Gjest Gineline Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Hvordan kan jeg finne en person som jeg kun har hatt øyekontakt med på en flyplass...?😅🙈 Det eneste jeg vet er gaten hen reiste fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Oi det er nærmest umulig, så fremt det ikke er nylig å du vet at vedkommende har deg i minnet. Du kan poste degselv på insta, å søke etter denne personen. Husker du meg? Men husk at det skal lite til for å passe med noen du kun har hatt øyekontakt med også, å sjangsen er gigantisk for st du finner mange fine kjærester uten at det er akkurat denne personen. Anonymkode: 7b5f2...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september Er det ikke slikt Happn er til for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oi det er nærmest umulig, så fremt det ikke er nylig å du vet at vedkommende har deg i minnet. Du kan poste degselv på insta, å søke etter denne personen. Husker du meg? Men husk at det skal lite til for å passe med noen du kun har hatt øyekontakt med også, å sjangsen er gigantisk for st du finner mange fine kjærester uten at det er akkurat denne personen. Anonymkode: 7b5f2...d5e Jeg er sikker på at personen har meg i minnet ja... Men forstår at dette er nermest umulig... Som sagt så vet jeg ca tidspunkt hen reiste,og hvilken gate på flyplassen...(jeg reiste fra nabogaten)... Anonymkode: 58b5f...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er sikker på at personen har meg i minnet ja... Men forstår at dette er nermest umulig... Som sagt så vet jeg ca tidspunkt hen reiste,og hvilken gate på flyplassen...(jeg reiste fra nabogaten)... Anonymkode: 58b5f...0e2 Heh du har ikke utvekslet et ord med personen men er sikker på at han har deg i minnet? 😅 Anonymkode: 5cf18...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gineline Skrevet 10. september #6 Del Skrevet 10. september Ja👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Del Skrevet 10. september Du kan jo kanskje snakke med flyplassen, men jeg tviler på at de har lov til å lekke informasjon om kunder til tilfeldige som ønsker kontakt med dem, av sikkerhetsgrunner. Hvorfor tok ikke denne personen kontakt med deg, eller du med dem, om det å leve uten å møtes igjen er uaktuelt? Neste gang, si hei. Om du ikke kan si hei ansikt til ansikt, kan du ikke si hei på melding heller, personen er fortsatt seg bak en skjerm. Anonymkode: 7b5f2...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gineline Skrevet 10. september #8 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo kanskje snakke med flyplassen, men jeg tviler på at de har lov til å lekke informasjon om kunder til tilfeldige som ønsker kontakt med dem, av sikkerhetsgrunner. Hvorfor tok ikke denne personen kontakt med deg, eller du med dem, om det å leve uten å møtes igjen er uaktuelt? Neste gang, si hei. Om du ikke kan si hei ansikt til ansikt, kan du ikke si hei på melding heller, personen er fortsatt seg bak en skjerm. Anonymkode: 7b5f2...d5e Ja,jeg vet.... håpløst...Det skjedde liksom noe magisk der...å han kom etter meg i min gate,men fikk ikke tid....måtte fly...🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Del Skrevet 10. september Gineline skrev (1 time siden): Ja,jeg vet.... håpløst...Det skjedde liksom noe magisk der...å han kom etter meg i min gate,men fikk ikke tid....måtte fly...🥺 Magisk for deg ja, du vet jo ikke hva han følte. Anonymkode: 5cf18...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. september #10 Del Skrevet 10. september Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg