skilles. Her er mitt forslag på økonomisk skifte og omsorg for barn videre (husk eventuelt barnebidrag, bare bruk kalkulator til NAV hvis det er aktuelt). Selvfølgelig hvis du er sikker på at det er dette du vil. Hvis ikke så har ikke noe godt råd. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #48 Del Skrevet 10. september Jeg ble varslet om min manns utroskap anonymt på SMS (finnes flere muligheter for dette på nettet). Det var helt forferdelig å få en slik melding, uten å ane hvem som var avsenderen - eller hvem i miljøet vårt som visste hva. Jeg ble rett og slett livredd, og følte meg overvåket. I etterkant har jeg tenkt at jeg skulle ønske det var mannen som var utro som fikk denne meldingen, så han fikk kjenne på den samme angsten. Mitt tips er derfor å sende en anonym melding: «Vi vet hva du gjør mot familien din, utrojævel», så mister nok både han og elskerinna nattesøvnen en periode. Deretter ville jeg tatt en time-out for å sortere tankene og komme over det første sjokket. Få deg en sykemelding så du har tid til å sove og tenke. Hjemme lager du som at alt er normalt, reis bort en helg (bruk masse felles penger på å deg selv), snakk med noen du stoler på. Lag en plan for fremtiden, på dine premisser. Når du er klar for å konfrontere, vær iskald. Si nøyaktig hva du vet, og hva som blir konsekvensene. Skån barna for detaljer, men ikke lyv om de spør. Jeg klarte også å formidle hva utroskapen hadde gjort med meg. Hvor vondt det var å bli utsatt for et slikt traume, skammen jeg følte og hvor forferdelig jeg følte meg. Det var smertefullt for han å innse at han hadde ødelagt noe i meg… At livsgnisten min forsvant, lyset i øynene som ble ble borte. Det var også en form for trøst, at skammen og samvittigheten hans fikk kjørt seg. Anonymkode: f5bc5...b0f 10 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #49 Del Skrevet 10. september Meowmere skrev (2 timer siden): Eller så kan du spille av ringetona på telefonen din mens han er i rommet. Lat som du tar telefonen og si at de la på. Spør om samboeren kan søke opp nummeret på 1881, og så leser du opp elskerinna sitt nummer. Dette! Tenk å sykt stressende det må være for han at elskeren ringer kona hans 😳😅 "Skjønner ikke hvorfor det nr her driver å ringer meg, dette er tredje gangen.. kan du søke det opp kjære?"... "tror jeg får prøve å ringe opp igjen senere, virker jo som om noen prøver å få tak i meg"... 😅 Anonymkode: 41c53...341 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #50 Del Skrevet 10. september Jeg liker tipset om anonym sms. Legg til en trussel om at han har 2 dager på å fortelle kona før de sier ifra selv. Da får du se han svette og pines, og kanskje bryte sammen. Om han ikke sier ifra så sender du sms til deg selv etter 2 dager, og les den imens han ser at du leser. Så er du iskald og kaster han rett ut. Anonymkode: b2310...06d 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 10. september #51 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker tipset om anonym sms. Legg til en trussel om at han har 2 dager på å fortelle kona før de sier ifra selv. Da får du se han svette og pines, og kanskje bryte sammen. Om han ikke sier ifra så sender du sms til deg selv etter 2 dager, og les den imens han ser at du leser. Så er du iskald og kaster han rett ut. Anonymkode: b2310...06d Denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #52 Del Skrevet 11. september Takk for mange gode innspill! I går var jeg rasende, og følte meg nærmest ustabil. Idag er jeg bare utrolig lei meg og føler meg helt knust. Jeg har tenkt i hele natt, og har knappest fått noe søvn. Jeg forstår ikke hvordan han kan gjøre noe så slemt mot meg? Og hvorfor? Dette kom veldig uventet, vi har egentlig ingen store problemer i samlivet og jeg trodde vi hadde det bra sammen (åpenbart ikke fra hans side). Jeg har grublet mye på hva jeg vil videre, det føles mest riktig og forlate han, men jeg elsker jo han fortsatt så dette er så sabla vondt. Men jeg vet at dette er noe som jeg ikke kommer til å tilgi, og et forhold videre vil bli vanskelig uten tillit. Jeg vet heller ikke hva han ønsker, godt mulig han ønsker å avslutte ekteskapet (selv om jeg ikke helt greier å forstå det, ingenting har tydet på han har vært misfornøyd med oss eller meg). Jeg trenger å samle meg litt før jeg konfronterer han, må fordøye det hele og komme over det aller verste sjokket. Det er flere forslag jeg liker: 1) Den med å late som hun ringer meg, få det til å fremstå som hun forteller meg det. Da vil han i beste fall bli skikkelig sint på henne. Og kanskje han ringer mannen hennes og forteller det som hevn? Men én praktisk utfordring, jeg har ikke telefonnummeret hennes. Hun har skjult nummer fordi hun er en pittelitt kjent person. 2) Den med anonym melding synes jeg også var bra, det gir han en mulighet til å legge kortene på bordet. Og forhåpentligvis vil han føle seg veldig stresset en periode. 3) Bare være iskald og kaste han ut, være helt bestemt. Uansett hvordan konfrontasjonen blir kommer jeg til å kaste han ut i den forbindelse, han kan være på hytta eller hos sine foreldre en periode. Jeg trenger tid for meg selv til å tenke på fremtiden. Jeg kommer ikke til å konfrontere han før helgen, han og de to eldste barna skal på en reise som ungene har gledet seg veldig til. Det blir ingen reise hvis dette kommer før helgen. Videre får jeg litt tid hjemme uten han til å tenke igjennom ting. Jeg trodde jeg aldri ville stå i en slik situasjon, og har stolt blindt på han igjennom 16 år. Føler meg så naiv og dum! TS Anonymkode: 9cef6...69c 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #53 Del Skrevet 11. september TS Jeg har stått i (nesten) nøyaktig samme situasjon. Du er ikke alene! Du er heller ikke dum eller naiv. Du skal ikke føle noe skyld eller skam. Dette er VIKTIG. Du har ikke gjort noe galt, og ingen kommer til å dømme deg for hans moralske feilgrep. Husk dette i tiden fremover. Jeg var selv innstilt på å kjempe for ekteskapet og familien når jeg konfronterte min mann med hans grove og langvarige utroskap. Fikk nok et sjokk da jeg innså at han var helt ferdig med meg, han hadde bare ikke ryggrad nok til å avslutte. Han ventet egentlig bare på at jeg skulle gjøre det for han…. Det kan være greit å forberede seg på er slikt scenario også. Du kan dessverre ikke styre andres handlinger eller følelser, men du kan ta kontroll over deg selv og egen fremtid. Lykke til❤️ Anonymkode: f5bc5...b0f 3 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #54 Del Skrevet 11. september Om det ikke er tatt på fersken der du får sjokk, så spiller det vel ingen rolle så lenge du ikke er redd for at han kan bli fysisk eller voldelig. Jeg ville bare sagt det rett ut, jeg har bevis, ingen vits å lyve. Jeg personlig ville visst mest mulig. Jeg hadde vært utrolig såret, men for min del ville det vært selve historien på hvorfor og hvordan og hvor lenge det har pågått om vi kunne kommet oss videre fra dette. Jeg tror jeg kunne tilgitt under visse forutsetninger. Anonymkode: eee61...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 11. september #55 Del Skrevet 11. september Pakk tingenene hans og be han flytte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #56 Del Skrevet 11. september Jeg skjønner at du er sint (jeg Jar vært der selv..). Jeg dro rett på jobben hans og konfronterte han og henne fremfor samtlige kollegaer.. MEN i ettertid angrer jeg. Jeg skulle hatt mer is i magen, konfrontert han direkte og privat, og bare avsluttet forholdet! Rett og slett ble det for mye drama og for mange vitner.. (selv om det var mest flaut for de, og det kjentes veldig godt ut når jeg gjorde det..) Men som sagt.. å bare gått med hodet mer hevet, ikke latt deres handlinger påvirke meg slik at jeg ble så emosjonell- det hadde vært det beste- det ser jeg i ettertid❤️ Anonymkode: 83df8...f5a 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #57 Del Skrevet 11. september Siden det ikke er noe selvsagt at han må flytte ut og ikke du er den som må gjøre det på sikt så er det sikkert greit å ha en liten plan for disse tingene også om en har tenkt å gå veldig i krig i stede for å bare avslutte det ryddig. Anonymkode: 72900...cb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #58 Del Skrevet 11. september Jeg avtalte møte på vegne av henne og møtte opp selv. Anonymkode: f9e62...d76 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #59 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): TS Jeg har stått i (nesten) nøyaktig samme situasjon. Du er ikke alene! Du er heller ikke dum eller naiv. Du skal ikke føle noe skyld eller skam. Dette er VIKTIG. Du har ikke gjort noe galt, og ingen kommer til å dømme deg for hans moralske feilgrep. Husk dette i tiden fremover. Jeg var selv innstilt på å kjempe for ekteskapet og familien når jeg konfronterte min mann med hans grove og langvarige utroskap. Fikk nok et sjokk da jeg innså at han var helt ferdig med meg, han hadde bare ikke ryggrad nok til å avslutte. Han ventet egentlig bare på at jeg skulle gjøre det for han…. Det kan være greit å forberede seg på er slikt scenario også. Du kan dessverre ikke styre andres handlinger eller følelser, men du kan ta kontroll over deg selv og egen fremtid. Lykke til❤️ Anonymkode: f5bc5...b0f Takk for styrkende ord! Jeg mistenker ikke dette, men frykter det! Da blir jeg hvertfall såret. Jeg får bare stålsette meg for dette scenarioet også. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden det ikke er noe selvsagt at han må flytte ut og ikke du er den som må gjøre det på sikt så er det sikkert greit å ha en liten plan for disse tingene også om en har tenkt å gå veldig i krig i stede for å bare avslutte det ryddig. Anonymkode: 72900...cb4 Ja, jeg skal forsøke å legge en god plan til helgen og virkelig få tenkt igjennom ting. Det eneste positive her er at jeg har god inntekt, og er den eneste av oss som faktisk vil ha økonomi til å beholde huset videre. Men når det er sagt er jeg ikke sikker på om jeg ønsker å bo i huset vårt videre. Det vil nok bli en stadig påminning om han. Samtidig så føles det feil med hensyn til barna å flytte, de trives veldig godt her vi bor og både det å flytte og et samlivsbrudd samtidig vil nok prege de veldig 😢 Anonymkode: 9cef6...69c 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 11. september #60 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kle deg sexy, sexy undertøy, høye hæler, lat som du ska gi han en blowjob og bit han i pungen!!!! hilsen hu som ga tips om reker i puta og bilder av kjerringa rundt omkring i huset… du kan evt legge noen sånn kork tavle nåler i skoene hans… også et brettet lite utprintet bilde av kjerringa i skoa.. men det beste ville vært å egentlig klare å finne ut når de skal møtes neste gang( om de skal det) å gjøre det jææææævlig ubehagelig for begge!!! putt avføringstabletter i mat? (den grønne pakken på apoteket funker knall) gjør det 6 timer minimum før han skal noe viktig…! Tro meg det er en dritbra ide! 💩💩 To be continued…… ingenting som provoserer meg mere enn tapere som det der!!!! Anonymkode: f96cf...08b Umodent lavmål. Bare folk med manglende selvrespekt og verdighet gjør slikt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå