AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Har vært igjennom en tøft brudd. Det er 1,5 år siden. Nettopp begynt å date en fyr. Er på en måte sårt. Fet er jo ikke eksen, jeg er ikke trygg på han enda (naturlig nok) føles ikke like naturlig å være sammen osv. Er dette naturlig? Anonymkode: abb7f...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Ting tar tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 Kan du prøve å fortelle han du dater dette? Er vel litt kjedelig om du skyver bort en grei kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 10. september 2024 #4 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vært igjennom en tøft brudd. Det er 1,5 år siden. Nettopp begynt å date en fyr. Er på en måte sårt. Fet er jo ikke eksen, jeg er ikke trygg på han enda (naturlig nok) føles ikke like naturlig å være sammen osv. Er dette naturlig? Anonymkode: abb7f...da2 Vær ærlig med han du dater om hvordan du har det. Hvis han er en god mann stresser han ikke, men koser seg med de datene dere har, om det er en hyggelig tur, middag eller kino. Tenker at hvis han virkelig er interessert i deg vil det ikke være noe problem for han å vente med det intime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 Høres ikke ut som du er klar for å date enda. Om du sammenligner med exen og føler på en sorg for det som ikke lengre er, bør du vei for og i mot om gleden ved å date overgår sårheten. Ikke for å bagatellisere problemstillingen, men tror veldig mange føler på en minst like stor sårhet ved å ikke klare å skaffe seg en date i det hele tatt (tilsynelatende særlig menn, iflg KG). Så du er heldig sånn sett ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 Da er du nok ikke klar for noen ny. Ja vil tro det er normalt. Husker jeg hadde en nesten uvirkelig følelse da jeg datet etter min eks, som at jeg spilte en rolle i noe jeg bare følte at jeg måtte gjøre. Hadde nesten litt dårlig samvittighet ovenfor mennene jeg datet, siden jeg bare var med på liksom. Så jeg kuttet ut dating, og bestemte meg for å gi det mer tid. Var ikke klar tydeligvis. Så var jeg på jentetur like etter og kikket plutselig inn i noen varme humoristiske øyne, og det var det. Brått var jeg likevel klar. 🥰 To år senere var vi gift, og det er 20 år siden nå. ❤️ Tror eksen nærmest ble glemt i det øyeblikket vi møttes. 😄 Anonymkode: 27df7...ed8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #7 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har vært igjennom en tøft brudd. Det er 1,5 år siden. Nettopp begynt å date en fyr. Er på en måte sårt. Fet er jo ikke eksen, jeg er ikke trygg på han enda (naturlig nok) føles ikke like naturlig å være sammen osv. Er dette naturlig? Anonymkode: abb7f...da2 Jeg har det på samme måten. Møtte en mann for et par år siden som jeg trodde var den rette. Nå ligger han rundt og har hatt flere enn 3 damer på en gang i sommer. Han liker meg fortsatt men er soleklar på at han vil ligge rundt. Vi hadde liksom en så spesiell kjemi. Ser etter den kjemien i de som jeg dater men jeg synes alle er så kjedelige.. Anonymkode: 1028c...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #8 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): jeg er ikke trygg på han enda (naturlig nok) føles ikke like naturlig å være sammen osv. Er dette naturlig? Anonymkode: abb7f...da2 Du startet nok med datingen for tidlig. Sikker på at du ikke bestemte deg for at nå var det på tide og fant deg første og beste mann selv om du kanskje ikke følte helt for han? Anonymkode: 4c7fa...be4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #9 Del Skrevet 10. september 2024 Kan være det er feil mann. Anonymkode: 2f99b...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #10 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg følte det samme, faktisk i flere år og det var så frustrerende at det skjedde igjen og igjen samme hvor bra fyren var. Endelig en dag var det gått over og jeg kunne date uten å ofre eksen en tanke. Først da fant jeg noen, fordi jeg var emosjonelt tilgjengelig igjen. Anonymkode: 73fb9...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #11 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du startet nok med datingen for tidlig. Sikker på at du ikke bestemte deg for at nå var det på tide og fant deg første og beste mann selv om du kanskje ikke følte helt for han? Anonymkode: 4c7fa...be4 Det har jeg ikke gjort. Har datet flere men ikke ønsket å møte de på nytt. Her ønsker jeg virkelig å møte han, og det føles så fint samtidig som det er sårt. Anonymkode: abb7f...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 11. september 2024 #12 Del Skrevet 11. september 2024 Helt naturlig. Man kan sørge, men gå videre i livet. Ta deg tid til å bearbeide og forstå dine reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå