Mardina Skrevet 10. september 2024 #61 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spise mye og sitte på ræva Anonymkode: 07aa4...a89 Det er ikke dermed sagt at alle overvektige er late, sitter på ræva og spiser hele dagen.... 😄 Tror du fortsatt på det, er du bare dum og naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 10. september 2024 #62 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har inntrykk av at menn liker store (tjukke/frodige/lubne) damer i langt større grad enn damer liker store menn. En mann som liker en stor dame, liker henne ofte nettopp FORDI hun er stor og han synes det er sexy. Mens en dame som liker en stor mann, liker ham heller PÅ TROSS AV at han er stor, hun TOLLERERER at han er stor fordi hun liker personligheten hans så godt. Så en stor mann er mer avhengig av å kompensere med personligheten enn en stor dame. Hva tenker du? Anonymkode: d5b8d...6dc enig i din oppsummering ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssbbwadmierlover44 Skrevet 10. september 2024 #63 Del Skrevet 10. september 2024 stooore formfulle damer er bare helt herlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #64 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå er det mye mer helseskadelig og dødelig å være undervektig enn overvektig, så den vinner du ikke på. Jæskla morbid å ha en preferanse på undervekt. En kropp som ikke får nok næring. Anonymkode: fb70f...a83 Når ble tynn == undervektig? Tynn vil jeg personlig definere som de som ligger i nedre halvdel av BMI-skalaen. 18,5-21,5 sånn circa. Og der er det definitivt ikke helseskadelig å ligge. Anonymkode: 8f039...80b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #65 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har inntrykk av at menn liker store (tjukke/frodige/lubne) damer i langt større grad enn damer liker store menn. En mann som liker en stor dame, liker henne ofte nettopp FORDI hun er stor og han synes det er sexy. Mens en dame som liker en stor mann, liker ham heller PÅ TROSS AV at han er stor, hun TOLLERERER at han er stor fordi hun liker personligheten hans så godt. Så en stor mann er mer avhengig av å kompensere med personligheten enn en stor dame. Hva tenker du? Anonymkode: d5b8d...6dc Som tidligere frodig dame kan jeg trygt fortelle deg at overvektige mannfolk kommer bedre og lettere i fra det. Anonymkode: e7126...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #66 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Når ble tynn == undervektig? Tynn vil jeg personlig definere som de som ligger i nedre halvdel av BMI-skalaen. 18,5-21,5 sånn circa. Og der er det definitivt ikke helseskadelig å ligge. Anonymkode: 8f039...80b Har bmi på 19 og får alltid høre at jeg har en flott vekt når jeg oppgir den i forbindelse med legebesøk, selv om det er urelevant for undersøkelsen. Anonymkode: 0662f...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #67 Del Skrevet 11. september 2024 Min kjæreste er overvektig, men ekstremt kjekk! 😛🤩 Jeg falt for utseende i første omgang, det var det som tiltrakk meg for at jeg ville bli kjent med ham. Det viste seg at han hadde både sjarm og god personlighet attåt, så nei, jeg er ikke sammen med ham "på tross av" overvekten nei. Anonymkode: 5cf21...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #68 Del Skrevet 11. september 2024 Det kan være helt urelatert, og kun mine rent anektdotiske observasjoner, men: Mange store kvinner er ofte utrolig velstelte, med fint hår, fin sminke, flinke til å kle seg tross størrelsen osv., mens store menn har en tendens til å se slaskete/sjuskete ut, mye store jogge/treningsbukser å se, ustelte negler/hår/skjegg/tenner osv. For ordens skyld er jeg selv sammen med en stor mann, men han er nøye på hygiene og hårklipp, og klarer å kle seg normalt pent, selv om utvalget av klær i hans størrelse er litt begrenset. Anonymkode: eb68e...267 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #69 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tviler på at du kan underbygge dette med tall. Anonymkode: a5e8d...8a1 Husk at normalvekt er fra 20 - 25. Det er mye bedre å være rett over 25 enn rett under 20. Å ha bmi under 18.5 er like ille som over 40 Og sånn er det med den saken. Anonymkode: 29fe0...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #70 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Husk at normalvekt er fra 20 - 25. Det er mye bedre å være rett over 25 enn rett under 20. Å ha bmi under 18.5 er like ille som over 40 Og sånn er det med den saken. Anonymkode: 29fe0...2f2 Normalvekt er fra 18,5-24,9 ikke fra 20! Anonymkode: 0662f...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 12. september 2024 #71 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 14.55): Vel, ja, jeg tror det er noe i det. Jeg har inntrykk av at menn er litt mer fokusert på utseende enn kvinner, og menns preferanser kommer jo i ulike former. Så da vil man ha de mennene som liker former og store kvinner. Og så har man de ekstreme tilfellene hvor folk faktisk tenner på overvekt og "feeding" - og det har jeg bare hørt om at forekommer hos menn, ikke hos kvinner. Men hva er egentlig best (eller verst)? En mann som vil ha en kvinne fordi hun er stor? At han velger henne pga utseendet, og ikke personlighet? Eller en kvinne som vil ha en mann på tross av at han er stor, og går etter personlighet fremfor utseende? Anonymkode: 0be39...28f Tja, det er vel mindre sannsynlig at personligheten endres enn at utseendet gjør det, og hva gjør man da? Hvis partneren som er valgt hovedsakelig pga utseende bestemmer seg for at vedkommende vil (eller må) ned i vekt? Det gjelder jo det samme hvis man går mye opp i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #72 Del Skrevet 12. september 2024 Vil tro at 98% ikke fåretrekker store damer. Store damer får seg oftere partner fordi det er plenty av desperate tynne menn som ikke har masse valg. Jeg liker litt frodige kvinner men ikke overvektige. Anonymkode: 631a5...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #73 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg er enig med trådstarter! Husker en tråd her inne hvor en dame fortalte at hun hadde operert kjønnsleppene på grunn av komplekser. Før hun gjennomgikk operasjonen hadde hun imidlertid hatt flere partnere som åpenbart hadde en slags "big labia"-fetisj, altså de var unormalt opphengt i underlivet hennes, det er som om de valgte henne av nettopp den grunn. Jeg har inntrykk av at mye av det samme gjelder for menn som liker skikkelig store damer: Det har med tenningsmønster å gjøre. Ikke for alle, såklart, men en god del har rett og slett en "fat-fetisj". De velger dama fordi hun er stor. Har aldri møtt en dame som tenker sånn om menn! At hun liksom elsket at han hadde så stor skrotum (sammenlignbart med store indre kjønnslepper), eller ble så tent ved synet av den svære hengemagen hans. Mulig det finnes slike kvinner såklart, men jeg har aldri møtt noen. Anonymkode: 716e2...477 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #74 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Normalvekt er fra 18,5-24,9 ikke fra 20! Anonymkode: 0662f...5bd Min feil, men da har jeg enda mer rett! Selv nedre ende av normalvekt er like dødelig som å ha alvorlig fedme. Undervekt er altså EKSTREMT mye mer usunt enn overvekt. Anonymkode: 29fe0...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå