Gå til innhold

Hvordan tolke dette (tinder)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på både tinder og match. En fyr sendte meldinger til meg på begge plasser.  (Love note på match) Han fikk snappen min etter å ha chattet på tinder, men åpnet aldri snappen. Jeg spurte han om han ville treffes på tinder, før han sendte melding på match, så det virker jo ikke som han har fått seg dame i mellomtiden. Har ikke fått noe svar ang om han vil treffes. 

Hvordan skal jeg tolke det når han på et vis tydeligvis er interessert i dame, men ikke interessert i å treffes? Skjønner jo at dere ikke kan svare på dette spesifikt selvsagt. Men er det vanlig at menn er på når det kommer til meldinger, men så bare går helt i graven dersom de får spørsmål om å møtes? Kan det være han bare er sjenert eller bare leker? Synes jo uansett han burde svart. (Har tenkt å spørre/blåse det av om han ikke svarer snart. Men er generelt veldig få jeg får interesse for på tinder og match, så jeg opplever overhodet ikke at det er mange fisk i sjøen for å si det slik. Og den interessen går ikke på at jeg bare "vil ha" de kjekkeste, jeg går heller for de som er normale i utseendet, men jeg går etter øynene til fyren,  og magefølelsen min) 

Anonymkode: 0c4e8...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig at det ikke blir møte, for det du sier, mange snakker med flere samtidig, er der for bekreftelse, er i forhold fra før, er kun ute etter noe å ha en intim stund med seg selv til.

Men syns det høres litt rart ut å kontakte deg på to steder samtidig? 

Vet du at han er en ekte person? Noen på app er falske profiler og stjelte identitet også. Mye rart der ute.

Anonymkode: 5fa62...e58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er vanlig at det ikke blir møte, for det du sier, mange snakker med flere samtidig, er der for bekreftelse, er i forhold fra før, er kun ute etter noe å ha en intim stund med seg selv til.

Men syns det høres litt rart ut å kontakte deg på to steder samtidig? 

Vet du at han er en ekte person? Noen på app er falske profiler og stjelte identitet også. Mye rart der ute.

Jeg vet han er en ekte person ja, for jeg vet hvem vennene hans er. Men kan ikke ta kontakt med ham gjennom Facebook eller vennene, for det blir for stalker🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg vet han er en ekte person ja, for jeg vet hvem vennene hans er. Men kan ikke ta kontakt med ham gjennom Facebook eller vennene, for det blir for stalker🤣

Bra han er ekte 😅 Ellers har det vært litt skummelt om du ikke visste hvem du sendte bilde til.

Huff 😂 Vent med han, kanskje dukker han opp igjen. Samtidig så syns jeg jo dette var en laber strat på en romanse. 

Vet det ikke er mange fisker, men vi må desverre svømme videre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann interessert så er du nok ikke i tvil. De er på hele tiden og vil møtes og alt er rimelig enkelt. Så fort det er komplisert og man ikke vet hvor man har dem er det like greit å tolke det som at de ikke er interessert eller seriøs i mitt hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden):

Er en mann interessert så er du nok ikke i tvil. De er på hele tiden og vil møtes og alt er rimelig enkelt. Så fort det er komplisert og man ikke vet hvor man har dem er det like greit å tolke det som at de ikke er interessert eller seriøs i mitt hode

Ja, kanskje jeg bare har vært underholdning i guttegjengen. (Har ikke delt noen bilder som kunne vært "underholdende", så har ikke noe å frykte, bare litt respektløst om det er greia) 

Men r irriterende at han ikke i det minste kan svare i alle fall. Helt greit med de som ikke svarer på første melding, men når vi faktisk har hatt flere meldinger frem og tilbake, synes jeg at et "beklager jeg er ikke interessert" kunne vært ok. Bare for å vite at det i det minste er lest og ikke var interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, kanskje jeg bare har vært underholdning i guttegjengen. (Har ikke delt noen bilder som kunne vært "underholdende", så har ikke noe å frykte, bare litt respektløst om det er greia) 

Men r irriterende at han ikke i det minste kan svare i alle fall. Helt greit med de som ikke svarer på første melding, men når vi faktisk har hatt flere meldinger frem og tilbake, synes jeg at et "beklager jeg er ikke interessert" kunne vært ok. Bare for å vite at det i det minste er lest og ikke var interessant. 

Det er bare at menn opererer ikke sånn slik som vi dame gjør på dette området. Det sitter langt inne og avvise noen.  Og de vil aldri slette deg på noe snap eller noe i tilfelle de trenger oppmerksomhet igjen.  Mens vi damer vi sletter stort sett menn vi ikke er interessert i på snap eller messenger eller hva det er nå er. Menn gjør sjelden det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bra tips: er du usikker- er han ikke interessert.  Er du sikker- er han interessert. Menn er ikke sjenerte. Det er ingen tvil om menn er interessert!!  Da kommer de med forslag om å møtes. Gjerne en dato. 

Anonymkode: b529e...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (7 timer siden):

Det er bare at menn opererer ikke sånn slik som vi dame gjør på dette området. Det sitter langt inne og avvise noen.  Og de vil aldri slette deg på noe snap eller noe i tilfelle de trenger oppmerksomhet igjen.  Mens vi damer vi sletter stort sett menn vi ikke er interessert i på snap eller messenger eller hva det er nå er. Menn gjør sjelden det. 

Jeg spurte han rett og slett en gang til om han var interessert i å treffes, og hvis ikke var det helt greit, men at jeg syntes det er høflig å gi respons. Fikk bare et "svevende" svar, så da takket jeg pent for meg og slettet han. 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke svare, er også et svar. 

Ingen skylder deg et avtalt møte for å avslutte ting, når man ikke en gang har møttes i virkeligheten. 

Anonymkode: 76e47...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Å ikke svare, er også et svar. 

Ingen skylder deg et avtalt møte for å avslutte ting, når man ikke en gang har møttes i virkeligheten. 

Anonymkode: 76e47...8b9

Nei absolutt ikke. Det er jeg helt enig i. Men de fleste oppegående, høflige personer takker vel ja eller nei når de blir spurt om noe, ikke bare forsvinner i løse lufta? Om de ikke hadde svart noe i utgangspunktet på første melding hadde jeg ikke hatt noe problem med det. Men dersom man har snakket en stund, tenker jeg det er vanlig å gi et svar. 🤷‍♀️

Men jada,  ghosting et også et svar, bare et rimelig uhøflig et. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...