Gå til innhold

Hvilken kjønn er du, og hvem ville du likt å få massasje fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne og kan til nød la mannen min massere meg, hater å bli tatt på av ukjente mennesker. 

Anonymkode: d9ecc...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne, og det spiller ingen rolle for meg.

Anonymkode: 056a4...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er mann og har motatt mye massasje og også lært å gi massasje for endel år siden. Jeg tenker at "touch" og teknikk, rytme på massøren er langt viktigere enn kjønn. Erfaring er viktig, man skal kunne det godt for at virkelig blir bra. Den beste hånd massasjen jeg har fått var nok fra en mann, men foretrekker nok kanskje gjerne en kvinne. Men er massøren for liten og lett blir det fort litt svakt, da blir teknikken enda viktigere.

Endret av Vasubandhu
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og er litt samma for meg, men kanskje kvinner om jeg må velge. Litt fordi jeg liker massasje som forspill også, og da kan jeg kanskje få litt sånn assosiasjoner med mannehender på meg.

Jeg hadde abonnement på Squeeze en stund, der er det helt tydelig at det er kvinner som er foretrukket. Man kan filtrere på kjønn når man leter etter ledige timer, og da er det helt tydelig at kvinnenes timelister fylles opp først. 

Det tror jeg er fordi sikkert de aller fleste menn foretrekker kvinner, i tillegg til at kanskje et flertall av kvinner gjør det. 

Anonymkode: 471b2...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og vil at menn skal ta på meg. Syns det er vanskelig med kvinnelig massør, kvinnelig gynekolog, kvinnelig lege, kvinnelig sikkerhetskontroll på flyplassen hvis det skal tas på meg... osv. Jeg godtar det og lager ikke problemer men foretrekker menn. 

Anonymkode: c3b81...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 7.27):

Er av og til og tar massasje, og foretrekker definitivt å massers av kvinner.Vet at en utdannet massør så klart klarer å holde seg profesjonell, men med kvinner vet man jo at det er null seksuelle tanker i hodet.

Anonymkode: 8a645...df3

Ja, for lesbiske kvinner med slibrige tanker er jo en ting vi alle vet at ikke eksisterer.  

Anonymkode: 69ab9...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 7.27):

Er av og til og tar massasje, og foretrekker definitivt å massers av kvinner.Vet at en utdannet massør så klart klarer å holde seg profesjonell, men med kvinner vet man jo at det er null seksuelle tanker i hodet.

Anonymkode: 8a645...df3

Nå lo jeg høyt. Har en venninne som jobber som massør og er lesbisk. Hun sier hun får mye inspirasjon til fantasier uten at hun deler noen detaljer, så aldri si aldri. 😁😂

 

forøvrig så har kjønn ingenting å si for min del. Det handler om teknikk og evnen til å kunne kna godt opp. 

Anonymkode: af0d3...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne og foretrekker massasje fra menn, større hender og bedre grep. :P 

Tannlege og lege, kvinne. Har og vært hos mannlig tannlege men han er spesialist så han kjenner jeg ikke noe hos uansett.

Gynekolog så spiller det egentlig ingen rolle men har alltid havnet hos kvinnelige og har ingen klager på det.

Aldri vært borti sikkerhetskontroll men da hadde jeg foretrukket kvinne. Vil ikke at en random mann skal ta på meg. Ser man kan tro at jeg sier mot meg selv men jeg hadde ikke mottatt massasje av en mann jeg ikke likte, enten det var privat eller profesjonelt. :P 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, for lesbiske kvinner med slibrige tanker er jo en ting vi alle vet at ikke eksisterer.  

Anonymkode: 69ab9...84e

Lesbiske kvinner blir ikke vulgære på samme måten som menn, spesielt menn uten sjarm og kvinnetekke. Har aldri møtt en lesbisk dame som var ekkel eller ga meg "ick" og jeg har truffet en del for damene liker meg til tross for at jeg er hetero kvinne som dessverre ikke like damer på den måten.

Anonymkode: 0dea9...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (På 10.9.2024 den 7.26):

Dame. Har ei eldre, asiatisk dame i pensjonsalder jeg bruker å gå til for massasje. Fantastisk sterk i klypa.

 

Har du tenkt over hvor mange mannegriser hun har runket på den benken der?

Anonymkode: 34c71...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvilket kjønn bare de kan det de driver med 😂. Beste massasjen jeg har fått til nå er av en thaidame. 

Hun er råsterk 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigste er at de er profesjonelle. Jeg er ikke så glad i "hard" massasje og da er det ubehagelig uansett hvilke kjønn gjør det😬

Anonymkode: bf774...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...