AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Del Skrevet 9. september Og når er de "på sitt verste"? Anonymkode: da722...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Tja. De er klin gærne fra ca 8 uker til de er ca 8 måneder, men de roer seg langsomt ned på den tiden. I tillegg roer de seg mye etter kastrering og det er en fordel å slippe en katt i puberteten. Anonymkode: 92ff9...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Del Skrevet 9. september Jeg føler at de er på det "verste" fra 3- 6 måneder, så roer de seg litt. Siste katt- jeg har ikke sett maken! Hun raste rundt, klorte, angrep osv. Helt vill. Vi prøvde det meste 😅 ....men hun er god nå, og har vært det i alle fall siden hun var 7-8 måneder. Hun er vel 1,5 år nå. Anonymkode: a9ca8...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 9. september #4 Del Skrevet 9. september Jeg synes aldri de er ille jeg. Bare morsomme. Mye mindre stress enn valper Har hatt 3 stk det siste året som fosterhjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Del Skrevet 9. september Rundt året. Da de får stedssans osv også Anonymkode: cd0c2...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Del Skrevet 9. september Har en på fire år som holder på sånn enda 😂 Han er sterilisert/kastrert. Anonymkode: 893e1...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 9. september #7 Del Skrevet 9. september Våre roa seg en del da de ble kastrert, og fikk være ute ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå