Gå til innhold

Multidatere - hvor mange har dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teller ikke. Det er noen damer. Maks 10. I hvert fall 3 av dem snakker om innlegg de skriver på KG. 

Anonymkode: adf20...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ca 9 jeg snakker med som er potensielle, men som jeg ikke har gjort noe med.

7 stk jeg har sex med som rulleres på.

Anonymkode: 6f2b3...90e

Æsj!!!!! Vet du ikke at ingen prevensjon er 100 prosent sikker???

Anonymkode: fed25...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var singel hadde jeg en fast fwb, og så lå jeg med den jeg var mest interessert i av datene mine. Datet vel vanligvis 2-4 stk samtidig, inklusive han som var fwb. Var alltid ærlig om at jeg ikke var eksklusiv, men at det ville endre seg om det ble seriøst. 

Nå er jeg gift, så det er et par år siden, da.

Anonymkode: 6b4e5...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det tror jeg egentlig ikke, de som først kommer i gang en skikkelig samtale med fortsetter jo å være interessert, men de fleste er mer der at de gir seg etter 2-3 meldinger. Utan at jeg kan klandre de for det, de er digge og svømmer sikkert i muligheter. De mindre digge forblir mer interesserte.

Anonymkode: 6a90e...06e

Slipp de du ikke liker løs.

At du skal ha date eller sex er ikke det viktigste i verden, på bekostning av andre.

Dere er ikke partner materialet med en slik innstilling, så ikke rart det ikke blir noe.

Anonymkode: 894b0...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat må har jeg to jeg har sex med. Han ene har vært fwb i 3,5 år og han andre begynnte jeg å pule i sommer når jeg og fwb’n hadde en liten pause. Begynner å få følelser for han nyeste. Har pult ganske mange etter jeg ble skilt, men han fwb’n har vært fast med hele tiden. 

Anonymkode: 97951...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har mange jeg ligger med om dagen. Dette er ikke ONS men treffer de nå og da.

Totalt er det 4 menn som jeg ligger med. Av disse er det kun en jeg kanskje kan tenke meg det blir noe mer seriøst med, alle de andre er kun FF/FWB.

Jeg har også 2 stk jeg chatter med som gjerne vil møte meg som jeg ennå ikke har møtt, begge kun for sex.

Hva med dere andre som treffer flere her inne?

 

Anonymkode: affa5...ece

Så om alle de har 4 igjen osv så får du kjønnssykdommer fra flere 100 personer på regelmessig basis. Hørtes bra ut 

Anonymkode: a93fd...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt verste mareritt er å date eller i verstefall innlede noe seriøst med noen som bedriver multidating og ligger rundt på måfå. Det går kaldt nedover ryggen bare av å tenke på det. 

Anonymkode: 3d2b9...3d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Akkurat må har jeg to jeg har sex med. Han ene har vært fwb i 3,5 år og han andre begynnte jeg å pule i sommer når jeg og fwb’n hadde en liten pause. Begynner å få følelser for han nyeste. Har pult ganske mange etter jeg ble skilt, men han fwb’n har vært fast med hele tiden. 

Anonymkode: 97951...de4

🤢🤢🤢🤮🤮🤮

Anonymkode: e6a6d...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...