AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Synes selv den var fin, men hadde vært fint å høre andres synspunkter Anonymkode: f61df...ca5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 Ai ai kaptein! Anonymkode: 27d9b...3ec 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Like kåpa, men ikke beltet.. Anonymkode: 87a68...34e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Uten beltet er den ok, men med beltet er ikke fint 🥴 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 Hadde den vært ensfarget så Anonymkode: 45e1f...2f0 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Likte ikke beltet, men ellers var den fin! Ikke noe jeg hadde gått med da. Anonymkode: efb92...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Syns ideen av den er fin, men for en eller annen grunn føler jeg den ser ut som at den er sydd som et kostyme. Kvaliteten? Snittet? Farge kombinasjoenen? Stylingen? Skulle fargene vært motsatt? Dette er subjektivt, syns uansett at om du liker den bør du gå for den. Kan være kjempe fin til deg. Anonymkode: 079db...cd8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Like kåpa, men ikke beltet.. Anonymkode: 87a68...34e Annoyium skrev (Akkurat nå): Uten beltet er den ok, men med beltet er ikke fint 🥴 Enig der. Var beltet som gjorde meg usikker også. Var finere på det nederste bildet uten belte. Anonymkode: f61df...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 Ikke spesielt fin, likte ikke at det var to farger. Men det viktigste er at du liker den. Anonymkode: dc085...0d7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Syns ideen av den er fin, men for en eller annen grunn føler jeg den ser ut som at den er sydd som et kostyme. Kvaliteten? Snittet? Farge kombinasjoenen? Stylingen? Skulle fargene vært motsatt? Dette er subjektivt, syns uansett at om du liker den bør du gå for den. Kan være kjempe fin til deg. Anonymkode: 079db...cd8 Den finnes motsatt også Anonymkode: f61df...ca5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg ville heller valgt en ensfarget kåpe, likte ikke kontrastene, ellers fin. Anonymkode: 60aa7...60f 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke spesielt fin, likte ikke at det var to farger. Men det viktigste er at du liker den. Anonymkode: dc085...0d7 Synes den er fin, men allikevel usikker. Tror nok det er beltet som gjør det. Det at det er to farger er det som gjorde at jeg likte den litt. Har flere ensfargede fra før, så det var noe nytt og annerledes😊 Anonymkode: f61df...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den finnes motsatt også Anonymkode: f61df...ca5 Likte denne mye bedre. Anonymkode: 0d7ae...669 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 8. september 2024 #14 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes den er fin, men allikevel usikker. Tror nok det er beltet som gjør det. Det at det er to farger er det som gjorde at jeg likte den litt. Har flere ensfargede fra før, så det var noe nytt og annerledes😊 Anonymkode: f61df...ca5 Jeg elsket den!! Hvem nettside/app er dette??😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Del Skrevet 8. september 2024 Det ser ut som om det er vanskelig å løfte armene over hodet. Den virker også ganske tynn i stoffet, så jeg er skeptisk til kvaliteten. Ellers ser den fin ut, men jeg tror kanskje jeg ville hatt et mer nøytralt belte. Anonymkode: 6d4c9...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Synes selv den var fin, men hadde vært fint å høre andres synspunkter Anonymkode: f61df...ca5 Tilbake til bilder fra 1960 begynnelsen av 1970 tallet! Den typen klær er for spesielt interesserte! Anonymkode: 67c6d...44b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 8. september 2024 #17 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg synes den var nydelig! I begge farger. Men den blå passet ikke med lyseblå dongeri. Den brune så bedre ut på bildet fordi beltet matcher med buksene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 8. september 2024 #18 Del Skrevet 8. september 2024 Det er en type jakke jeg kunne godt mye med! Jeg er spesielt interessert 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. september 2024 #19 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Den finnes motsatt også Anonymkode: f61df...ca5 Jeg syns denne fargekombinasjonen var kjempefin 🤩 Hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #20 Del Skrevet 8. september 2024 Akebrett skrev (48 minutter siden): Jeg elsket den!! Hvem nettside/app er dette??😁 Bonprix😊 Anonymkode: f61df...ca5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå