AnonymBruker Skrevet 9. september #21 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Om det bare fantes en måte man kunne bruke internett på til å søke opp ting man lurte på... skulle ønske en slik søkemotor fantes... Anonymkode: 8b9e5...e4a 😂😂😂 Dagens beste! Anonymkode: 1f5e8...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #22 Del Skrevet 9. september Molly er et veldig vanlig hundenavn. Og slang for mdma. Anonymkode: 62a07...a66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #23 Del Skrevet 9. september Ville valgt Henny. Visste ikke at Molly betydde dop. Utrolig synd, for det er et fint navn. Hva med Nelly, Lova, Lilly, Lilja eller Saga? Anonymkode: f873e...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #24 Del Skrevet 9. september Millie/Milly 🥰 Anonymkode: bf5b6...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #25 Del Skrevet 9. september Hennie 😍 Anonymkode: 8f8fc...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #26 Del Skrevet 9. september Hennie Eugenie ☺️ Anonymkode: 837be...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #27 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Begge er fine. Molly har den ulempen at det er et ganske velkjent slangord for en kategori dop. Henny for Hennessy (cognac) har jeg aldri hørt noen si, så det tror jeg ikke du trenger å tenke på i det hele tatt. Anonymkode: 3350d...2ef Jepp Anonymkode: f8500...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #28 Del Skrevet 9. september Hunden min heter Molly. Hva med Nellie, Jenny, eller Ellie? Anonymkode: 67c47...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 9. september #29 Del Skrevet 9. september Hva med Jenny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #30 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hennie, med ie. Anonymkode: aa609...af6 Nei, det er et etternavn. Jeg ville gått for Henny. Kjempekoselig navn❤️ Anonymkode: 8c535...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #31 Del Skrevet 9. september Fine navn, jeg liker begge. Kjenner ei som heter Henny Marie. Jeg synes Henny er litt tøffere, mens Molly er litt søtere, har egentlig alltid likt Molly veldig godt, men om jeg måtte ha valgt, hadde jeg tatt Henny. Anonymkode: 1b693...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #32 Del Skrevet 10. september Jeg ville valgt Henny av disse to. Med y - Hennie er et etternavn. Jeg synes også at å skrive navn som slutter på -y med -ie gjør at de fremstår som mer barnslige, på en måte, og det liker jeg ikke. Barna skal faktisk bli voksne. Molly synes jeg også framstår i mye større grad som et kallenavn enn hva Henny gjør. Mye brukt som dyrenavn. Anonymkode: a464f...b9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 10. september #33 Del Skrevet 10. september Man vil det beste for barnet sitt, men særheter og sjeldenheter virker mot sin hensikt Mine barn fikk gode norske navn, hentet fra mors og fars slektstre, besluttet i familierådet og ikke som en avstemming på sosial medier. Viktige kriterier var at dette skulle være gangbart, ikke velegnet i ordspill, et navn som kunne bæres med stolthet og med solid familieforankring. De fikk alle 2 navn slik at de evt. kan velge selv på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #34 Del Skrevet 10. september begge er like ille, ikke fine. Anonymkode: cc22f...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. september #35 Del Skrevet 10. september Molly er et fint navn, bare synd det har blitt ødelagt av dop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #36 Del Skrevet 11. september Hva med Gudrun? Anonymkode: 8f74d...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #37 Del Skrevet 11. september Jeg liker veldig godt Hanny. Mye mer sjeldent også:) Anonymkode: 879c6...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #38 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 20.17): Henny er slang for Hennessey, Molly for MDMA. Anonymkode: 8b9e5...e4a Jeg kom for å skrive det samme. Hennessey og MDMA. Trur dette er en trolletråd. Anonymkode: bd8fc...869 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. september #39 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 20.17): De er oppbrukt. Dødskjedelige navn….. Finn noe som ikke alle har Anonymkode: dc590...557 Thea og Leah er vanlige navn. Henny og Molly er det ikke. Les statistikk. Jeg synes Henny er utrolig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #40 Del Skrevet 11. september Henni 🌹 Anonymkode: fc30e...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå