Gå til innhold

Fortau i Trondheim by

Birger Utsira

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har vært på ferie i Trondheim denne helgen. Utflukten til byen har stort sett vært bra, men jeg beit meg merke i noen ting som har forbedringspotensial. Blant annet forbauser det meg hvor små fortauene er. I boligstrøkene utenfor sentrum er det gjerne to små felt på hver side av veien, der hvert felt er på under en meter. Dette ser jeg virkelig ikke poenget med. Jeg er ikke en bred mann og går stort sett alene, men jeg kan tenke meg at dette er utfordrende for flere. Er det noen som deler samme bekymring som meg? 

Endret av Birger Utsira
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birger Utsira skrev (13 timer siden):

Hei. 

Jeg har vært på ferie i Trondheim denne helgen. Utflukten til byen har stort sett vært bra, men jeg beit meg merke i noen ting som har forbedringspotensial. Blant annet forbauser det meg hvor små fortauene er. I boligstrøkene utenfor sentrum er det gjerne to små felt på hver side av veien, der hvert felt er på under en meter. Dette ser jeg virkelig ikke poenget med. Jeg er ikke en bred mann og går stort sett alene, men jeg kan tenke meg at dette er utfordrende for flere. Er det noen som deler samme bekymring som meg? 

Boligstrøk utenfor sentrum er ganske vagt, men nei 1 meter holder for meg, ingen bekymring. Mer bekymret for at folk blir mer og mer overvektige for hvert år som går

Se på japan, mye vi kan lære av japaneserne på mange fronter.

Anonymkode: 515a5...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger Utsira skrev (På 9.9.2024 den 22.51):

Hei. 

Det er kkke fortau det er snøavlastinga vei, tragisk det er så dårlig med fortau i ca hele Trondheim 

Anonymkode: 9b225...890

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...