Pakini Skrevet 13. oktober #41 Del Skrevet 13. oktober Er det de som har båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stassie Skrevet 13. oktober #42 Del Skrevet 13. oktober Ja de har båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 14. oktober #43 Del Skrevet 14. oktober Er dette samme Line som var med på Snapchat kanalen Bakfasaden og mammabloggerne for noen år siden.. i tillfelle har hun vist ikke endret seg stort🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 15. oktober Forfatter #44 Del Skrevet 15. oktober Lillemyoghufsa skrev (9 timer siden): Er dette samme Line som var med på Snapchat kanalen Bakfasaden og mammabloggerne for noen år siden.. i tillfelle har hun vist ikke endret seg stort🙈 Ja er den samme personen🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 16. oktober #45 Del Skrevet 16. oktober Hva skal hun operere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. oktober #46 Del Skrevet 16. oktober Slitsomme mennesker. Fulgte Bakfasaden da den eksisterte. Orket ikke å se når disse to var på. Å hun er jo Tix fan til de grader, kan minne om et lite barn. Trodde ikke voksne oppførte seg slik. Å hele tiden sa de A når de var på Bakfasaden, "for å få vite resten av hemmeligheten må du følge oss på tilevigtid". Nei takk, så interessante er dere ikke faktisk at man gidder det. Synes jeg så fjeset hennes i en reklame for et nytt program på TVNorge (eller tv3) tror jeg det var. Hvem dater hvem, tror jeg det heter. Mulig jeg så feil, så 100 % sikker er jeg ikke. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 16. oktober Forfatter #47 Del Skrevet 16. oktober (endret) Bibbi_ skrev (1 time siden): Slitsomme mennesker. Fulgte Bakfasaden da den eksisterte. Orket ikke å se når disse to var på. Å hun er jo Tix fan til de grader, kan minne om et lite barn. Trodde ikke voksne oppførte seg slik. Å hele tiden sa de A når de var på Bakfasaden, "for å få vite resten av hemmeligheten må du følge oss på tilevigtid". Nei takk, så interessante er dere ikke faktisk at man gidder det. Synes jeg så fjeset hennes i en reklame for et nytt program på TVNorge (eller tv3) tror jeg det var. Hvem dater hvem, tror jeg det heter. Mulig jeg så feil, så 100 % sikker er jeg ikke. Tviler ikke! De har jo begge til og med tatovert «Sjeiken» på armen sin pluss at båten dems het det samme. Er bare flaut. Hun vet å stikke seg fram mens hun kan. Til og med etter å blitt gravid ETTER at mannen hadde sterilisert seg, så måtte de jaggu sørge for å få en artikkel inn på klikk (tror jeg det var) om DET også. Hun tror hun et slags idol i Sarpsborg, men tro meg; de aller fleste ler av både henne og mannen hennes. Endret 16. oktober av Øyeblikk Skrivefeil 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 17. oktober #48 Del Skrevet 17. oktober Øyeblikk skrev (15 timer siden): Tviler ikke! De har jo begge til og med tatovert «Sjeiken» på armen sin pluss at båten dems het det samme. Er bare flaut. Hun vet å stikke seg fram mens hun kan. Til og med etter å blitt gravid ETTER at mannen hadde sterilisert seg, så måtte de jaggu sørge for å få en artikkel inn på klikk (tror jeg det var) om DET også. Hun tror hun et slags idol i Sarpsborg, men tro meg; de aller fleste ler av både henne og mannen hennes. De ler av de ja, for dette showet blir bare for dumt:-) Det skinner så igjennom at hun har lyst å bli en snap-stjerne og slippe og jobbe de vaktene i hjemmesykepleien:-) Sjelden man ser noen som er så oppmerksomhetssyk som disse to. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. oktober #49 Del Skrevet 17. oktober Snoker45 skrev (19 minutter siden): De ler av de ja, for dette showet blir bare for dumt:-) Det skinner så igjennom at hun har lyst å bli en snap-stjerne og slippe og jobbe de vaktene i hjemmesykepleien:-) Sjelden man ser noen som er så oppmerksomhetssyk som disse to. 👌 nettopp. Hvor mange følgere er det de har egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 24. oktober #50 Del Skrevet 24. oktober Tror jeg så han på reklamen til vy? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 24. oktober Forfatter #51 Del Skrevet 24. oktober Villemy skrev (5 timer siden): Tror jeg så han på reklamen til vy? 🙈 Alt for PR! Er så latterlig. Og det ble plutselig så stille rundt disse skadene hun fikk etter coronavaksinen. Hadde jo vært på tide med en oppdatering der. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 24. oktober #52 Del Skrevet 24. oktober Nå jobber han vell for VY så det er vell ikke unormalt at han er med i reklame der? Villemy skrev (7 timer siden): Tror jeg så han på reklamen til vy? 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 28. oktober #53 Del Skrevet 28. oktober Nå er det likte før jeg finner fram flaue-puta:-) Hun kjøper altså masse ræl fra By Lien og Careless som hun legger ut annonselinker på:-) Hun er så desperat etter å bli en stor influencer at det er helt fascinerende:-) Nå har hun hatt en uke fri siden hun jobbet en "normal" uke forrige uke. Det virker som det er mye vondt i viljen i det huset:-) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. oktober #54 Del Skrevet 28. oktober (endret) Snoker45 skrev (1 time siden): Nå er det likte før jeg finner fram flaue-puta:-) Hun kjøper altså masse ræl fra By Lien og Careless som hun legger ut annonselinker på:-) Hun er så desperat etter å bli en stor influencer at det er helt fascinerende:-) Nå har hun hatt en uke fri siden hun jobbet en "normal" uke forrige uke. Det virker som det er mye vondt i viljen i det huset:-) Oi, så desperat at hun reklamerer for overprisa ræl 😂 Ja det er flaut å se på disse to, derfor gjør jeg det ikke lenger 😂 Endret 28. oktober av Bibbi_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 28. oktober Forfatter #55 Del Skrevet 28. oktober Blir sikkert gravid hun også som resten av influenserne om dagen. Eller vent nå.. var ikke mannen sterilisert? Men med alle de skadene etter coronavaksinen så er det jo rart hun ikke er sengeliggende. Lenge siden man har hørt noe om det. Men i avisen - ja DA var der både snakk om saksøking og det var ikke måte på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TilEvigTid1 Skrevet 29. oktober #56 Del Skrevet 29. oktober Øyeblikk skrev (På 16.10.2024 den 23.02): Tviler ikke! De har jo begge til og med tatovert «Sjeiken» på armen sin pluss at båten dems het det samme. Er bare flaut. Hun vet å stikke seg fram mens hun kan. Til og med etter å blitt gravid ETTER at mannen hadde sterilisert seg, så måtte de jaggu sørge for å få en artikkel inn på klikk (tror jeg det var) om DET også. Hun tror hun et slags idol i Sarpsborg, men tro meg; de aller fleste ler av både henne og mannen hennes. Hei Øyeblikk. Du kjenner tydeligvis veldig godt til Line og Bjørn i TilEvigTid, det kan man lese ut ifra kommentarene dine her? Setter veldig pris på tilbakemeldinger og en dialog med følgere, men ryktespredning og negativitet er det vel greit å holde seg for god til? Men skulle det være noe du eller andre absolutt må ha svar på, så still de gjerne direkte til TilEvigTid på Snapchat ? Da får du svar på hva du evt måtte lure på😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #57 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (4 timer siden): Hei Øyeblikk. Du kjenner tydeligvis veldig godt til Line og Bjørn i TilEvigTid, det kan man lese ut ifra kommentarene dine her? Setter veldig pris på tilbakemeldinger og en dialog med følgere, men ryktespredning og negativitet er det vel greit å holde seg for god til? Men skulle det være noe du eller andre absolutt må ha svar på, så still de gjerne direkte til TilEvigTid på Snapchat ? Da får du svar på hva du evt måtte lure på😊 Dere måtte inn her også ja? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #58 Del Skrevet 29. oktober TilEvigTid1 skrev (4 timer siden): Hei Øyeblikk. Du kjenner tydeligvis veldig godt til Line og Bjørn i TilEvigTid, det kan man lese ut ifra kommentarene dine her? Setter veldig pris på tilbakemeldinger og en dialog med følgere, men ryktespredning og negativitet er det vel greit å holde seg for god til? Men skulle det være noe du eller andre absolutt må ha svar på, så still de gjerne direkte til TilEvigTid på Snapchat ? Da får du svar på hva du evt måtte lure på😊 Ryktespredning om at dere var i media etter at du ble gravid selv om han var sterilisert?! Narr meg ikke til å le. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 29. oktober Forfatter #59 Del Skrevet 29. oktober Øyeblikk skrev (2 minutter siden): Ryktespredning om at dere var i media etter at du ble gravid selv om han var sterilisert?! Narr meg ikke til å le. Og nei. Jeg gir dere ikke flere klikk. Over mitt lik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hikerbiker Skrevet 29. oktober #60 Del Skrevet 29. oktober Øyeblikk skrev (16 minutter siden): Og nei. Jeg gir dere ikke flere klikk. Over mitt lik. Du har sikkert gitt dei mange klikk, berre ved å opprette denne tråden 🤣 viss du ikkje likar dei, så treng du vel ikkje følge med på dei, og gje oppmerksomhet i den retninga? (Generelt svar...veit lite om dei det skrivast om) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå