Gå til innhold

Lettere for store damer enn store menn å finne kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har inntrykk av at menn liker store (tjukke/frodige/lubne) damer i langt større grad enn damer liker store menn. En mann som liker en stor dame, liker henne ofte nettopp FORDI hun er stor og han synes det er sexy. Mens en dame som liker en stor mann, liker ham heller PÅ TROSS AV at han er stor, hun TOLLERERER at han er stor fordi hun liker personligheten hans så godt. Så en stor mann er mer avhengig av å kompensere med personligheten enn en stor dame. Hva tenker du?

Anonymkode: d5b8d...6dc

Det er motsatt visst. Mange damer liker menn som er litt chubby. Jeg pleide å foretrekke chubby menn, mens nå har jeg fått sansen for de som er slanke. Generelt er de bedre i senga etter min erfaring gjerne fordi de trener. 

Anonymkode: 3a2c1...78f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo hva man mener med "stor" da. Er det 100kg på en på 1,80 er det neppe noe stort problem. Men omtaler man noen som "stor" ser jeg heller for meg 130-150kg og da blir det fort litt vanskeligere siden slik vekt gjerne gir begrensninger både på mobilitet, aktiviteter og helse. Dog, om den store mannen aksepterer å være sammen med en like stor dame blir sjansene igjen betraktelig bedre. 

Anonymkode: 8f039...80b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (15 minutter siden):

Jeg personlig faller ikke for tynne eller muskuløse menn. Det har jeg aldri gjort. Begge mine ekser har mage og det gjorde meg absolutt ingenting. Synes det var helt herlig å ha en mage å kose med, som en del av forspillet til sex. Og ellers også selvsagt. 

Tror nok at jeg alltid vil ha denne preferansen, når det kommer til menn. For meg er det sexy med litt mage på menn 😍

Jeg er selv overvektig, men det har aldri vært et problem i de to forholdene jeg har vært i. 

Enig. Kroppen til venstre her ser mye bedre ut:

Anonymkode: a5e8d...8a1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å jeg har ingen av dem som min smak.

Anonymkode: fb70f...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å jeg har ingen av dem som min smak.

Anonymkode: fb70f...a83

Ok. Du må gjerne fortelle hva du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt klart. En sånn type kropp jeg foretrekker på menn 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan kvinner slutte å like store menn? Dere vet det er helseskadelig å være overvektig? Takk

Anonymkode: 07aa4...a89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 minutt siden):

Antar du mener han til venstre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan kvinner slutte å like store menn? Dere vet det er helseskadelig å være overvektig? Takk

Nei, jeg vet hva jeg foretrekker. Hvorfor skal jeg bli sammen med en jeg ikke tenner på eller liker kroppen til? Kan ikke folk få lov til å ha forskjellige preferanser, når det kommer til hva man liker hos det motsatte kjønn? Det hadde jo vært fryktelig kjedelig om alle likte det samme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 minutter siden):

Jepp 😁

Det der er helseskadelig overvekt. Du promoterer et kroppsideal som virker helseskadelig for menn. Fy fy

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (10 minutter siden):

Du liker seriøst kroppen til mannen til venstre bedre enn han til høyre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det der er helseskadelig overvekt. Du promoterer et kroppsideal som virker helseskadelig for menn. Fy fy

Det får være din mening. Jeg vet hva jeg foretrekker hos menn, og det får ikke du eller noen andre gjort noe som helst med 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan folk slutte å prøve å diktere hva man skal like og ikke like? 

De "sunneste" har ingen enerett på å kunne bli likt. Tiltrekning, seksuell tenning og kjærlighet er ikke noe rent rasjonelt for de fleste. 

Jeg for min del syns store damer er ekstra deilige, og det beklager jeg ikke. 

Takk.

Anonymkode: 0799e...d03

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Du liker seriøst kroppen til mannen til venstre bedre enn han til høyre?

Ja. Det er den type kropp jeg fortrekker hos menn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 minutt siden):

Ja. Det er den type kropp jeg fortrekker hos menn. 

Er en ting her jeg finner ganske morsomt egentlig..🤔..Jeg har en nokså atletisk kropp og liker tjukke damer. Har faktisk aldri falt meg inn at det finnes damer som ville valgt en bleik overvektig mann foran en atlet..😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mardina skrev (12 minutter siden):

Nei, jeg vet hva jeg foretrekker. Hvorfor skal jeg bli sammen med en jeg ikke tenner på eller liker kroppen til? Kan ikke folk få lov til å ha forskjellige preferanser, når det kommer til hva man liker hos det motsatte kjønn? Det hadde jo vært fryktelig kjedelig om alle likte det samme. 

Det var ironisk ment. Du vet at menn med preferanse for tynne kvinner blir uglesett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var ironisk ment. Du vet at menn med preferanse for tynne kvinner blir uglesett? 

Var ikke så lett å skjønne at det var ironisk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (7 minutter siden):

Er en ting her jeg finner ganske morsomt egentlig..🤔..Jeg har en nokså atletisk kropp og liker tjukke damer. Har faktisk aldri falt meg inn at det finnes damer som ville valgt en bleik overvektig mann foran en atlet..😄

Men nå vet du at vi finnes. Jeg har alltid hatt den preferansen. Og kommer til å fortsette å ha den i mange år framover. 

Du liker jo selv tjukke damer, så det er jo egentlig ikke så forskjellig fra oss damer som foretrekker menn med litt mage.

Nå er det ikke snakk om menn med svær ølvom og digre "pupper" for min del. Men mer det som kalles for "dadbod". Jeg faller rett og slett ikke for tynne menn eller menn med sixpack og markerte muskler. Jeg har prøvd, men det er rett og slett ikke noe for meg. Også hadde det jo vært kjedelig om alle likte det samme, når det kommer til det motsatte kjønn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Men nå vet du at vi finnes. Jeg har alltid hatt den preferansen. Og kommer til å fortsette å ha den i mange år framover. 

Du liker jo selv tjukke damer, så det er jo egentlig ikke så forskjellig fra oss damer som foretrekker menn med litt mage.

Nå er det ikke snakk om menn med svær ølvom og digre "pupper" for min del. Men mer det som kalles for "dadbod". Jeg faller rett og slett ikke for tynne menn eller menn med sixpack og markerte muskler. Jeg har prøvd, men det er rett og slett ikke noe for meg. Også hadde det jo vært kjedelig om alle likte det samme, når det kommer til det motsatte kjønn. 

Ja helt enig der, mangfold er best for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...