AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #61 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 22.14): Hva med alle dem som går i sporty Speedo på The Well? Deilig? Anonymkode: 343a1...f6f Nei, de som bruker badetøy på The Well har misforstått fullstendig og er turn off. Anonymkode: 92eb3...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #62 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, de som bruker badetøy på The Well har misforstått fullstendig og er turn off. Anonymkode: 92eb3...085 Å? Du liker dem best naken ? Anonymkode: 343a1...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #63 Del Skrevet 25. desember 2024 Tenner lett på penisbul så lenge det ikke er bul av fett jeg ser! Anonymkode: ff9de...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #64 Del Skrevet 25. desember 2024 Tilsvarende kvinner med tydelig bollemus. Kan være sexy, men det har med helheten å gjøre;-) Anonymkode: 37b99...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #65 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, de som bruker badetøy på The Well har misforstått fullstendig og er turn off. Anonymkode: 92eb3...085 Hvorfor turn off med badetøy på det the well ? Anonymkode: 343a1...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #66 Del Skrevet 25. desember 2024 Kommer ann på grunnen. Er det et stort verktøy eller det pungen som er grunnen? Det har noe å si for min del. Anonymkode: 9e28a...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #67 Del Skrevet 25. desember 2024 Nei, ekkelt. Anonymkode: a256d...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #68 Del Skrevet 25. desember 2024 Det virker som at de fleste menn tror at det å vise fram en bul i buksa, det å ha stor kuk, eller at det å sende dickpics til damer er det som får damer til å falle pladask for en mann, men sannheten er at dette ofte er turnoff for de fleste damene og at de tiltrekkes av helt andre egenskaper ved mannen som mannen sjelden selv legger vekt på eller forstår. Det er jo egentlig et under at menn og kvinner finner hverandre i det hele tatt. Anonymkode: e36f5...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #69 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 10.41): Hvorfor turn off med badetøy på det the well ? Anonymkode: 343a1...f6f De ødelegger den avslappende og behagelige stemningen det er der. Anonymkode: 92eb3...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #70 Del Skrevet 27. desember 2024 Syns det i noen sammenhenger er sexy. Så forleden dan en ganske ung høy og slank mann, langt hår og sexy, kledd i pinetrange Levis jeans med høyt liv og jeansen dratt helt opp i skrittet. Han hadde en megabul som la seg tydelig avmerket på ene siden og vistes tydelig utenpå jeansen. Det var rett og slett hott. Han gjorde ikke noe for å skule det, men gikk avslappet henslengt å upåvirket rundt. Måtte følge etter en liten stund, var litt sånn fint å se noen være helt avslappet seg selv og trygg på seg selv. Anonymkode: 00d7d...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #71 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Syns det i noen sammenhenger er sexy. Så forleden dan en ganske ung høy og slank mann, langt hår og sexy, kledd i pinetrange Levis jeans med høyt liv og jeansen dratt helt opp i skrittet. Han hadde en megabul som la seg tydelig avmerket på ene siden og vistes tydelig utenpå jeansen. Det var rett og slett hott. Han gjorde ikke noe for å skule det, men gikk avslappet henslengt å upåvirket rundt. Måtte følge etter en liten stund, var litt sånn fint å se noen være helt avslappet seg selv og trygg på seg selv. Anonymkode: 00d7d...935 Dette høres ut som det er skrevet av en mann som er gjenganger her på KG når det gjelder skriverier om pinetrange jeans på menn... Anonymkode: 1625e...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 27. desember 2024 #72 Del Skrevet 27. desember 2024 Ikke noe jeg legger merke til. Selv om det kanskje ser sånn ut, når jeg prøver å ikke kjøre på folk i rullestolen min (Folk følger virkelig ikke med, mens de er ute å går!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #73 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg tror faktisk aldri jeg har lagt merke til en manns bul i det hele tatt... 😕. Anonymkode: f3d00...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå