AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Del Skrevet 8. september De er 6 år og jeg har en kattepasser de kjenner godt og som de er veldig glade i. Hver gang jeg reiser bort så blir den ene katten (gutten) veldig lei seg, han ligger under dyna og spiser generelt veldig lite. De andre katten får diaré og blir også veldig lei seg. Da jeg kom hjem i går så var de helt fra seg begge to, hannkatten hylte da han så meg og ville jeg skulle bære og nusse på han. I hele natt har han ligget på puta mi og nusset på meg. Hunnkatten måtte dusjes fordi hun hadde bæsj i pelsen + det var masse kattebæsj gnidd utover vinduskarmene etc. Skikkelig ekkelt. Doen har blitt rengjort daglig. I dag er det 0 problem med diarè eller mat, de er friske og spiser masse. Er det vanlig at katter blir så deppa av at eier reiser bort? De er veldig knyttet til meg, men de har jo blitt sosialisert og møter jevnlig venner/familie av meg. Jeg får så dårlig samvittighet av å reise bort, blir lenge til neste gang Anonymkode: 1b772...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. september #2 Del Skrevet 8. september En form for reaksjon er greit, men dette hørtes litt mer enn normalt ut. Du kan forsøke Feliway evt angstdempende neste gang du skal bort. Ta kontakt med dyrlegen. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #3 Del Skrevet 8. september At en katt får diaré fordi den blir så stresset når eier reiser bort, høres psykisk ut eller en sykdom. Snakk med dyrlegen Anonymkode: 9a066...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Del Skrevet 8. september Blir de behandlet bra når du er borte? Anonymkode: 045f3...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Del Skrevet 8. september Hadde vært redd for at passer var slem med de 😬 unormalt med katter som har så separasjonsangst Anonymkode: 8e185...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #6 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde vært redd for at passer var slem med de 😬 unormalt med katter som har så separasjonsangst Anonymkode: 8e185...ef9 Ganske sikker på at hun ikke er det, hun er ekstremt glad i dyr og har flere katter selv. Når denne damen er på besøk hos meg så kommer kattene og vil ligge i fanget hennes. Så jeg aner ikke hvorfor de blir sånn, det er jo litt rart. Går fint når jeg drar på jobb og sånn, selv om de blir superglade for å se meg på kvelden. Jeg spurte dyrlegen og hun mente det var psykisk. Nå har de begynt å roe seg ned i dag heldigvis. Anonymkode: 1b772...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå