Gå til innhold

tilevigtid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan hun har klart å gå ned så mye i vekt?? Hun nekter å svare på det selv. Er det slankesprøyter eller operasjon? Veldig rart å ikke ville svare på det. Selv kunne jeg tenkt meg å gå ned noen kilo- og lurer veldig på hvordan hun har klart å snu livsstilen så radikalt….

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frublå skrev (17 minutter siden):

Noen som vet hvordan hun har klart å gå ned så mye i vekt?? Hun nekter å svare på det selv. Er det slankesprøyter eller operasjon? Veldig rart å ikke ville svare på det. Selv kunne jeg tenkt meg å gå ned noen kilo- og lurer veldig på hvordan hun har klart å snu livsstilen så radikalt….

Hun er jo ekspert i å si A, men aldri si B.. så tviler på at vi noengang får svar på det🤔

• Liker 2
Skrevet
Sophie1988 skrev (14 minutter siden):

Hun er jo ekspert i å si A, men aldri si B.. så tviler på at vi noengang får svar på det🤔

Det er akkurat det… Irriterende! Hun kunne jo brukt vektnedgangen som en inspirasjon. Isteden velger hun å være hemmelighetsfull. Syns bare det er så merkelig.. Da begynner man jo å lure på om vektnedgangen har en bakside som hun ikke ønsker å fortelle 🤔 

• Nyttig 1
Skrevet
Frublå skrev (2 timer siden):

Det er akkurat det… Irriterende! Hun kunne jo brukt vektnedgangen som en inspirasjon. Isteden velger hun å være hemmelighetsfull. Syns bare det er så merkelig.. Da begynner man jo å lure på om vektnedgangen har en bakside som hun ikke ønsker å fortelle 🤔 

Hun har snakket om det før. Hun sier det var etter astra-senica (?) vaksinen hun ble dårlig å gikk ned ufrivillig tror jeg. Men hun har også sagt livsstilsendring. Hun kunne spise en plate sjokolade i skjul osv. Så litt ulike forklaringer.  Nekter for sprøyter. 

Skrevet
Fullrulle skrev (På 25.4.2026 den 17.32):

Hun har snakket om det før. Hun sier det var etter astra-senica (?) vaksinen hun ble dårlig å gikk ned ufrivillig tror jeg. Men hun har også sagt livsstilsendring. Hun kunne spise en plate sjokolade i skjul osv. Så litt ulike forklaringer.  Nekter for sprøyter. 

De nekter for litt av hvert det ekteparet der. De nekter for at de kjøper følgere også, men da er det pussig at de FORTSATT går ned 100-200 stk for igjen å SKYTE opp med 600 nye følgere. Altså, det må være så flaut om de en dag hadde blitt avslørt for dette her. La oss bare være ærlige, de har ikke nok innhold på den kanalen sin til å få 1200 nye følgere pga. en mopedbil og en behandlingsreise. Aldri i livet! 

Det er helt åpenbart et stort ønske for de å bli store influencere, og det er helt sikkert mye gøy som følger med dette, men jeg bare fatter liksom ikke hva greia deres egentlig er. Dette higet og jaget om å bli store. De lever to helt vanlige liv i en liten by i Østfold. I det ene øyeblikket snakker hun bredt som en sjømann, og i det neste er det Oslo-dialekt nærmest. Det blir så påtatt og så krampeaktig hele greia.

Og hva da skjerme barna!? Vi vet jo om helsetilstanden for flere av de. Vil ikke påstå at det er å skjerme de akkurat. Det skal mer til enn å bare unngå å vise fjesene deres, mener nå jeg. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...