AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Del Skrevet 9. september Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av. Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg feil..? K49 Anonymkode: 47892...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Kanskje de merker at du investerer litt mye i det? Anonymkode: b8155...73c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje de merker at du investerer litt mye i det? Anonymkode: b8155...73c Kanskje… men jeg er gift så de vet at det stortsett kun kan bli sex og litt hygge.. ts Anonymkode: 47892...471 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. september #4 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av. Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg feil..? K49 Anonymkode: 47892...471 Spenning tipper jeg som gjør det. Det er nytt og ulendt terreng på en måte. Skal en relasjon bevares over tid så krever det dedikasjon fra begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av. Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg feil..? K49 Anonymkode: 47892...471 Kanskje du har vært uheldig å havnet borti de som nyter "jakten", og ikke de som virkelig er ute etter en langvarig ff relasjon. Anonymkode: 03588...323 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Del Skrevet 9. september Tror ikke du gjør noe feil. Jeg er en som tennes av nyskjerrighet og spenning med ny partner. Etter at man har hatt noen ganger, så synker spenningen/nyskjerrigheten og sexen er ikke lenger viktig for meg. Du skriver at dere «har gjort alt» i løpet av 2-3 ganger med sex. Da hadde jeg også mistet interessen raskt og gått videre. Anonymkode: 8ceca...613 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #7 Del Skrevet 9. september Kanskje det å gjøre alt med en gang ikke er noe særlig bra triks. Jeg har iallefall aldri hatt dette problemet, men jeg har heller aldri hoppet på å gjøre alt med noen. Slikt har for min del vært en utvikling gjennom å utvikle bedre tillit og kjennskap til hverandre. Hvordan skulle noe være spesielt angående noen om du serverer hele menyen fra starten? Anonymkode: bfad4...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #8 Del Skrevet 9. september Tja, hvis det er hetest før selve sexen, og det dabber av etter noen få treff, er det jo fristende å anta at du kanskje ikke er så rå i senga som du tror du er. Eller det handler om lukt/lyd? Anonymkode: 4a5bd...5fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #9 Del Skrevet 9. september Du er gift og ligger rundt??? Ikke rart de stikker da. Hva med å holde deg til din mann? Ligger han også rundt? Sprer rundt seg med hpv. 😫🥴 Anonymkode: 43c89...7b6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #10 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kanskje du har vært uheldig å havnet borti de som nyter "jakten", og ikke de som virkelig er ute etter en langvarig ff relasjon. Anonymkode: 03588...323 Tja det er godt mulig.. er bare ikke så lett å «sile» ut jegerne.. ts Anonymkode: 47892...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #11 Del Skrevet 9. september Irak skrev (29 minutter siden): Spenning tipper jeg som gjør det. Det er nytt og ulendt terreng på en måte. Skal en relasjon bevares over tid så krever det dedikasjon fra begge. Enig, er nok spenning som er drivkraft..ts Anonymkode: 47892...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #12 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er gift og ligger rundt??? Ikke rart de stikker da. Hva med å holde deg til din mann? Ligger han også rundt? Sprer rundt seg med hpv. 😫🥴 Anonymkode: 43c89...7b6 Det var sykt😩 håper mannen hennes også har en eller flere elskere. Oh my days Anonymkode: be233...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #13 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tror ikke du gjør noe feil. Jeg er en som tennes av nyskjerrighet og spenning med ny partner. Etter at man har hatt noen ganger, så synker spenningen/nyskjerrigheten og sexen er ikke lenger viktig for meg. Du skriver at dere «har gjort alt» i løpet av 2-3 ganger med sex. Da hadde jeg også mistet interessen raskt og gått videre. Anonymkode: 8ceca...613 Jeg er omvendt, jeg synes det bare blir bedre og bedre når man blir godt kjent.. Ang det å ha gjort alt, vi har tekstet mye innimellom med ting vi har hatt lyst å gjøre sammen. Derfor har vi rukket over mye på kort tid. Det var kanskje ikke så lurt.. Lurer på om det likevel hadde dabbet av etter noen mnd når vi hadde fått gjort endel.. ts Anonymkode: 47892...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #14 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var sykt😩 håper mannen hennes også har en eller flere elskere. Oh my days Anonymkode: be233...d7e Vi har et åpent ekteskap, han har en fast elskerinne. Ts Anonymkode: 47892...471 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #15 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tja, hvis det er hetest før selve sexen, og det dabber av etter noen få treff, er det jo fristende å anta at du kanskje ikke er så rå i senga som du tror du er. Eller det handler om lukt/lyd? Anonymkode: 4a5bd...5fe Er dette jeg begynner å bekymre meg for.. har tenkt på det.. men lukt/lyd? Jeg er svært renslig og ganske stille av meg..ts Anonymkode: 47892...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 9. september #16 Del Skrevet 9. september Siden du er gift, skjønner jeg egentlig ikke helt hvor du vil. Er vel få av de du ligger med så ser en fremtid sammen med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #17 Del Skrevet 9. september goodbeforelong skrev (Akkurat nå): Siden du er gift, skjønner jeg egentlig ikke helt hvor du vil. Er vel få av de du ligger med så ser en fremtid sammen med deg. Handler for min del om å ha fast elsker over lengre tid, gjerne år. Sexen synes jeg som regel blir bedre og bedre over tid. Ts Anonymkode: 47892...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 9. september #18 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Handler for min del om å ha fast elsker over lengre tid, gjerne år. Sexen synes jeg som regel blir bedre og bedre over tid. Ts Anonymkode: 47892...471 Er mange ting som skal klaffe da. Finne en som er interessert i et slikt forhold over tid, der dere samtidig klarer å opprettholde den seksuelle interessen osv. Sikkert fullt mulig, men du skal treffe godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sveits Skrevet 9. september #19 Del Skrevet 9. september Du er 49 år og gift da. Det kanskje ikke så superatraktivt i lengden. Hva slags type menn ligger du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #20 Del Skrevet 9. september goodbeforelong skrev (19 minutter siden): Er mange ting som skal klaffe da. Finne en som er interessert i et slikt forhold over tid, der dere samtidig klarer å opprettholde den seksuelle interessen osv. Sikkert fullt mulig, men du skal treffe godt. Ja det er det som blir utfordringen. Det å opprettholde den seksuelle interessen uten at det er følelser involvert. Kjemien har imidlertid flere ganger vært innertier før det begynner å dabbe av. Mennene har uten tvil vært mest pågående til vi har ligget sammen noen ganger, så skjer det plutselig noe som jeg ikke kan sette fingeren på. Lekne har de vært og det er jo jeg også.. ts Anonymkode: 47892...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå