Gå til innhold

Fremmed sa god kveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser folk morer seg her nå men vi alle vet at det er uvanlig å snakke til fremmede. 

Anonymkode: 09dbe...27a

Ja, men ikke å hilse og ikke om hun var på jobb og spesielt ikke om du har en jobb hvor dere til dels er kollegaer. 

Hvor mange på senter tror du ikke i forbifarten sier hei når Securitas går forbi? 

Anonymkode: 3c6f9...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke mellom kollegaer. Du vet jo tydeligvis hvem denne kvinnen er.

Anonymkode: d93f6...489

1.Vi er ikke kollegaer. Jeg jobber i ground handling. Aner ikke hva jobben hennes går ut på for å være ærlig  

2.Aldri snakket med henne eller sett henne før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du sier noe der. Hadde kjønnene vært reversert hadde jeg nok laget en artikkel på vg med hashtag #villebarepratelitt. 

Så du er en sånn en. Da gir dette mye mer mening, å jeg håper ingen er uheldige å hilser på deg i forbifarten noe mer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde funnet utav mer hvis du sa hei tilbake istedenfor å lage tråd.

Anonymkode: 241d5...902

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hemmelig forelsket i deg 😉❤️ 

mest sannsynelig ville man vel være hyggelig om du går forbi der ofte er det vel ikke så rart. Jeg jobber i et stort konsern og mange jeg ikke kjenner, men om jeg plutselig begynner og kjenne igjen noen så kan jeg starte og hilse

Anonymkode: 72cfc...b5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr at hun vil gifte seg med deg, få tre barn med deg og en hund. 

Anonymkode: 96f04...426

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare ikke ts er allergisk mot hunder. 🥲

Anonymkode: ce2fd...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier "hei", "god morgen", "god kveld", til fremmede mennesker hver dag. Jeg smiler til og med. Jeg må være 100% psykopat. 

Anonymkode: e1f6e...63f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den vitsen er allerede brukt i denne tråden😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk det at hun sa «god kveld» til deg deg til å føle da? Ble du glad, redd, mistenksom? Sa hun det på en spesiell måte? Sånn…goooood aaaaften, og slikket seg på huggtennene? 

Jeg bruker høflighetsfraser ovenfor fremmede dersom det faller seg naturlig, men om det resulterer at noen grubler seg langt inn i psykologien så bør jeg kanskje begrense det😂

Anonymkode: f325f...af7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jobber på flyplass og har sikkert gått forbi hennes arbeidssted flere ganger men aldri lagt merke til henne før hun sa god kveld når jeg gikk forbi. 

hvorfor sa hun det ? 

Kanskje hun bare er hyggelig? Ikke overtenk. Alle nordmenn er ikke like kalde i væremåte

Anonymkode: 5bed2...7a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva fikk det at hun sa «god kveld» til deg deg til å føle da? Ble du glad, redd, mistenksom? Sa hun det på en spesiell måte? Sånn…goooood aaaaften, og slikket seg på huggtennene? 

Jeg bruker høflighetsfraser ovenfor fremmede dersom det faller seg naturlig, men om det resulterer at noen grubler seg langt inn i psykologien så bør jeg kanskje begrense det😂

Anonymkode: f325f...af7

Hehe. Ble forvirret siden jeg ikke ante hvem som sa det og om det var til meg. 

Men så så jeg meg rundt og så at hun så på meg og smilte og var på grensen til anspent. Så sa jeg bare god kveld tilbake og gikk videre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men så så jeg meg rundt og så at hun så på meg og smilte og var på grensen til anspent. Så sa jeg bare god kveld tilbake og gikk videre. 

Det kan jo tenkes at hun har sett deg før. Det kan tenkes at hun ønsker kontakt, eller kanskje hun bare er hyggelig? 

Hva ønsker du? Hvis du ønsker kontakt så kan du du jo prøve å innlede en samtale neste gang du ser henne. Spør hvor hun jobber, hva hun jobber med osv.

Ikke ta det som en selvfølge at hun ønsker mer kontakt. Det er lov å være hyggelig uten at man skaper forventninger om å bli med på date!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hun kan ha blitt anspent av at det ble mer ut av det, at du ble forvirret og ikke bare svarte å gikk med en gang. Det rakk å bli litt kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun kan ha blitt anspent av at det ble mer ut av det, at du ble forvirret og ikke bare svarte å gikk med en gang. Det rakk å bli litt kleint. 

Det tror jeg også fordi det var mot slutten det ble mer anspent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er kåt på deg😉

Jeg er en sånn som gjerne hilser eller for ett kompliment til fremmende. Har blitt noen pussige situasjoner i etterkant fordi menn tror jeg mener noe mer med det. 
Jobber i serviceyrket også så noen ganger legger menn mer i det enn god service.

Anonymkode: ea006...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hun er kåt på deg😉

Jeg er en sånn som gjerne hilser eller for ett kompliment til fremmende. Har blitt noen pussige situasjoner i etterkant fordi menn tror jeg mener noe mer med det. 
Jobber i serviceyrket også så noen ganger legger menn mer i det enn god service.

Anonymkode: ea006...841

Laget du en til bruker bare for å svare her ?

Her ville hun nok ha oppmerksomheten min av en eller annen grunn. Kanskje selge meg noe. 

pga av at jeg ikke engang møtte blikket hennes i forkant eller visste at hun var der så tror jeg ikke det er et tilfelle av «var bare høflig med en fremmed». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg Aner ikke hvem det mennesket er. Rart at hun skulle være høflig mot en som bare går forbi og ikke Aner at du finnes. 

kan hende hun syns du er søt og tok motet til seg og sa god kveld. Eller, hun ville være høflig. Prøv å snakke med henne og se hva som skjer. Kanskje det er kjærlighet i emning :)

Anonymkode: 90f57...0fd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...