Gå til innhold

Hva er den verste måten å konfrontere utroskap på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den verste måten å konfrontere utroskap på? Hva vil være mest ubehagelig for den som har vært utro? Bare si at man vet og kaste vedkommende ut? Be vedkommende forklare seg? Bli rasende? Late som man skal ha sadosex og stroppe mannen hardt fast for så å piske han til blods? Hvordan konfronterte du utroskapet? 

Vi har vært sammen 16 år, gift og har 3 barn, har akkurat funnet ut at mannen har et forhold med en annen kvinne. Jeg har bevis. 

Jeg er rasende, og vil han skal føle seg liten! 

Anonymkode: 9cef6...69c

• Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vesentlige er vel om du har tenkt å forbli sammen med han eller ikke.

Anonymkode: 72900...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg tatt det opp offentlig. Gjerne i ett familieselskap eller lignende. Hvor alle i familien er til stedet. Ubehagelig. Ikke minst skamfullt for han i ettertid.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er den verste måten å konfrontere utroskap på? Hva vil være mest ubehagelig for den som har vært utro? Bare si at man vet og kaste vedkommende ut? Be vedkommende forklare seg? Bli rasende? Late som man skal ha sadosex og stroppe mannen hardt fast for så å piske han til blods? Hvordan konfronterte du utroskapet? 

Vi har vært sammen 16 år, gift og har 3 barn, har akkurat funnet ut at mannen har et forhold med en annen kvinne. Jeg har bevis. 

Sy reker inn i puta hans.

Anonymkode: f96cf...08b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan printe ut bilde av den andre dama å henge rundt i huset….. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Da ville jeg tatt det opp offentlig. Gjerne i ett familieselskap eller lignende. Hvor alle i familien er til stedet. Ubehagelig. Ikke minst skamfullt for han i ettertid.

Absolutt. Men jeg tenker på barna, må være forferdelig å oppleve dette på en sånn måte. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan printe ut bilde av den andre dama å henge rundt i huset….. 

Hahaha😂 Epic😂

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same old story. Bitterhet, hevn og raseri.

Anonymkode: 908a8...9e7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (2 minutter siden):

Absolutt. Men jeg tenker på barna, må være forferdelig å oppleve dette på en sånn måte. 

Joda,barnene må selvfølgelig skånes for det,men på en annen måte så må de også få lov til å vite at pappa har vært utro / funnet seg annen kjæreste. Valgfritt hvordan man ordlegger det forran barnene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den beste måten er å være helt iskald. Det er nok vanskelig, men. 
Ville ikke involvert familie eller barna. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Unngå vold eller noe som går ut over evnen din til å være god mor for barna. 

Min kollega sa, hei, jeg vet du er utro og du skal flytte ut. Du kan ha samvær med barna hos deg så snart du har stor nok plass. Så sa hun det samme til oss på jobben, og fikk 2 uker sykemelding til å ivareta seg og barna. Så fortalte hun barna om bruddet.

Anonymkode: 8ef1a...0a2

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje reflektere på hvorfor han var utro. Innlegget ditt ber prek av å du ikke er kapabel til slikt men sånn helt på alvor, var du en god partner og fikk han til å føle seg sett validert?

Anonymkode: f4aef...46b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mistanke om at min eks var utro og hadde en følelse av hvem han var utro med.

Han jobbet ofte overtid på natten, så var ikke rart at han var borte egentlig.

Allikevel var mistanken min så sterk at jeg tok bilen og kjørte forbi der denne dama bor. Der sto bilen hans og det var absolutt ingen tvil om at han var utro.

Jeg var rasende forbanna og da jeg kom hjem så la jeg ut ett innlegg på hans fb hvor jeg gratulerte han med ny dame og tagget denne dama også. Jeg avsluttet med å skrive «ditt jævla svin». Det så veldig rart ut at det sto «Arne» gift med «Anne» samtidig som han hadde gratulasjoner fra meg.

Da han våknet flere timer senere så hadde de fleste av hans venner og familie fått med seg det jeg hadde skrevet. Mange kommemtarer som lurte hva som foregår osv, andre skrev bare «hææææ»

Da jeg visste han var på vei til jobb på morgene, så ringte jeg han og gratulerte på nytt. Han skjønte jo ingenting stakkars, han var jo på jobb og skulle jobbe dagvakt noen timer også. 

Han fikk så ørene flagret og jeg kan love deg at min kommentar ble takst fjernet fra han, men skaden var skjedd.

Jeg kan ikke tenke meg en mer nedverdigende måte å bli outa som utro. Har aldri angret på det.

De ble kjærester på fb 10 dager senere 😂

Anonymkode: 95d34...568

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine forslag til konfrontasjon. 

Men jeg lurer på, har du tenkt å gå rundt og vente med å konfrontere til det perfekte tidspunkt? 

Jeg hadde ikke klart å la det gå ett sekund engang. Jeg hadde konfrontert henne momentant, og det hadde blitt slutt på sekundet. Uten noe om og men. 

Endret av Bombasi
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde mistanke om at min eks var utro og hadde en følelse av hvem han var utro med.

Han jobbet ofte overtid på natten, så var ikke rart at han var borte egentlig.

Allikevel var mistanken min så sterk at jeg tok bilen og kjørte forbi der denne dama bor. Der sto bilen hans og det var absolutt ingen tvil om at han var utro.

Jeg var rasende forbanna og da jeg kom hjem så la jeg ut ett innlegg på hans fb hvor jeg gratulerte han med ny dame og tagget denne dama også. Jeg avsluttet med å skrive «ditt jævla svin». Det så veldig rart ut at det sto «Arne» gift med «Anne» samtidig som han hadde gratulasjoner fra meg.

Da han våknet flere timer senere så hadde de fleste av hans venner og familie fått med seg det jeg hadde skrevet. Mange kommemtarer som lurte hva som foregår osv, andre skrev bare «hææææ»

Da jeg visste han var på vei til jobb på morgene, så ringte jeg han og gratulerte på nytt. Han skjønte jo ingenting stakkars, han var jo på jobb og skulle jobbe dagvakt noen timer også. 

Han fikk så ørene flagret og jeg kan love deg at min kommentar ble takst fjernet fra han, men skaden var skjedd.

Jeg kan ikke tenke meg en mer nedverdigende måte å bli outa som utro. Har aldri angret på det.

De ble kjærester på fb 10 dager senere 😂

Anonymkode: 95d34...568

Her har du jo bare nedverdiget deg selv….

Anonymkode: de33f...a83

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små hint. Lat som du snakker i telefonen med ei venninne eller noe, også later du som at venninna di forteller om utroskapen.

Eller så kan du spille av ringetona på telefonen din mens han er i rommet. Lat som du tar telefonen og si at de la på. Spør om samboeren kan søke opp nummeret på 1881, og så leser du opp elskerinna sitt nummer.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (51 minutter siden):

Skulle akkurat til å si det samme.

Anonymkode: c5436...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kanskje reflektere på hvorfor han var utro. Innlegget ditt ber prek av å du ikke er kapabel til slikt men sånn helt på alvor, var du en god partner og fikk han til å føle seg sett validert?

Anonymkode: f4aef...46b

Typisk piss fra utro folk. Nei, det er ikke TS sin skyld at mannen slenger med pikken mens han er gift. Det er helt og holdent hans valg og hans skyld. 

Anonymkode: ca2ab...24c

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...