AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg er veldig nøye på å velge riktig størrelse på klær jeg kjøper, og gjør mye research i forkant. Likevel har det hendt mer enn èn gang, at klesplagget jeg mottar ser HELT annerledes ut enn på bildet i shoppen. Gledet meg skikkelig til en strikkegenser som jeg tenkte ville passe mist i blinken. På bildet var den litt lang og tettsittende på modellen, men i dag når jeg mottok produktet ser jeg at ermene er mye lengre enn lengden på genseren, og den ser overhode ikke ut som den gjør på bildet. Jeg føler meg regelrett lurt! At jeg tidligere har fått tøy som kanskje har et hårstrå i kragen, fordi noen har gått med det før og returnert det, er jeg ikke så nøye på. Men at plagget overhodet ikke ser ut som bildene er på grensen til svindel. Har noen andre noen erfaring med dette? Anonymkode: 02052...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Del Skrevet 9. september 2024 Er vel bare å returnere. Så kan du i tillegg skrive en klage til kundeservice. Anonymkode: 131c4...975 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Del Skrevet 9. september 2024 Har overhodet ikke samme erfaring som deg. Og nå er vel returer helt gratis så du har vel ikke tapt noe særlig mye. Å si man føler seg lurt er å ta i en del. Anonymkode: 7c627...d32 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 9. september 2024 #4 Del Skrevet 9. september 2024 dette er faktisk noe jeg ikke har tenkt på særlig før, men det går jo opp for meg nå at slike sider som zalando nok bruker digitale verktøy for at plagget på bildene skal fremstå bedre enn det man faktisk kjøper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Del Skrevet 9. september 2024 Kropper er ulike. jeg forstår jo at kjoler som ser korte ut på modellene, vil komme nærmere knærne på meg. og når det ikke stemmer så returnerer jeg bare. Anonymkode: 6c17d...17a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #6 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har overhodet ikke samme erfaring som deg. Og nå er vel returer helt gratis så du har vel ikke tapt noe særlig mye. Å si man føler seg lurt er å ta i en del. Anonymkode: 7c627...d32 TS er ikke lurt, men føler seg bare sånn. Ingenting å tenke på Anonymkode: e499c...9e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #7 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg har vært borti dette, på andre nett butikker med dyre merkeklær tillog med, men jeg er nøye med å returnere om jeg ikke er fornøyd. Noen steder har gebyr ved retur, men om du klarer å skrive en å god klage, men bilder av forskjelligheter osv kan man slippe dette gebyret noen ganger😉 tror dessverre vi bare må regne med litt slik i denne digitale shopping verden. Anonymkode: 79956...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Del Skrevet 9. september 2024 Du kan jo returnere. Men, jeg synes Zalando har blitt dårligere etter at de sluttet med omtaler. Har omtrent ikke handlet der etter det. Ekstremt nyttig hva andre som har kjøpt sier om passform og kvalitet. Anonymkode: 77699...bf4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 9. september 2024 #9 Del Skrevet 9. september 2024 Jag handlar mye online och tycker zalando är en av de bästa sidorna. Bara att returera som andra har skrivit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 9. september 2024 #10 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er veldig nøye på å velge riktig størrelse på klær jeg kjøper, og gjør mye research i forkant. Likevel har det hendt mer enn èn gang, at klesplagget jeg mottar ser HELT annerledes ut enn på bildet i shoppen. Gledet meg skikkelig til en strikkegenser som jeg tenkte ville passe mist i blinken. På bildet var den litt lang og tettsittende på modellen, men i dag når jeg mottok produktet ser jeg at ermene er mye lengre enn lengden på genseren, og den ser overhode ikke ut som den gjør på bildet. Jeg føler meg regelrett lurt! At jeg tidligere har fått tøy som kanskje har et hårstrå i kragen, fordi noen har gått med det før og returnert det, er jeg ikke så nøye på. Men at plagget overhodet ikke ser ut som bildene er på grensen til svindel. Har noen andre noen erfaring med dette? Anonymkode: 02052...9ce Jeg pleier alltid å google plagget jeg vurderer å kjøpe, jeg. Både for å sjekke at jeg får best pris. Men også for å se produktet på andre modeller. Trodde alle gjorde det, jeg. Ellers syns jeg Zalando fungerer bra. Har handlet mye derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #11 Del Skrevet 10. september 2024 Drama much? Lurt? Du kan da bare returnere helt uten å tape noe penger. Anonymkode: 67072...f77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #12 Del Skrevet 10. september 2024 TS her. Ja, jeg ble lurt. Plagget jeg har fått ser overhode ikke ut som på bilde. Det handler ikke om at jeg ikke vet min egen størrelse etc. Anonymkode: 02052...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå