NoUsername Skrevet 9. september #1 Del Skrevet 9. september (endret) Så jeg vurderer å kjøpe en La Roche-Posay Effaclar K+ ansiktskrem 40 ml og ta den på hver morgen og kveld for å se. Den koster 349, 90 kr så er er dyrt. Har dere noen erfaringer med denne ansiktskremen eller hudormer generelt? Endret 9. september av NoUsername Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Med hudormer og uren hud vil serum med aktive ingredienser utgjøre en mye større forskjell enn riktig krem. aha og bha, og nicinamide, om jeg tenker rett her. Men regner med andre hekter seg på og kan komme med mer konkrete råd. Anonymkode: 9cf2a...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 9. september #3 Del Skrevet 9. september Legg den i hudpleieforumet , så får du kanskje flere svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #4 Del Skrevet 9. september Du må peele med syrer, og bruke niancimide og retinol. Det er jo en kunst å gjøre dette riktig uten å irritere huden og gjøre den verre, så les deg opp på det. Generelt så ikke bruk syre og retinol samtidig, og start med små mengder. For en rask opprensing av nesa hjemme (som ikke varer så lenge altså), så synes jeg grønnleiremaske er kjempebra, kjøp sånn pulver på helsekosten som du blander med vann. I tillegg funker hydrokolloid neseplaster greit. IKKE de normale nesestripsene hvor du river av mer hud enn hudormer, men sånne som man sover med over natta. Som dette: https://www.amazon.com/Mighty-Patch-Nose-Cosmetics-Dermatologist-Approved/dp/B09NNF2DXX Den beste hudpleien for sorte prikker synes jeg er Hydrafacial. Men pass på og gå til noen som kan det og bruker originalen, det er mye fake greier der ute. Jeg går til Eger Skin Clinic, de suger ut all gønken fra trynet ditt (kan til og med se den i maskinen etterpå, morsomt) og avslutter med manuell klemming om det er mer igjen. Hverken grønnleire eller neseplaster eller til og med hydrafacial er noe permanent løsning altså, det vil komme tilbake. Det er mer sånn jeg gjør iblant, eller før en fest eller noe. Men det er den hudpleien du gjør hver dag som holder det mest i sjakk, men selv så blir jeg aldri kvitt det. Kommer alltid tilbake. Handler bare om å holde det litt i sjakk. Anonymkode: 92490...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Del Skrevet 9. september For hudormer er det BHA som hjelper. Det som hjelper best er denne toneren fra Paula's choice så kjøp den og se hvordan den fungerer for deg. Anonymkode: e65f5...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå