AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #41 Del Skrevet 10. september 2024 Mardina skrev (8 minutter siden): Var ikke så lett å skjønne at det var ironisk 😄 Skjønner det. Ser du dobbel standarden? Det er feil å like tynne damer fordi det er helseskadelig å være tynn, men det er ikke feil å like overvektige menn som også er helseskadelig, fordi da er det plutselig viktig at folk skal få lov til å ha preferanser Anonymkode: 07aa4...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 10. september 2024 #42 Del Skrevet 10. september 2024 Foretrekker selv "Tom DeLonge-kroppen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #43 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner det. Ser du dobbel standarden? Det er feil å like tynne damer fordi det er helseskadelig å være tynn, men det er ikke feil å like overvektige menn som også er helseskadelig, fordi da er det plutselig viktig at folk skal få lov til å ha preferanser Anonymkode: 07aa4...a89 Ja, jeg ser dobbelstandaren. "Dessverre" får jeg ikke gjort noe med preferansene mine 😄 Jeg vet hva jeg liker og vil ha og der viker jeg ikke en tomme 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #44 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har inntrykk av at menn liker store (tjukke/frodige/lubne) damer i langt større grad enn damer liker store menn. En mann som liker en stor dame, liker henne ofte nettopp FORDI hun er stor og han synes det er sexy. Mens en dame som liker en stor mann, liker ham heller PÅ TROSS AV at han er stor, hun TOLLERERER at han er stor fordi hun liker personligheten hans så godt. Så en stor mann er mer avhengig av å kompensere med personligheten enn en stor dame. Hva tenker du? Anonymkode: d5b8d...6dc Jeg skal si det igjen, som jeg har sagt mange ganger, mye av dette handler om kjemi, sjarm og hvilken energi man utstråler. Jeg har barn på skole og jeg skal si deg at det er mye "rart" som er i forhold, men felles for dem er at de er kjærlighet, respekt, omsorg for hverandre. Du ser at dette er to mennesker som elsker hverandre! Og jeg tenker at dere menn som prøver å dra i gang sånne overfladiske diskusjoner som dette, dere må være ganske ensomme, dersom det eneste dere tror kjærlighet handler om er vekt. Anonymkode: 3aa14...154 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #45 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og jeg tenker at dere menn som prøver å dra i gang sånne overfladiske diskusjoner som dette, dere må være ganske ensomme, dersom det eneste dere tror kjærlighet handler om er vekt. Anonymkode: 3aa14...154 Var denne myntet på meg??? Da er du i så fall litt på bærtur. For det første aner ikke du om jeg er mann eller kvinne. For det andre "prøver jeg ikke å dra i gang en overfladisk diskusjon", jeg deler bare hva jeg oppfatter å ha observert, og spør om hvilket inntrykk andre har (de fleste som har svart synes å ha et annet inntrykk enn meg, og det er selvfølgelig helt greit). For det tredje sier jeg ingenting som kan tolkes dithen at jeg tror kjærlighet handler om bare vekt, men at også vekt har betydning for mange, og at kvinner og menn kanskje er litt forskjellige på det området. TS Anonymkode: d5b8d...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #46 Del Skrevet 10. september 2024 Tror det er veldig individuelt. Jeg er selv veldig slank og har en overvektig mann. Liker at det er litt å ta i. Anonymkode: 6d7b9...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #47 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Skjønner det. Ser du dobbel standarden? Det er feil å like tynne damer fordi det er helseskadelig å være tynn, men det er ikke feil å like overvektige menn som også er helseskadelig, fordi da er det plutselig viktig at folk skal få lov til å ha preferanser Anonymkode: 07aa4...a89 Nå er det mye mer helseskadelig og dødelig å være undervektig enn overvektig, så den vinner du ikke på. Jæskla morbid å ha en preferanse på undervekt. En kropp som ikke får nok næring. Anonymkode: fb70f...a83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #48 Del Skrevet 10. september 2024 Vel, feite folk har jo en felles hobby, å sitte på ræva og spise mye mat. Er jo logisk at tjukkaser finner hverandre. Virker også som at afrikanere og folk fra mena-land synes det er stas med feilte kvinnfolk. Anonymkode: 45d43...06a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #49 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vel, feite folk har jo en felles hobby, å sitte på ræva og spise mye mat. Er jo logisk at tjukkaser finner hverandre. Virker også som at afrikanere og folk fra mena-land synes det er stas med feilte kvinnfolk. Anonymkode: 45d43...06a Jeg er tjukk (BMI 26) og liker ikke å sitte på rumpa. Sykler til jobb, trener flere ganger i uka, har aktiv hobby osv. Anonymkode: 4c6c3...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #50 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå er det mye mer helseskadelig og dødelig å være undervektig enn overvektig, så den vinner du ikke på. Jæskla morbid å ha en preferanse på undervekt. En kropp som ikke får nok næring. Anonymkode: fb70f...a83 Det er nesten ingen menn som liker sykelig undervektig kvinner uansett så hvorfor så mye klaging Anonymkode: 07aa4...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #51 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er nesten ingen menn som liker sykelig undervektig kvinner uansett så hvorfor så mye klaging Anonymkode: 07aa4...a89 Jeg klager på deg. En er nok, til at noen kvinner blir utsatt. Alle problematiske mennesker er problematiske. Det gjelder feedere også. Alle dere som partnere må utsettes for farlige situasjoner for dere, er sykelig og burde vært ulovlig. Kan være grunnlag til anmeldelse og helst besøksforbud, for det er en slags form for mishandling. Anonymkode: fb70f...a83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #52 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå er det mye mer helseskadelig og dødelig å være undervektig enn overvektig, så den vinner du ikke på. Jæskla morbid å ha en preferanse på undervekt. En kropp som ikke får nok næring. Anonymkode: fb70f...a83 Tviler på at du kan underbygge dette med tall. Anonymkode: a5e8d...8a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #53 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tviler på at du kan underbygge dette med tall. Anonymkode: a5e8d...8a1 Er du så ufornuftig at du må ha tall på antall døde for å forstå at noen er utsatt for å dø av undervekt? Har du hørt om sykehus før? Å måtte gå opp i vekt fordi legen sier det? Spise forstyrrelser? Modeller som svimer av? Kvinner som mister mensen? Å sulte kjæresten sin er faan meg sykt. Tall kan du skyve opp i rassen for alt jeg bryr meg, det er ikke viktigere enn noens helse. Anonymkode: fb70f...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #54 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vel, feite folk har jo en felles hobby, å sitte på ræva og spise mye mat. Er jo logisk at tjukkaser finner hverandre. Virker også som at afrikanere og folk fra mena-land synes det er stas med feilte kvinnfolk. Anonymkode: 45d43...06a Du tror seriøst at det er det tjukke folk driver med hele dagen? 😄 I så fall er du veldig uvitende og naiv 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #55 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er du så ufornuftig at du må ha tall på antall døde for å forstå at noen er utsatt for å dø av undervekt? Har du hørt om sykehus før? Å måtte gå opp i vekt fordi legen sier det? Spise forstyrrelser? Modeller som svimer av? Kvinner som mister mensen? Å sulte kjæresten sin er faan meg sykt. Tall kan du skyve opp i rassen for alt jeg bryr meg, det er ikke viktigere enn noens helse. Anonymkode: fb70f...a83 Du skrev at det er mye mer helseskadelig og dødelig å være undervektig enn overvektig. Dette må du nok underbygge med tall for at noen skal tro på det. Å føle seg fram til konklusjonen er svært ufornuftig. https://www.healthtalk.no/featured-fedme-fedmeepidemi/fersk-rapport-slar-alarm-om-fedme-i-norge-tar-livet-av-3200-arlig/104629 Anonymkode: a5e8d...8a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #56 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klager på deg. En er nok, til at noen kvinner blir utsatt. Alle problematiske mennesker er problematiske. Det gjelder feedere også. Alle dere som partnere må utsettes for farlige situasjoner for dere, er sykelig og burde vært ulovlig. Kan være grunnlag til anmeldelse og helst besøksforbud, for det er en slags form for mishandling. Anonymkode: fb70f...a83 Dere klager på menn som foretrekker nedrige sikte av normalvekt, typ 18-21 bmi, noe de fleste menn foretrekker. Det er ikke en helseskadelig vekt. Det Mardina foretrekker er mer helseskadelig enn det de fleste menn foretrekker Anonymkode: 07aa4...a89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #57 Del Skrevet 10. september 2024 Mardina skrev (1 time siden): Du tror seriøst at det er det tjukke folk driver med hele dagen? 😄 I så fall er du veldig uvitende og naiv 😄 Hvis en som er tynn vil bli tjukk. Hva må den personen gjøre? Anonymkode: 07aa4...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #58 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis en som er tynn vil bli tjukk. Hva må den personen gjøre? Anonymkode: 07aa4...a89 Er ikke det ganske opplagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #59 Del Skrevet 10. september 2024 Mardina skrev (Akkurat nå): Er ikke det ganske opplagt? Spise mye og sitte på ræva Anonymkode: 07aa4...a89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #60 Del Skrevet 10. september 2024 Som en stor dame selv, så kunne jeg aldri datet eller vært sammen med en slank mann. Dette fordi jeg stadig har fått negative kommentarer om egen vekt og utseende, noe som har roet seg nå, men det var et helvete på skolen. JEG vil ikke være sammen med en mann som får meg til å føle meg gigantisk ved siden av han, derfor må mannen min være stor/fyldig selv. Og jeg ville ikke orket å få tilrop på f.eks byen, der folk kommenterer at en mann er sammen med meg, men jeg er MYE større enn han og han er tynn. Jeg VET at jeg er stor, men jeg har ingen ironi eller humor da det kommer til min egen vekt. Man har ikke det etter årevis med mobbing. Så jeg har innfunnet meg med det at jeg er større enn gjennomsnittet, men jeg har også innsett det at ingen mennesker er kliss like. Det er ikke naturlig. Størrelsen på kropper er ikke den samme heller. Samt at jeg alltid har blitt tiltrukket av, store menn, fordi jeg vil ha en myk mann som jeg kan bruke som kosebamsen min ❤️ Han må selvsagt være frisk og rask og alt det der, men jeg vil ha bamsen min jeg, ja. ( Og nei, jeg sier ikke at slanke menn eller kvinner ikke er fine. Jeg mener at alle mennesker er fine på sin måte. Og akkurat sånn som dem er ). Anonymkode: 3488a...637 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå