Mollami Skrevet 20. november #781 Del Skrevet 20. november Susan Sto Helit skrev (1 time siden): Nja, nei, 71 grader Nord er jo et veldig lite taktisk, og veldig fokus på det fysiske spill. Jeg tror man håpte mer på noe som minnet både om 71grader Nord, forræder, og Spillet. Mens det vi har fått er mer "Paradise Hotel" på tur, uten alkohol-fokuset og med gamle kjendiser. Der ingen er der for å spille, og alle er der for opplevelsen, men alle vil vinne, og alle vil være på lag med alle. Det har tilsynelatende ingen verdi at de er ute i naturen. De kunne like gjerne hatt en fast camp/base, og så bare reist ut på forskjellige oppdrag. Ala Kompani Lauritsen/forræder, liksom. "I dag skal dere dele gruppen i 3. En gjeng må tåle høyder. En gjeng må tåle mørket og den tredje må stole på sine nærmeste." Eller at noen fikk hemmelige oppdrag. "I dag er du muldvarp. Du skal forsøke å sabotere for de du kommer på lag med. Da får du en fordel selv." Og så ønsker vi oss en mer "Robinson" avstemning, der alle MÅ stemme noe, og ingen ser hva de andre har stemt før de har måttet skrive sin egen stemme. 😂😂😂😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 23. november #782 Del Skrevet 23. november (endret) Vokteren blir bare kjedeligere og kjedeligere. Kommer til å se det ferdig men om det kommer en ny sesong så dropper jeg den:p Casting-ansvarlig burde faktisk miste jobben. Her har de bommet totalt. Endret 23. november av Jadasikkert29 Skrivefeil 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 23. november #783 Del Skrevet 23. november Spoiler Herregud som Silje går å pjatter til alle i dagens episode. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 23. november #784 Del Skrevet 23. november Er det finale i dag? Ser slik ut i teaseren, så derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiin Skrevet 23. november #785 Del Skrevet 23. november Sen ve ben skrev (10 minutter siden): Er det finale i dag? Ser slik ut i teaseren, så derfor jeg spør. Nei, ikke finale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 23. november #786 Del Skrevet 23. november Spoiler Jeg misliker Sebastian så sterkt. Tydelig at han castes som tv 2 sin nye prins. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 23. november #787 Del Skrevet 23. november (endret) Sebastian, fyf for en uspiselig oppførsel. Når han går til angrep på Silje og beskylder hun for å juge, kun fordi han juger selv. Blir matt over at et voksent menneske kan oppføre seg slik. Jeg ble helt satt ut av måten han snakket til Silje på. Sebastian sin logikk om at «alle juger», fordi han selv juger hele tiden, hva f for en logikk er det. Fikk faktisk vondt av Silje, for det Sebastian driver med er jo hersketeknikk og direkte mobbing. Usmakelig fyr. Håper ikke han eller Desta når toppen, uspiselige begge to. Måten Desta «støtter» Sebastian viser at hun er like fæl selv. Og etterpå i episoden begynnet han å bli sur på Anders. Sebastian lager jo bare kvalme, om han vinner er det tidenes minst fortjente seier. Håper de andre deltagerne gir han null penger i baggen. Endret 23. november av Blueberrymuffin 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23. november #788 Del Skrevet 23. november Spoiler Jeg er ikke enig med alle som jamrer over hvor kjedelig det er, men det går med litt for mye tid til "dramatisk" musikk og zooming av film. Sebastian er jeg lei av, han oppfører seg dårlig mot de andre. I dag dukket de utslåtte deltakerne opp igjen, og vil få en rolle i finalen. Da frykter jeg mer stygg oppførsel pga hevn og favorisering. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiews Skrevet 23. november #789 Del Skrevet 23. november Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Sebastian, fyf for en uspiselig oppførsel. Når han går til angrep på Silje og beskylder hun for å juge, kun fordi han juger selv. Blir matt over at et voksent menneske kan oppføre seg slik. Jeg ble helt satt ut av måten han snakket til Silje på. Sebastian sin logikk om at «alle juger», fordi han selv juger hele tiden, hva f for en logikk er det. Gikk faktisk vondt av Silje, for det Sebastian driver med er jo hersketeknikk og direkte mobbing. Usmakelig fyr. Håper ikke han eller Desta når toppen, uspiselige begge to. Måten Desta «støtter» Sebastian viser at hun er like fæl selv. Og etterpå i episoden begynnet han å bli sur på Anders. Sebastian lager jo bare kvalme, om han vinner er det tidenes minsy fortjente seier. Håper de andre deltagerne gir han null penger i baggen. Helt enig, han har til tider oppført seg ufyselig og barnslig og jeg forstår ikke hvorfor han er så populær. Håper han ikke kommer seg på toppen og at han verken får penger eller vinner den bilen på Tv2. Isabella har heller ikke gjort noe bra inntrykk. Tipper at hun ikke likte å bli fremstilt som en sutreunge på Tv, så dermed kastet hun Silje under bussen og skyldte på henne. Håper Silje eller Anders vinner. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 23. november #790 Del Skrevet 23. november Orker ikkje den latteren til Silje. Den oser forakt og spill. 12 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. november #791 Del Skrevet 23. november (endret) Sjokkrøyken i forrige episode var altså brev hjemmefra. 🤪 Episoden starter da med sentimenti-piss ala Farmen fordi deltakerne har vært borte i 10 dager... Jeg kunne ikke brydd meg mindre. *spoling* Mye dramaturgi fra Helene og snakk om at deltakerne er så sliten og har ofret så mye. *spoling* Ny kosecamp. ⛺ 🌭 Deltakerne griller, spiser og koser seg. Gutta På Tur 2,0. Der Trude virker lei, og Silje blir lei seg for det. 🕰️ 20 min av episoden har gått. Så kommer Helene. Yey, drama! 👏 Utstemming! Der alle på forhånd var enig om Trude fordi hun virket lei. Så drama uteble. 🥱 Vi får servert mengder med tilbakeblikk fra en meget innholdsfattig sesong. Jeg trengte ikke se dette på nytt, for de få høydarne programmet har hatt husker jeg faktisk. 🕰️ 35 min ut i episoden, og deltakerne sitter enda i camp. Sebastian egger litt mot Silje. Han er tidvis hard, ja, men han tar ikke helt feil heller. Silje har vært en luring hun også, selv om hun ikke innrømmer det. At hun blir lei seg for å bli konfrontert får så være, men noe offer er hun ikke. ⏰ Episode 1 ebbet ut i campen, og dette er semifinalen. Eneste som har skjedd er at Trude har forlatt "frivillig". Hurra 🥳 Deltakerne begynner å gå opp mot Stetind nå. ⛰️ Med kappløp mot rød røyk. Merkelig liten konkurranse som varte i det uendelige. Sebastian vant overraskende fordi røyken kom nærmest der han stod. Han endte med en fordel ingen fikk innsikt i. Aargh, jækla irriterende opplegg med disse skjulte fordelene og ulempene. Det kveler konkurransene. Gamle deltakerne skal velge hvordan potten fordeles på toppen. Fritz viser hvorfor det var et gedigent tap for serien at han røk ut i episode 1, når han tar ordet og legger føringer om at èn deltaker skal ikke sitte igjen med noe. Mens koseturdeltakerne ønsker å kvele idèen til Fritz i solidaritet for alle. Blah, typisk. Det ender vel med antiklimakset om at potten deles likt nå, ikke sant? 🥱 Episoden avsluttes med et opplegg jeg ikke skjønte særlig av, annet enn at Desta eller Anders ryker i starten av neste episode. OK. ⏰ Endret 23. november av Ctrl 13 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabiola Skrevet 23. november #792 Del Skrevet 23. november Ctrl skrev (16 minutter siden): Hurra 🥳 Deltakerne begynner å gå opp mot Stetind nå. ⛰️ Med kappløp mot rød røyk. Merkelig liten konkurranse som varte i det uendelige. Sebastian vant overraskende nok, fordi røyken kom nærmest der han stod. Han endte med en fordel ingen fikk innsikt i. Aargh, jækla irriterende opplegg med disse skjulte fordelene og ulempene. Det kveler hele konkurransen. Her klippet de vel hyppig og viste akkurat det samme igjen og igjen? Jeg klarer ikke å konsentrere meg om denne serien, men følte det var de samme skrittene som ble vist minst en håndfull ganger etter hverandre, som om det var hakk i plata. Komplettert med alt for mye "spenningsskapende" musikk. Denne serien blir bare dårligere og dårligere 😂 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 23. november #793 Del Skrevet 23. november Serien startet veldig bra, men jeg valgte å slutte å se på etter 3 episode, følte jeg kastet bort tid, var bare drama og baksnakking. Titter heller inn her å leser hva som skjer 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 23. november #794 Del Skrevet 23. november Har lyst til å droppe hele finalen, dagens episode bare irriterte meg. Bra jeg ikke så det live så jeg kunne spole bort sippingen til Sebastian og Silje. Blir for mye de og for lite annet. Anders og Desta blir så behagelige (kanskje kjedelige?), men de har utrolig tålmodighet med ungen Sebastian 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. november #795 Del Skrevet 23. november Hvorfor ser jeg på dette uke etter uke? Det er så kjedelig 😴 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 24. november #796 Del Skrevet 24. november Blueberrymuffin skrev (12 timer siden): Sebastian, fyf for en uspiselig oppførsel. Når han går til angrep på Silje og beskylder hun for å juge, kun fordi han juger selv. Blir matt over at et voksent menneske kan oppføre seg slik. Jeg ble helt satt ut av måten han snakket til Silje på. Sebastian sin logikk om at «alle juger», fordi han selv juger hele tiden, hva f for en logikk er det. Fikk faktisk vondt av Silje, for det Sebastian driver med er jo hersketeknikk og direkte mobbing. Usmakelig fyr. Håper ikke han eller Desta når toppen, uspiselige begge to. Måten Desta «støtter» Sebastian viser at hun er like fæl selv. Og etterpå i episoden begynnet han å bli sur på Anders. Sebastian lager jo bare kvalme, om han vinner er det tidenes minst fortjente seier. Håper de andre deltagerne gir han null penger i baggen. Han har jo rett da, Silje har jo løyet og frekk selv også. Han sa jo sannheten selv om sa det på måten han sa det på. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 24. november #797 Del Skrevet 24. november Ctrl skrev (8 timer siden): Sjokkrøyken i forrige episode var altså brev hjemmefra. 🤪 Episoden starter da med sentimenti-piss ala Farmen fordi deltakerne har vært borte i 10 dager... Jeg kunne ikke brydd meg mindre. *spoling* Mye dramaturgi fra Helene og snakk om at deltakerne er så sliten og har ofret så mye. *spoling* Ny kosecamp. ⛺ 🌭 Deltakerne griller, spiser og koser seg. Gutta På Tur 2,0. Der Trude virker lei, og Silje blir lei seg for det. 🕰️ 20 min av episoden har gått. Så kommer Helene. Yey, drama! 👏 Utstemming! Der alle på forhånd var enig om Trude fordi hun virket lei. Så drama uteble. 🥱 Vi får servert mengder med tilbakeblikk fra en meget innholdsfattig sesong. Jeg trengte ikke se dette på nytt, for de få høydarne programmet har hatt husker jeg faktisk. 🕰️ 35 min ut i episoden, og deltakerne sitter enda i camp. Sebastian egger litt mot Silje. Han er tidvis hard, ja, men han tar ikke helt feil heller. Silje har vært en luring hun også, selv om hun ikke innrømmer det. At hun blir lei seg for å bli konfrontert får så være, men noe offer er hun ikke. ⏰ Episode 1 ebbet ut i campen, og dette er semifinalen. Eneste som har skjedd er at Trude har forlatt "frivillig". Hurra 🥳 Deltakerne begynner å gå opp mot Stetind nå. ⛰️ Med kappløp mot rød røyk. Merkelig liten konkurranse som varte i det uendelige. Sebastian vant overraskende fordi røyken kom nærmest der han stod. Han endte med en fordel ingen fikk innsikt i. Aargh, jækla irriterende opplegg med disse skjulte fordelene og ulempene. Det kveler konkurransene. Gamle deltakerne skal velge hvordan potten fordeles på toppen. Fritz viser hvorfor det var et gedigent tap for serien at han røk ut i episode 1, når han tar ordet og legger føringer om at èn deltaker skal ikke sitte igjen med noe. Mens koseturdeltakerne ønsker å kvele idèen til Fritz i solidaritet for alle. Blah, typisk. Det ender vel med antiklimakset om at potten deles likt nå, ikke sant? 🥱 Episoden avsluttes med et opplegg jeg ikke skjønte særlig av, annet enn at Desta eller Anders ryker i starten av neste episode. OK. ⏰ Nok en gang, å lese deg var mye spennende og morsommere enn episoden selv👏🏼🫶 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 24. november #798 Del Skrevet 24. november Jeg må innrømme jeg gleder meg til dette er ferdig. Har en greie der jeg må fullføre om jeg har investert litt tid i en serie, så nå vil jeg jo gjerne få med meg hvordan dette ender. Har spolt meg gjennom de siste episodene, det pleier jeg aldri gjøre. Tror serien hadde vært mye bedre om den ga mening og om reglene og oppgavene faktisk hadde vært tydeligere. Føler vi har sett hodeløse høns på tur i fjellheimen i x antall episoder nå. Gleder meg til å slippe dette her 😂 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 24. november #799 Del Skrevet 24. november (endret) Jeg har sluttet å se på Vokteren, men tenker å se på finalen. Det kommer sikkert ubrukelige tvister som ikke kommer til å gi noe mening😂 Vet at mange er fan av Silje, men hvis Silje er en av dem som vinner så synes jeg personlig at det ikke er så fortjent. I mean, hun har kommet veldig langt og det er veldig imponerende i seg selv, men jeg har ikke vært fan av henne som spiller helt siden starten. Hun har også vært irriterende i programmet til tider synes jeg personlig. Jeg vil egentlig ikke se Anders vinne heller. Anders er en fantastisk god mann på ordentlig, men han har ikke giddet å ta sjanser eller gjøre noe som helst.🤷♂️ Av alle sammen som fortsatt er med synes jeg Desta fortjener å være en av dem på toppen. Sebastian vet jeg ikke helt fordi det er mange som ikke er så fan av han nå. Ser jeg Sebastian på toppen så er det helt greit. Er det finale neste uke eller er det bare jeg som tror det? Endret 24. november av Osten 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. november #800 Del Skrevet 24. november Jeg lurer på hvor oppdaterte de utslåtte deltakerne er på konkurransen frem til det tidspunktet de skal være med på å avgjøre utfallet av den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå