AnonymBruker Skrevet 10. september #21 Del Skrevet 10. september Så spennende å følge deg 😊 Jeg venter også på el, hadde sex lørdag og søndag, eggløsningssmerter i dag, ganske vått, men ikke el-slim. Jeg temper og er spent på de neste dagene 😇 mannen er ikke hjemme før lørdag her. Jeg tror dere har medium gode sjanser. Når på torsdagen rekker dere å ha sex? Om eggløsningen er i morgen kveld så treffer dere innenfor levetiden til egget ❤️ tvitvi! Anonymkode: 6d0a6...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #22 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så spennende å følge deg 😊 Jeg venter også på el, hadde sex lørdag og søndag, eggløsningssmerter i dag, ganske vått, men ikke el-slim. Jeg temper og er spent på de neste dagene 😇 mannen er ikke hjemme før lørdag her. Jeg tror dere har medium gode sjanser. Når på torsdagen rekker dere å ha sex? Om eggløsningen er i morgen kveld så treffer dere innenfor levetiden til egget ❤️ tvitvi! Anonymkode: 6d0a6...f72 Høres ut som dere har truffet godt da 💞Mest fruktbar før eggløsning. Jeg føler vi ikke rekker men vi får håpe. Blir ikke før ettermiddagen, men tenker det som er ment og skje det skjer? Skal snart ta ny eggløsning test så får vi se Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #23 Del Skrevet 11. september I dag er testen positiv, samtidig som murringer. Er det for seint i morgen da?😭 Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. september #24 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): I dag er testen positiv, samtidig som murringer. Er det for seint i morgen da?😭 Anonymkode: 12d07...4d0 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #25 Del Skrevet 11. september Nei. Egget slippes ca 24-35 etter positiv test, og så lever det i ca ett døgn. Anonymkode: 04dd5...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #26 Del Skrevet 11. september *36 timer Anonymkode: 04dd5...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #27 Del Skrevet 12. september Jeg er i samme situasjon ta. Men jeg dikk positiv digital igår. Mannen kommer hjem veldig sent idag så spørs om han orker/jeg orker😭 Anonymkode: dbbd6...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 13. september #28 Del Skrevet 13. september Normalt sier man at ved eggløsning har damer mellom 20 og 30 timer på seg. Det vil derimot ikke si det er umulig etter 48 timer, men det jeg gjorde( ble gravid på andre forsøk) var å ha sex annenhver dag i uken før eggløsning. Sperm/ sædceller kan vente i over 100 timer på egget inne i livmoren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #29 Del Skrevet 13. september Sefanja skrev (13 timer siden): Normalt sier man at ved eggløsning har damer mellom 20 og 30 timer på seg. Det vil derimot ikke si det er umulig etter 48 timer, men det jeg gjorde( ble gravid på andre forsøk) var å ha sex annenhver dag i uken før eggløsning. Sperm/ sædceller kan vente i over 100 timer på egget inne i livmoren din Problemet her er at mannen er bortreist😅 ellers hadde jeg selvfølgelig gjort det Anonymkode: 12d07...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå