Gå til innhold

Deltar du i Returkartonglotteriet?


Arne_Toholt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi drikker en del juice, melk, iskaffe diverse på kartong her, og jeg skyller og skriver navn og tlf nr på hver kartong og leverer dem i papp/papir-containeren som et "lodd". Er usikker på hvor mange år jeg har gjort det, men ikke så mange. 4 kanskje? Uansett, jeg har enda ikke vunnet noe. Overraskelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen "min" vant 10 000,- for mange år siden. 

Anonymkode: 2b26c...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Var med en kort stund men så hørte jeg fra noen som hadde litt kjennskap til det og da ga jeg meg, ble fortalt at bare en liten del av kartongene som kommer inn er med i trekningen, de fleste går i søpla og så plukker de ut ett lite antall som er med i trekningen. De kan ikke brette ut noen millioner kartonger og registrere telefonnummer så derfor blir det gjort på den måten, ett vanlig lotteri er enklere for da vet de hvilke loddnummer som er solgt.

Anonymkode: 781fc...b70

Det er vel ingen som tror at alle kartonger blir sjekket for telefonnummer? For meg virker det helt naturlig at det blir gjort som du her sier det blir gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå som man ikke trenger å stappe et visst antall kartonger oppi en annen kartong, så deltar jeg hver gang jeg kaster en kartong. Gadd ikke før. 

Anonymkode: 2b26c...ce6

Hva!? Må man ikke stappe lenger? Da skal jeg jaggu begynne å delta! 😁 Har alltid kjørt skylle-brette, men aldri fått samlet lenge nok til å stappe.

Anonymkode: c1f11...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne brettingen er vel også for at kartongene skal ta mindre plass - forsøple mindre.  :fnise: 
Jeg fortsetter med min god-husmorprosedyre og forventer ingen gevinst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte med, men aldri vunnet noe. Ikke rart mange ikke har hørt om lotteriet, er sjeldent man ser/hører noe annonsering om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva!? Må man ikke stappe lenger? Da skal jeg jaggu begynne å delta! 😁 Har alltid kjørt skylle-brette, men aldri fått samlet lenge nok til å stappe.

Anonymkode: c1f11...e70

Det kan se ut som de har gått bort fra det. Det står på siden dems:

Levere enkeltvis eller i kubber?

Du kan velge om du vil levere kartongene enkeltvis eller i kubber.

 

Da må man jo endre strategi og heller skrive på hver enkelt kartong.

Anonymkode: 62553...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om noen som har vunnet to ganger, så folk vinner. Men synes det er så tungvindt å måtte skrive på kartongene, bruker jo opp haugevis av sprittusjer etterhvert.😂 Var med før, for mange år siden, men nå gidder jeg ikke mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...