AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Datet en fyr i en kort periode nå og i helgen tok jeg han i en løgn. Løgnen var liten og ikke viktig, men begynte å tenke fordet. Hadde det (lyving) vært dealbreaker for dere? (Selvom dere likte nesten alt med han + sykt god kjemi) Takk for råd! Anonymkode: c80f5...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 Kommer helt an på løgnen, og intensjonen. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 SPOCA skrev (3 minutter siden): Kommer helt an på løgnen, og intensjonen. Dette. Anonymkode: ed0ad...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Lyver man lett om små ting så lyver man iallfall når det gjelder store ting Anonymkode: 7ecd3...a58 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lyver man lett om små ting så lyver man iallfall når det gjelder store ting Anonymkode: 7ecd3...a58 Uenig Anonymkode: 29f2a...72d 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lyver man lett om små ting så lyver man iallfall når det gjelder store ting Anonymkode: 7ecd3...a58 Dette stemmer selvsagt ikke Anonymkode: 2c9bd...1bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Spoca kommer som vanlig med et klokt svar. Jeg er enig, det kommer veldig an på hva det handlet om. Liker ikke at noen tar lett på løgn, men folk er ikke ufeilbarlige, så jeg ville vurdert ut fra den informasjonen du har, men som du ikke deler med oss. Anonymkode: a8250...5eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 TS Anonymkode: c80f5...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 Jeg tror nesten alle har brukt sånn slags løgn inn sin livet. Anonymkode: 217a4...f1a 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 Hvit løgn kalles det. Anonymkode: cec64...d17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 Hvis vi skulle hatt en håndsopprekning her inne, der alle som hadde sagt noe sånt en eller annen gang skulle rekke opp hånden, - hva tror du resultatet ville blitt? Jeg har selv kommet med en sånn løgn/unnskyldning fordi jeg ikke orket å delta på noe det ble mast om. Det tror jeg de aller fleste av oss har gjort. Ingen tar skade av det, og du slipper mas. Ut fra dette, ville jeg ikke ha bekymret meg. Det er noe annet om du stadig tar ham i løgn. Anonymkode: a8250...5eb 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 «Syk» i dag er et vidt begrep som omfatter alt fra sykdom til kjærlighethetssorg til bakfull til behov for alenetid til mild depresjon osv. Det betyr ikke lenger kun fysisk (typisk smittsom) sykdom, slik det gjorde før. Anonymkode: abf19...12d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lyver man lett om små ting så lyver man iallfall når det gjelder store ting Anonymkode: 7ecd3...a58 For noe tull! Hva er logikken i det?? Forklar Er det slik at hvis man napper med seg hotelltøflene på ferie, så er man helt sikkert bankraner også? Anonymkode: 9c08f...44d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #15 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det slik at hvis man napper med seg hotelltøflene på ferie, så er man helt sikkert bankraner også? Anonymkode: 9c08f...44d De er engangs, så kan du ta med. En mann som tok med et handkle eller en kaffekopp, derimot, ville jeg ikke vært i et forhold med. Anonymkode: f3f61...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #16 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 Nja... Slike løgner har jeg dratt selv, om det ikke går utover andre, og jeg vet at sannheten bare ville gitt mas og dårlige følelser. Men. Jeg personlig takler ikke folk som sier "ja" og så ikke stiller fordi de ikke orker, når det går utover andre. Så med mindre det var en "tar det som det kommer" avtale så tror jeg faktisk det hadde vært dumpegrunn for meg. Anonymkode: f3f61...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #17 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 Du er alltid ærlig å sier at du ikke orker hvis du avlyser avtaler på kort varsel? Du har aldri tatt en hvit løgn for å unngå såre noen? Jeg har ingen problem med å innrømme at jeg flere ganger har sagt jeg er syk eller i dårlig form, når jeg avlyser avtaler på kort varsel fordi jeg er sliten eller ikke orker dra ut. Og jeg selv ville nok heller at en venn tok en hvit løgn og sa de var syk, enn å si at de ikke orket henge med meg. Anonymkode: f23d1...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Del Skrevet 9. september 2024 Veldig umandig å ikke bare kunne si til en venn at han ikke orker/ har lyst likevel. De fleste normale mennesker er såpass sjelden syke at man som regne skjønner at det er bløff. Anonymkode: 56090...278 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #19 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 Gjør ikke alle dette? Vil du heller at han skal være ærlig og si at han ikke har lyst til å treffe deg akkurat i dag? Ville du virkelig tatt det på strak arm..? Anonymkode: 55084...0e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #20 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han og kompisen hadde planer men han sa til meg han ikke orka likevel pga ville bare være hjemme, så han ringte kompisen og sa han var syk (han var ikke det). Jeg var der når det skjedde, vet han var trøtt (men var ikke syk liksom) Vet det ikke angår meg men tenkte kanskje det blir meg han lyver for neste gang? 🤔 😅 Anonymkode: c80f5...578 Herregud. Dette har sikkert du gjort selv en del ganger, hvis du tenker deg om. Man har ikke lyst til på fornærme noen eller få en diskusjon på temaet, så man overdriver litt. For at livets tannhjul skal gå smidig rundt må man faktisk sukre bildet litt for folk. Det er ikke alltid hensiktsmessig å servere folk kun kalde fakta. Det er det bare autister og folk uten sosiale antenner som gjør. Anonymkode: 9c08f...44d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå