Gå til innhold

Drikker du energidrikk på jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rådgiver i staten. Drikker både redbull og flere kopper kaffe hver dag. 

Anonymkode: f0c41...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det og kaffe. K39 i helsevesenet. 

Anonymkode: 56218...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke selv, men på kontoret jeg jobber kunne vi sikkert tapetsert både vegger og tak med tomme energidrikk-bokser. Det er mange som drikker, men ikke like mange som drikker kaffe. Ennå.

Anonymkode: 83dd9...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker Monster zero hver dag. Mange på min jobb gjør det.  Jobber som lærer og er over 60 år. 

Anonymkode: 3162b...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35, jobber på kontor. «Voksent» miljø, aldri sett noen drikke energidrikk. Selv liker jeg ikle energidrikk.

På den gamle jobben drakk et par av de som ikke drakk kaffe en Monster på jevnlig basis. 

Anonymkode: 10b02...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 40+, jobber innen IT. Jeg pleier å ta frokosten på kontoret (en brødskive) og da er det gjerne med en energidrikk til. Har 3 små barn, det ene sover ikke natta igjennom enda, føler jeg trenger den energidrikken for å våkne skikkelig. Sikkert psykisk men.

Bytter ut energidrikken med kaffe de kaldeste månedene i året, men kan ikke fordra å drikke varm drikke mens det er plussgrader ute. Og så drikker jeg uansett kaffen min med sukker, så "sukkerkoffeinhelvete" blir det uansett, for de som ser ned på sånt.

Anonymkode: 38f41...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de dagene jeg står ekstra tidlig opp, men det er kun 1 og det er fordi jeg ikke liker kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg tror aldri jeg har smakt det. Red bull en gang for 10 år siden gjerne. 

Jeg tar meg en kopp kaffe. Vann og kaffe. 

Anonymkode: 99579...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg aldri. Tenker at det er veldig usunt. Skal ikke ha i meg slike mengder med koffein, det føles bare ekkelt og ubehagelig. Er ikke noen fanatiker og kan drikke vanlig kaffe om jeg får tilbudet (eller helst latte), men velger koffeinfritt om det finnes.

Anonymkode: 407ba...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri smakt energidrikk i hele mitt lange liv 🙃. Sønnen min drakk det innimellom i ungdomstiden, men sluttet.

Jeg drikker kaffe på morgenen og te og vann utover dagen.

Jeg er 58, og har aldri sett noen på min alder drikke det. Kanskje de smugdrikker 🙂

Anonymkode: 5f4ec...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Fine svar dere kommer med, og jeg synes det er interessant å se.

Jeg bruker ikke energidrikke selv, det blir for kunstig og «fremmed» for meg. Er vant til å bruke vannflaske på jobb, og kan ta en kopp kaffe. Men ser i barnehage, butikk osv. at energidrikke og brus går ned på høykant hos enkelte i arbeidstiden. Jeg er sikkert gammel til sinns som synes det er spesielt å ha brus og energidrikk hver dag/veldig ofte og i arbeidstiden, men ser enkelte steder at det er veldig vanlig å ha tilgjengelig.

Dømmer ingen. Synes bare denne økningen energidrikke har hatt i konsum og popularitet er interessant. 

Anonymkode: a8657...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare de på IT som drikker det, og de drikker enormt mye hele gjengen. 

Anonymkode: 2ba08...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 11.49):

Lurer på hvor utbredt det er å nippe til/helle i seg energidrikke i arbeidstid eller lunsjpause. Har det blitt like vanlig som kaffe, eller er vi ikke helt der ennå?

Bruker du energidrikk på jobb? Gjerne føy til type jobb og kjønn om du gidder. 

Anonymkode: a8657...4a2

Yes, drikker energidrikk. Men også kaffe, vann, brus.

Ser også at til og med sjefene drikker energidrikk fra en tid til annen i bedriften her.

Kvinne, og Jeg jobber med IT, men jeg er en av veldig få IT-folk i denne bedriften 😊

Anonymkode: 3f913...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det er det mange på kontoret som gjør. Jobber innen grafisk design og er kvinne.

Anonymkode: 2fee0...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til hvis jeg holder på å sovne på kontoret 😜 k 37 

Anonymkode: 9c839...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er harry. Tror folk ville hevet øyenbrynene om jeg satt og drakk red bull på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jobber i en stor ingeniørbedrift og ser sjelden folk drikker energidrikk eller brus på jobb.
Kaffe går det store mengder av da :kaffekopp:

Anonymkode: 83a44...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. 
De fleste av kollegaene mine gjør heller ikke det (sykehus). Går mye kaffe. 

Anonymkode: 681b7...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ærlig og si at jeg ser litt ned på de som super på en halvliter Monster kl 7 på morgenen.

Men de synes vel jeg er like harry med kaffekoppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...