Nicky B Skrevet 15. november #741 Del Skrevet 15. november Susan Sto Helit skrev (På 11.11.2024 den 12.24): Enig! Det med tidsfrist og at dette er en veldig tøff tur, og alt det der... Det er kun provoserende. Det var jo også mye mas om at Isabella måtte bidra og bære teltet. Og at hun var så tøff som gjorde det. Men når de pakker sammen og drar fra Camp neste dag, så står jo alt av telt igjen. De pakker det ikke engang sammen. Altså, på 71 grader nord, så er de jo på tur, og orienterer seg frem, og bærer med seg telt, mat, kokekar og alt selv. Mens her kommer de jo til dekket bord, og stort sett glamping, hele veien. Og det er jo tydelig (ut fra alt Sebastian og flere drar på) at det ikke er så viktig for deltagerne å tenke på hva de har med seg av vekt i sekken. Og hvis sekken til Isabella virkelig var ødelagt, og dermed rammeskjev, så kan jo det være direkte skadelig, om de virkelig går og bærer et stykke. Så der vil jeg jo tro legeteam eller tilsvarende ville ment det var uforsvarlig hvis hun gikk langt og bar tungt. Jeg føler også at de (i det minste flere av dem) ofte sitter samme sted, hver gang de snakker i sync. (Men det er mulig jeg tar feil. ) At de liksom sitter på en fin fjellknaus, med flott utsikt bak. Det gjør at det er lett å mistenke at de egentlig har en "base" og at alle "turene" går med utgangspunkt derfra. De har andre telt ved sjekkpunkt enn de har mellom sjekkpunktene, så det teltet Isabella måtte bære er det teltet de bruker når de ikke er på sjekkpunkt. Det er heller ikke uvanlig at i etterkant av filmingen når de skal redigere materialet at de ser de har lite video å bruke, så de tar med seg de aktuelle deltagerne tilbake til lokasjon for å etterfilme flere sync'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet lørdag kl 05:44 #742 Del Skrevet lørdag kl 05:44 Der er min egen feil som slår på vokterne før jeg har rukket å drukket kaffe, men denne ropingen til Silje i snart 15 minutter i strekk gjør meg så vanvittig irritert. Jeg tror til og med bikkja mi er lei. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet lørdag kl 06:46 #743 Del Skrevet lørdag kl 06:46 En lang gjesp!!! Hvorfor ser jeg egentlig på det her? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet lørdag kl 07:41 #744 Del Skrevet lørdag kl 07:41 Fy søren for et dårlig program. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder se hver lørdag morgen for blir bare i dårlig humør. Spoiler Det at Truls holdt et så raskt tempo uten å klare det mens den andre gjengen surra, ramla og sto å diskuterte i en evighet må jo bety at oppgaven var umulig. Jeg tror absolutt denne serien er scripta. Blir også helt svett av Silje og hvordan hun bare tar styringa ved hvert veiskille. Tror ikke jeg kommer til å gidde se mer. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet lørdag kl 09:43 #745 Del Skrevet lørdag kl 09:43 Dagens episode fy f så kjedelig,skjedde jo så og si ikke en dritt 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet lørdag kl 16:03 #746 Del Skrevet lørdag kl 16:03 Lolalot skrev (6 timer siden): Dagens episode fy f så kjedelig,skjedde jo så og si ikke en dritt Og måten de forsøker å filme for å gjøre det spennende feiler big time. De forsøkte å late som at Truls og Trude var neck to neck ved å legge på litt lydeffekter, Silje som roper "der kommer Truls", kjapp kryssklipping mellom de to osv. Men når det kom til stykket var de ikke samtidig på vei over juvet i det hele tatt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet lørdag kl 17:20 #747 Del Skrevet lørdag kl 17:20 Så ufattelig lei av den vedvarende, nasale gnålinga til Silje! Og så prektig, da gitt. Utålelig dame. Som avslutningen på dette elendige programmet er det garantert henne som vinner. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet lørdag kl 17:30 #748 Del Skrevet lørdag kl 17:30 (endret) Sammendrag av dagens uepisoder, med litt ironi i kursiv av og til: Spoiler Mer vaier. Med dramatisk musikk i bakgrunnen, roping, Siljes skjærende brøling (!), jubel, falsk panikk og alle mann i sync for å fortelle hvor spennende og intens det var - for absolutt ingenting. Det ble produsert en spenning med at Truls var hakk i hælene og at det var så jevnt, men den spenningen var der kun i teorien, og ikke i praksis. For Truls var ikke på vaieren nær samtidig som Trude selv om det ble klipt slik. Trude kom alene over vaieren uten motstand, og Truls tok en sjarmøretappe senere. Pinlig produsert, castet og ihjelklippet. Ny helikoptertur. Etterfulgt av ny camp og fokus på bromanship mellom Sebastian og Anders, med fjas fra Sebastian og morgenstrekk. Snork! Med atter sync. Den tidsfristen deres kan umulig være reell. Helene egger opp til dramatikk. Spar meg. Så har deltakerne snøballkrig og leker midt på fjellsiden. Såå gøy. Etterfulgt av jubel for å se Stetind med mer syncfjas. Dritgøy. Før deltakerne vasker fram en Dagbladet spesial: NÅ - NÅ - NÅ - SJOKK SJOKK SJOKK, for de ser en "vokterpinne" på bakken. Wow så spennende! Ny taustigeklatring med atter engang "hvem skal gå først og sist". Typisk nok er vel dette dagens dramatikk, så her er det bare å følge med. Men St. Trude kvelte dramaet med å frivillig gå sist. Og Sebastian overraskende nok først. Stigen er visst såååå dramatisk og tung å gå i... Stakkars mennesker... Helene egget igjen opp til mer dramatikk. Spar meg. Stigeklatringen fikk vi ikke sett mye til, for det ble avbrutt med sync. Sebastian med off script drama rundt Anders i stigen. Ok, litt gøy, men Sebastian skulle jo ikke avslørt at han kødda før Anders fikk svart. Anders er iallfall strålende fornøyd med at været er fint, men positiviteten liker ikke Sebastian. Bromanshipet settes på prøve. Hvem som gikk først og sist i taustigen fikk INGEN SOM HELST konsekvenser eller fordeler ved seg, så hele opplegget var helt bortkastet... 🤣 Ny Dagbladet reaksjon fra deltakerne, det kom visst litt rød røyk. Og da var episoden over. Jeg har nettopp kastet bort en ny hel time på Vokteren 2024. Episoden får terningkast 1. Se heller Bloggerne, det er mer drama der. Endret lørdag kl 18:41 av Ctrl 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet lørdag kl 19:20 #749 Del Skrevet lørdag kl 19:20 Ctrl skrev (1 time siden): Sammendrag av dagens uepisoder, med litt ironi i kursiv av og til: Vis skjult innhold Mer vaier. Med dramatisk musikk i bakgrunnen, roping, Siljes skjærende brøling (!), jubel, falsk panikk og alle mann i sync for å fortelle hvor spennende og intens det var - for absolutt ingenting. Det ble produsert en spenning med at Truls var hakk i hælene og at det var så jevnt, men den spenningen var der kun i teorien, og ikke i praksis. For Truls var ikke på vaieren nær samtidig som Trude selv om det ble klipt slik. Trude kom alene over vaieren uten motstand, og Truls tok en sjarmøretappe senere. Pinlig produsert, castet og ihjelklippet. Ny helikoptertur. Etterfulgt av ny camp og fokus på bromanship mellom Sebastian og Anders, med fjas fra Sebastian og morgenstrekk. Snork! Med atter sync. Den tidsfristen deres kan umulig være reell. Helene egger opp til dramatikk. Spar meg. Så har deltakerne snøballkrig og leker midt på fjellsiden. Såå gøy. Etterfulgt av jubel for å se Stetind med mer syncfjas. Dritgøy. Før deltakerne vasker fram en Dagbladet spesial: NÅ - NÅ - NÅ - SJOKK SJOKK SJOKK, for de ser en "vokterpinne" på bakken. Wow så spennende! Ny taustigeklatring med atter engang "hvem skal gå først og sist". Typisk nok er vel dette dagens dramatikk, så her er det bare å følge med. Men St. Trude kvelte dramaet med å frivillig gå sist. Og Sebastian overraskende nok først. Stigen er visst såååå dramatisk og tung å gå i... Stakkars mennesker... Helene egget igjen opp til mer dramatikk. Spar meg. Stigeklatringen fikk vi ikke sett mye til, for det ble avbrutt med sync. Sebastian med off script drama rundt Anders i stigen. Ok, litt gøy, men Sebastian skulle jo ikke avslørt at han kødda før Anders fikk svart. Anders er iallfall strålende fornøyd med at været er fint, men positiviteten liker ikke Sebastian. Bromanshipet settes på prøve. Hvem som gikk først og sist i taustigen fikk INGEN SOM HELST konsekvenser eller fordeler ved seg, så hele opplegget var helt bortkastet... 🤣 Ny Dagbladet reaksjon fra deltakerne, det kom visst litt rød røyk. Og da var episoden over. Jeg har nettopp kastet bort en ny hel time på Vokteren 2024. Episoden får terningkast 1. Se heller Bloggerne, det er mer drama der. Din oppsummering var mer underholdende enn episoden i seg selv 😅. 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet lørdag kl 19:41 #750 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Må være det kjedeligste programmet TV2 har produsert. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet lørdag kl 21:51 #751 Del Skrevet lørdag kl 21:51 gansketeit skrev (2 timer siden): Må være det kjedeligste programmet TV2 har produsert. Og det tristeste, hvem er flinkest i baksnakk, jug og backstabbing. Nei, få alle til topps. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 22:28 #752 Del Skrevet lørdag kl 22:28 (endret) For en utrolig kjedelig episode! Bare at Sebastian skulle ned den stigen tok det flere minutt...vi skjønner at alle kommer seg ned, men halve episoden handlet om at alle gikk ned den stigen. Forøvrig blir jeg megairritert over at Sebastian fikk gå først. Hvorfor? Trude skulle da ha sagt at hun ofret seg siste gangen og at nå er det den andre treigingen sin tur... Men neida, Sebastian sier at han vil først og alle bare nikker 🤬 For et treigt program og for en kjedelig casting. Endret lørdag kl 22:33 av K_mb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommerslør Skrevet søndag kl 04:32 #753 Del Skrevet søndag kl 04:32 Er bare trist hele greia…og jeg som hadde gleda meg så til dette programmet. Er jo bare tragisk hele smørja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet søndag kl 05:20 #754 Del Skrevet søndag kl 05:20 Boetica skrev (11 timer siden): Så ufattelig lei av den vedvarende, nasale gnålinga til Silje! Og så prektig, da gitt. Utålelig dame. Som avslutningen på dette elendige programmet er det garantert henne som vinner. Er så lei denne skrikingen til Silje. Det skjærer i marg og bein, må være ett helvete for de som står ved siden av henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet søndag kl 05:42 #755 Del Skrevet søndag kl 05:42 Eva-Lena skrev (20 minutter siden): Er så lei denne skrikingen til Silje. Det skjærer i marg og bein, må være ett helvete for de som står ved siden av henne. Jeg er mye mer lei Sebastian 😛 - latterlig at han sier at han vil ungene skal være stolt av å se ham på tv, har ikke sett mye der som kvalifiserer til det…. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet søndag kl 06:27 #756 Del Skrevet søndag kl 06:27 Nymphadora skrev (11 timer siden): Din oppsummering var mer underholdende enn episoden i seg selv 😅. Helt enig med deg👍😊 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet søndag kl 10:51 #757 Del Skrevet søndag kl 10:51 17.11 skrev (På 16.11.2024 den 6.44): Der er min egen feil som slår på vokterne før jeg har rukket å drukket kaffe, men denne ropingen til Silje i snart 15 minutter i strekk gjør meg så vanvittig irritert. Jeg tror til og med bikkja mi er lei. Jeg slo etterhvert lyden helt ned under den seansen der. Jeeez 🫨😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet søndag kl 13:14 #758 Del Skrevet søndag kl 13:14 Det var jo ikke noe som helst poeng med rekkefølgen ned den dumme taustigen der?!?!? Ikke var det særlig morsomt å se på heller. Halve programmet brukt opp på tull med andre ord. Når du trodde dette programmet hadde nådd sitt lavmål med det ihjelklipte jukse-kappløpet mellom Truls og resten av deltakerne, med Siljes måkeskrik som gjennomboret det hele, så ventet altså nok et bunnpunkt ved taustigen og null niks nada som skjedde denne gangen heller🤯 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet søndag kl 15:31 #759 Del Skrevet søndag kl 15:31 refill skrev (4 timer siden): Jeg slo etterhvert lyden helt ned under den seansen der. Jeeez 🫨😅 Ja, det måtte jeg også. Forferdelig stemme! «Kjekt» at Tv2 spoiler neste ukes ‘store’ overraskelsesmoment på slutten av episoden!😵🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet søndag kl 16:35 #760 Del Skrevet søndag kl 16:35 Blekkulfina skrev (3 timer siden): Det var jo ikke noe som helst poeng med rekkefølgen ned den dumme taustigen der?!?!? Ikke var det særlig morsomt å se på heller. Halve programmet brukt opp på tull med andre ord. Når du trodde dette programmet hadde nådd sitt lavmål med det ihjelklipte jukse-kappløpet mellom Truls og resten av deltakerne, med Siljes måkeskrik som gjennomboret det hele, så ventet altså nok et bunnpunkt ved taustigen og null niks nada som skjedde denne gangen heller🤯 Nei, det var meningsløst med den stigen. Et pussig program dette her hvis eneste essens er hvordan det gjenspeiler dårlige arbeidsplasser hvor gruppetenkning og utpsyking råder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå