AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #41 Del Skrevet 8. september 2024 🚩🚩🚩 Anonymkode: cf93d...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 8. september 2024 #42 Del Skrevet 8. september 2024 Herlighet, det er da ikke noe å henge seg opp i? Du smiler og sier god kveld tilbake. 😊 Jeg sier hei, hallo og god kveld til mange ukjente jeg, når det faller seg slik. Det er jo en koselig ting å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #43 Del Skrevet 8. september 2024 Lidhun skrev (17 minutter siden): Herlighet, det er da ikke noe å henge seg opp i? Du smiler og sier god kveld tilbake. 😊 Jeg sier hei, hallo og god kveld til mange ukjente jeg, når det faller seg slik. Det er jo en koselig ting å gjøre det. Enda en som mistolker situasjonen med vilje og lyver 🙂 vi alle vet at du ikke hadde sagt god kveld o.l til en fremmed som går forbi deg og ikke ser mot deg eller viser at han ønsker kontakt eller som ikke engang viser at han vet at du er der. 😊 Anonymkode: 09dbe...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 8. september 2024 #44 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enda en som mistolker situasjonen med vilje og lyver 🙂 vi alle vet at du ikke hadde sagt god kveld o.l til en fremmed som går forbi deg og ikke ser mot deg eller viser at han ønsker kontakt eller som ikke engang viser at han vet at du er der. 😊 Anonymkode: 09dbe...27a Neida, pleier ikke si det til de som går ned hodet helt andre veien, men oppfattet heller ikke at det var det som var issuet i hovedinnlegget. 😆 Men jeg oppfattet at det var det å snakke til fremmede som var så voldsomt unaturlig i HIs øyne. (Men nå las jeg andre innlegg nedover også før jeg svarte, så kan ha blandet litt. Føler uansett det var lite å henge seg opp i) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #45 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enda en som mistolker situasjonen med vilje og lyver 🙂 vi alle vet at du ikke hadde sagt god kveld o.l til en fremmed som går forbi deg og ikke ser mot deg eller viser at han ønsker kontakt eller som ikke engang viser at han vet at du er der. 😊 Anonymkode: 09dbe...27a Okei, hvor var hun? Var hun bak en disk i en butikk på flyplassen og du var der inne som kunde? Anonymkode: 3c6f9...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #46 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, hvor var hun? Var hun bak en disk i en butikk på flyplassen og du var der inne som kunde? Anonymkode: 3c6f9...25d For på butikker sier folk hei, selv om du ikke ser på dem. Jeg blir hele tiden hilset på av butikk ansatte uten at jeg ser dem først. Anonymkode: 3c6f9...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 8. september 2024 #47 Del Skrevet 8. september 2024 Things that only happen in Norway 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #48 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Okei, hvor var hun? Var hun bak en disk i en butikk på flyplassen og du var der inne som kunde? Anonymkode: 3c6f9...25d Fellesareal. Jeg var overhode ikke noe kunde av henne. Anonymkode: 09dbe...27a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #49 Del Skrevet 8. september 2024 Lidhun skrev (1 time siden): Neida, pleier ikke si det til de som går ned hodet helt andre veien, men oppfattet heller ikke at det var det som var issuet i hovedinnlegget. 😆 Men jeg oppfattet at det var det å snakke til fremmede som var så voldsomt unaturlig i HIs øyne. (Men nå las jeg andre innlegg nedover også før jeg svarte, så kan ha blandet litt. Føler uansett det var lite å henge seg opp i) Nei jeg spør vel hvorfor hun ønsket oppmerksomheten min så mye at hun ropte god kveld mens jeg passet mine egne saker. Anonymkode: 09dbe...27a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #50 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 1.Vi er ikke kollegaer. Jeg jobber i ground handling. Aner ikke hva jobben hennes går ut på for å være ærlig 2.Aldri snakket med henne eller sett henne før. Anonymkode: 09dbe...27a Du har aldri vært utenfor Norden eller?? Tenk at en kollega sa hei, nei gurimalla nå ble det utrygt å være i Norge 🤣🤣🤣 Ring politiet og be om beskyttelse! Neste gang kan det være at hun ønsker deg en fin dag videre. Skjønner at dette er trolling og det ga meg en god latter på tampen av helga 🤣 Anonymkode: 6043d...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 8. september 2024 #51 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei jeg spør vel hvorfor hun ønsket oppmerksomheten min så mye at hun ropte god kveld mens jeg passet mine egne saker. Anonymkode: 09dbe...27a Kanskje hun syntes du virket spennende og hadde lyst å få kontakt med deg, for å prøve å bli litt kjent over tid. Enten fordi hun er interessert, eller fordi hun ønsker seg nye venner/bekjente. Hadde jeg vært interessert hadde jeg nok aldri turt å ta kontakt på den måten, så jeg holder kanskje en knapp på at hun tenkte hun ville prøve å få en jobbvenn, eller at hun rett og slett var litt i automodus etter flere timer på jobb, at hun uten å tenke seg om sa "god kveld", selv om du ikke var kunde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #52 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner at dette er trolling Skjønner at noen er kognitivt svekket. Anonymkode: 09dbe...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #53 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner at noen er kognitivt svekket. Anonymkode: 09dbe...27a Den smalt ikke fra rette rævva for å si det sånn. Anonymkode: a92d2...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #54 Del Skrevet 8. september 2024 Hun var nok sarkastisk og ønsket " god kveld..." ikke "god kveld😄" Anonymkode: 53ace...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #55 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg bor i Spania, og her sier ALLE hei og god kveld til hverandre!😄 Anonymkode: 0deaf...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #56 Del Skrevet 8. september 2024 Like naturlig som å si god morgen. Særlig når det jobbes kveld. Sier det sikkert til mange. Anonymkode: 2193a...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #57 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei jeg spør vel hvorfor hun ønsket oppmerksomheten min så mye at hun ropte god kveld mens jeg passet mine egne saker. Anonymkode: 09dbe...27a Vanskelig å vite, men det kan til å med være hun ikke sa det til deg en gang. Noen snakker med andre på ørepropper, som i en telefon samtale. Men du trenger ikke tenke på dette, så fremt hun ikke hilser igjen. Anonymkode: 3c6f9...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #58 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg pleier også å hilse på folk jeg ikke kjenner Anonymkode: 80f05...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #59 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Den vitsen er allerede brukt i denne tråden😜 Anonymkode: 09dbe...27a Folk er så originale. Anonymkode: 36f67...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #60 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg bor i Spania, og her sier ALLE hei og god kveld til hverandre!😄 Anonymkode: 0deaf...533 Det finnes unntak. Anonymkode: 36f67...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå