Gå til innhold

Deltar du i Returkartonglotteriet?


Arne_Toholt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vi får ikke være med i Finnmark.  

Anonymkode: a0262...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er med og har vært med i mange år. Ikke vunnet noe enda.

Anonymkode: 8340c...0da

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt det. Deltok i mange år. Kjenner noen som vant, flere år siden.

Anonymkode: 376be...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, er med og har vært med i mange år. Ikke vunnet noe enda.

Anonymkode: 8340c...0da

Jeg ville skrive nesten ordrett det samme :) 

Anonymkode: 53c7f...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte med, men har aldri vunnet noe.

Anonymkode: d6648...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi drikker mye melk, så blir noen "lodd" i året.

Anonymkode: a8c45...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også skylla og bretta i mange år men aldri vunnet noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville skrive nesten ordrett det samme :) 

Anonymkode: 53c7f...232

Hva ville du endret på?

Anonymkode: 3a0da...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som man ikke trenger å stappe et visst antall kartonger oppi en annen kartong, så deltar jeg hver gang jeg kaster en kartong. Gadd ikke før. 

Anonymkode: 2b26c...ce6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skylt, brettet og stappet siden det hele ble oppfunnet, men neida...jeg er ikke i nærheten av gevinst. :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skyller, bretter og skriver på alle kartonger, men nei da 😢 Har ikke hørt om andre som har vunnet noe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med en kort stund men så hørte jeg fra noen som hadde litt kjennskap til det og da ga jeg meg, ble fortalt at bare en liten del av kartongene som kommer inn er med i trekningen, de fleste går i søpla og så plukker de ut ett lite antall som er med i trekningen. De kan ikke brette ut noen millioner kartonger og registrere telefonnummer så derfor blir det gjort på den måten, ett vanlig lotteri er enklere for da vet de hvilke loddnummer som er solgt.

Anonymkode: 781fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært med lenge. Har vel siden jeg var liten hatt som vane å skylle - brette - stappe, så å skrive på telefonnummeret på "kubben" før den går i papirdunken er så pass lite bry at det gjør jeg alltid. Har ikke vunnet noe enda, da, men kjenner flere som har det, blant annet barnehagen der barna mine gikk da de var små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, vi får ikke være med i Finnmark.  

Anonymkode: a0262...7cd

Hæ? Jo, det får vi😅

Anonymkode: bd07f...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (14 timer siden):

Så reklame for dette på TV. Aldri hørt om dette før. Noen som deltar jevnlig, eller enda bedre har vunnet noe?

https://www.grontpunkt.no/resirkulering/returkartonglotteriet

Har deltatt siden vi begynte med det når jeg gikk på barneskolen. Har aldri vunnet noe, men gir ikke opp. Det er jo nærmest som gratis lotto, bare med større vinnersjanser, så hvorfor ikke? 

Anonymkode: 267b3...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, vi får ikke være med i Finnmark.  

Anonymkode: a0262...7cd

Finnmark er med. Det var noen som i Hammerfest som vant 100k for få år siden.

Anonymkode: 62553...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var med en kort stund men så hørte jeg fra noen som hadde litt kjennskap til det og da ga jeg meg, ble fortalt at bare en liten del av kartongene som kommer inn er med i trekningen, de fleste går i søpla og så plukker de ut ett lite antall som er med i trekningen. De kan ikke brette ut noen millioner kartonger og registrere telefonnummer så derfor blir det gjort på den måten, ett vanlig lotteri er enklere for da vet de hvilke loddnummer som er solgt.

Anonymkode: 781fc...b70

Kartongene trekkes på 80 forskjellige steder over hele landet - fire ganger i året. Avhengig av innbyggertall, trekkes det ut mellom én og syv kartonger, til sammen rundt 180 kartonger hvert kvartal. De går videre til den nasjonale trekningen hvor det hvert kvartal trekkes 30 vinnere av 10.000 kroner og 1 vinner av 100.000 kroner.

Anonymkode: 62553...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var med en kort stund men så hørte jeg fra noen som hadde litt kjennskap til det og da ga jeg meg, ble fortalt at bare en liten del av kartongene som kommer inn er med i trekningen, de fleste går i søpla og så plukker de ut ett lite antall som er med i trekningen. De kan ikke brette ut noen millioner kartonger og registrere telefonnummer så derfor blir det gjort på den måten, ett vanlig lotteri er enklere for da vet de hvilke loddnummer som er solgt.

Anonymkode: 781fc...b70

Dette er de jo ærlige om hvis du leser hva de skriver. De plukker ut i vist antall over hele landet, fordelt etter antall innbygger og trekker vinnere blant de. De sitter ikke å noterer ned hvert nummer, de nummerne bruker de først når de står med vinnerne i hånda.

Anonymkode: a8c45...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...