Snuppiluppi84 Skrevet 4. november #701 Del Skrevet 4. november Ctrl skrev (På 3.11.2024 den 13.17): Tenk hvor gøy Vokteren kunne vært om det nå var Fritz, Simen, Sebastian, Robin, Isabella og Desta som var deltakerne, og at det var litt mer tvister og utfordringer underveis. Men istedenfor må vi ta til takke med Silje, Trude, Anders og Truls surfe på tur. Og takk gud for det! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 4. november #702 Del Skrevet 4. november Snuppiluppi84 skrev (1 time siden): Og takk gud for det! Uenig her. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 4. november #703 Del Skrevet 4. november Osten skrev (4 minutter siden): Uenig her. Jeg også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. november #704 Del Skrevet 5. november Snuppiluppi84 skrev (13 timer siden): Og takk gud for det! Er du seriøs i det? For der tenker jeg helt motsatt. Du tenker det er helt fint å se på Silje, Trude, Anders og Truls surfe rundt på "kosetur" i 2 uker? Greit nok, den siste etappen på dette programmet blir en tøff og luftig tur til toppen av Stetind. Og der bør folk være tøffe og sterke nok til å gjennomføre. Men i mine øyne blir det ikke underholdende å se på mange programmer etter hverandre der folk bare tasser rundt på tur, forteller små intetsigende anekdoter om sin egen fortreffelighet, og bare utsettes for ting de mestrer greit fra før. For meg blir det først spennende når folk dyttes ut av komfortsonen sin, og inn i noe de er ukomfortable med. Og når de tør å utfordre hverandre. Så for meg er dette programmet mer frustrerende enn spennende. Og jeg er veldig usikker på om jeg ville sett en sesong til, med mindre jeg opplevde at det var en bedre cast, og et mer tydelig konsept. Jeg blir bare irritert på alle deltagerne. Både de som spiller hardt, de som spiller i flere leire, de som tror de spiller, og de som "ikke spiller". Trude, Silje og Hilde har irritert meg lenge fordi de tror de er så mye bedre enn alle de andre. De inntar på en måte rollen som gruppas "mødre". En rolle der de hjelper, støtter og tar ansvar for resten av gjengen. Men også der de selv mener de har rollen som de som bestemmer reglene for gruppa, og kan kreve at gruppa følger dem. Og blir sure og snurte når det viser seg at resten av gruppa ikke følger disse reglene. Jeg opplever litt at de også lenge har inntatt en slags rolle der de ser på seg selv som martyrer. Altså at de bærer tyngre og tar mer ansvar for ting i gruppa, uten at gruppa egentlig har bedt om det, eller har behov for det. Og så blir de snurt når ikke gruppa verdsetter at de gjør dette. (Litt som mødre som ikke lar familien bidra, men som blir sure når ikke familien ser alt de gjør.) Isabella og Sebastian (og også Robin tidligere) er klar over at de er svake ledd i gruppa fysisk, og innser derfor at de må spille og få med seg allierte for å kunne nå langt i dette spillet. Men de er jo ALT for høye på sin egen fortreffelighet. De har lenge tenkt at de har hatt med seg Truls, Robin og Desta, og i tillegg har fått med seg Johannes og Anders på å stemme i sin favør. Derfor har de følt seg supersterke og blitt litt for høye på seg selv. De har ikke tatt inn over seg at uansett om de er gode til å spille eller ikke, så er det et element av fysiske utfordringer også i dette spillet. Der de må bidra med bæring og de fysiske elementene. De kan ikke basere seg på at andre bærer ekstra for dem hele veien til slutten. Og de kan ikke syte og klage sånn hele tiden! Truls og Anders irriterer meg fordi de fremstår som spillmessig dumme. Det vil si, de navigerer seg gjennom dette på en måte. Men det er jo fordi andre trekker dem med. Truls har vel bevisst spilt dum og gjort så lite som mulig, og gått etter "der vinden blåser". Det er mulig jeg kan finne på å like han dersom han faktisk tar litt bevisste valg og beslutninger fremover. Og ikke bare dilter med den gruppa som ser ut til å stå sterkest, mens han later som om han er på lag med begge grupper. Og Anders tror jo han har mye mer makt og kontroll i dette spillet enn han har. Mens han egentlig bare flyter med fordi han er en hyggelig fyr som folk liker. Han tar idiotiske spillbeslutninger. Og han allierer seg både med Desta og Silje. Til tross for at disse spiller i to forskjellige leire. (I det minste slik det fremstår på film.) Han bruker ikke makt når han får den, men lar Johannes gå, fremfor å få ut en konkurrent. Desta er vel den eneste som faktisk har spilt bevisst fra start, samtidig som hun har klart å ikke lage seg for mange uvenner. Men det irriterer meg også. For jeg føler at hun egentlig TROR hun spiller, mye mer enn hun egentlig spiller. Og at grunnen til at det går bra er at andre tar støyten for henne. (Og at hun lett dolker de som tar den for henne i ryggen.) Jeg føler altså at så langt er ingen på noen måte verdige vinnere av dette spillet. Alle de potensielt verdige vinnerne er ute. Jeg skulle gjerne sett både Simen og Robin mye lenger. (Mulig de da hadde irritert meg de og. Men det rakk de ikke. De viste kun potensiale for å spille et bra spill, men samtidig fysisk styrke nok til å kunne bære vekt i gruppa.) Min gjetning nå, er at de som står på toppen til slutt, er de som har "vaket i midten" hele veien. Desta, Truls og kanskje Silje. Samt Anders, om de er 4. Sebastian og Isabella er for svake både taktisk og fysisk. Og er slitsomme å ha med når det blir fysisk tungt. Trude er for "skarp i kantene" i tillegg til å være sterk. Så de ønsker nok å kaste henne ut etter hvert. Egentlig skulle det ikke overrasket meg i det hele tatt, om det er masse prat vi ikke har fått se på TV, der Silje, Anders og Desta ble enige om å spille sammen fra start. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 5. november #705 Del Skrevet 5. november Susan Sto Helit skrev (1 time siden): Er du seriøs i det? For der tenker jeg helt motsatt. Du tenker det er helt fint å se på Silje, Trude, Anders og Truls surfe rundt på "kosetur" i 2 uker? Greit nok, den siste etappen på dette programmet blir en tøff og luftig tur til toppen av Stetind. Og der bør folk være tøffe og sterke nok til å gjennomføre. Men i mine øyne blir det ikke underholdende å se på mange programmer etter hverandre der folk bare tasser rundt på tur, forteller små intetsigende anekdoter om sin egen fortreffelighet, og bare utsettes for ting de mestrer greit fra før. For meg blir det først spennende når folk dyttes ut av komfortsonen sin, og inn i noe de er ukomfortable med. Og når de tør å utfordre hverandre. Så for meg er dette programmet mer frustrerende enn spennende. Og jeg er veldig usikker på om jeg ville sett en sesong til, med mindre jeg opplevde at det var en bedre cast, og et mer tydelig konsept. Jeg blir bare irritert på alle deltagerne. Både de som spiller hardt, de som spiller i flere leire, de som tror de spiller, og de som "ikke spiller". Trude, Silje og Hilde har irritert meg lenge fordi de tror de er så mye bedre enn alle de andre. De inntar på en måte rollen som gruppas "mødre". En rolle der de hjelper, støtter og tar ansvar for resten av gjengen. Men også der de selv mener de har rollen som de som bestemmer reglene for gruppa, og kan kreve at gruppa følger dem. Og blir sure og snurte når det viser seg at resten av gruppa ikke følger disse reglene. Jeg opplever litt at de også lenge har inntatt en slags rolle der de ser på seg selv som martyrer. Altså at de bærer tyngre og tar mer ansvar for ting i gruppa, uten at gruppa egentlig har bedt om det, eller har behov for det. Og så blir de snurt når ikke gruppa verdsetter at de gjør dette. (Litt som mødre som ikke lar familien bidra, men som blir sure når ikke familien ser alt de gjør.) Isabella og Sebastian (og også Robin tidligere) er klar over at de er svake ledd i gruppa fysisk, og innser derfor at de må spille og få med seg allierte for å kunne nå langt i dette spillet. Men de er jo ALT for høye på sin egen fortreffelighet. De har lenge tenkt at de har hatt med seg Truls, Robin og Desta, og i tillegg har fått med seg Johannes og Anders på å stemme i sin favør. Derfor har de følt seg supersterke og blitt litt for høye på seg selv. De har ikke tatt inn over seg at uansett om de er gode til å spille eller ikke, så er det et element av fysiske utfordringer også i dette spillet. Der de må bidra med bæring og de fysiske elementene. De kan ikke basere seg på at andre bærer ekstra for dem hele veien til slutten. Og de kan ikke syte og klage sånn hele tiden! Truls og Anders irriterer meg fordi de fremstår som spillmessig dumme. Det vil si, de navigerer seg gjennom dette på en måte. Men det er jo fordi andre trekker dem med. Truls har vel bevisst spilt dum og gjort så lite som mulig, og gått etter "der vinden blåser". Det er mulig jeg kan finne på å like han dersom han faktisk tar litt bevisste valg og beslutninger fremover. Og ikke bare dilter med den gruppa som ser ut til å stå sterkest, mens han later som om han er på lag med begge grupper. Og Anders tror jo han har mye mer makt og kontroll i dette spillet enn han har. Mens han egentlig bare flyter med fordi han er en hyggelig fyr som folk liker. Han tar idiotiske spillbeslutninger. Og han allierer seg både med Desta og Silje. Til tross for at disse spiller i to forskjellige leire. (I det minste slik det fremstår på film.) Han bruker ikke makt når han får den, men lar Johannes gå, fremfor å få ut en konkurrent. Desta er vel den eneste som faktisk har spilt bevisst fra start, samtidig som hun har klart å ikke lage seg for mange uvenner. Men det irriterer meg også. For jeg føler at hun egentlig TROR hun spiller, mye mer enn hun egentlig spiller. Og at grunnen til at det går bra er at andre tar støyten for henne. (Og at hun lett dolker de som tar den for henne i ryggen.) Jeg føler altså at så langt er ingen på noen måte verdige vinnere av dette spillet. Alle de potensielt verdige vinnerne er ute. Jeg skulle gjerne sett både Simen og Robin mye lenger. (Mulig de da hadde irritert meg de og. Men det rakk de ikke. De viste kun potensiale for å spille et bra spill, men samtidig fysisk styrke nok til å kunne bære vekt i gruppa.) Min gjetning nå, er at de som står på toppen til slutt, er de som har "vaket i midten" hele veien. Desta, Truls og kanskje Silje. Samt Anders, om de er 4. Sebastian og Isabella er for svake både taktisk og fysisk. Og er slitsomme å ha med når det blir fysisk tungt. Trude er for "skarp i kantene" i tillegg til å være sterk. Så de ønsker nok å kaste henne ut etter hvert. Egentlig skulle det ikke overrasket meg i det hele tatt, om det er masse prat vi ikke har fått se på TV, der Silje, Anders og Desta ble enige om å spille sammen fra start. 100% enig med alt du sa her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 5. november #706 Del Skrevet 5. november Boetica skrev (På 3.11.2024 den 14.23): Fordi han er en etterdilter uten egen ryggrad og egen hjerne. Han vil være med de han til enhver tid anser som sterkest. Og nå anser han flinke-gjengen som sterkest. Hvorfor sier du det? Det er jo flere som har samme tanker. Desta skulle holde seg til Sebastian (eller var det Robin) en stund, for så å kvitte seg med han. Sebastian og Robin bruker også deltagerne som brikker i et spill. Hvorfor hisser du deg opp over at Truls gjør det? I det ene øyeblikket kritiseres folk for ikke å spille, programmet er tamt osv. Når Truls lager litt leven og synes det er hyggeligere å være med den andre gruppa, blir det galt også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 5. november #707 Del Skrevet 5. november Sen ve ben skrev (På 3.11.2024 den 15.54): Jeg er ikke enig, Silje er bare falsk og bitchy. Hun har jo selv sagt at nå spiller jeg spill, som om hun liksom bestemte seg for det, hun har jo ikke peiling på spill. Hun forandret oppførselen sin etter at hun fikk vite at Isabella ville ha hun ut, da startet hun med å være frekk mot Isabella og oppførselen hennes i går mot Isabella er bare lavmål. Oppførselen hennes er bare æsj! Oppførselen hennes er helt menneskelig og helt innafor. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 5. november #708 Del Skrevet 5. november Mange er så kritiske og hatske i denne tråden! 😅 Husk at det ikke er så innmari lett å være med. Man blir stresset og usikker over uforutsigbarhet og det at man vet man blir «baktalt» og sannsynligvis lurt. Det kan heller ikke være særlig gøy å stemme ut turkamerater, uansett om man er på lag eller ikke. Dere som kritiserer «alt» og «spyr av folk» osv. - er dere sikre på at dere hadde taklet alt 100% «korrekt» selv i en slik setting? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 5. november #709 Del Skrevet 5. november (endret) Ellevill skrev (55 minutter siden): Mange er så kritiske og hatske i denne tråden! 😅 Husk at det ikke er så innmari lett å være med. Man blir stresset og usikker over uforutsigbarhet og det at man vet man blir «baktalt» og sannsynligvis lurt. Det kan heller ikke være særlig gøy å stemme ut turkamerater, uansett om man er på lag eller ikke. Dere som kritiserer «alt» og «spyr av folk» osv. - er dere sikre på at dere hadde taklet alt 100% «korrekt» selv i en slik setting? Er enig med deg. I mean, jeg har vært veldig irritert på deltakerne, men jeg pleier ikke å spre hat til dem som har vært med. Å hate dem i virkeligheten er bare så drøyt når dette er et underholdningsprogram og et spill der folk spiller på deres egne måter osv. Det er mange sjuke folk i denne tråden.😅 En av dem sammenliknet en av deltakerne med Hitler for eksempel, noe så dumt. 🤦♂️ Synes synd på menneskene som har vært med og får såpass mye kritikk og hat. Synes at kommentarer som "jeg spyr" og sånn er unødvendig og frekt å si. Bare si at dere ikke heier på personen eller at dere ikke liker personen på programmet. Hvorfor hate dem på ordentlig? Dette er et underholdningsprogram. Endret 5. november av Osten 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. november #710 Del Skrevet 5. november Ellevill skrev (2 timer siden): Hvorfor sier du det? Det er jo flere som har samme tanker. Desta skulle holde seg til Sebastian (eller var det Robin) en stund, for så å kvitte seg med han. Sebastian og Robin bruker også deltagerne som brikker i et spill. Hvorfor hisser du deg opp over at Truls gjør det? I det ene øyeblikket kritiseres folk for ikke å spille, programmet er tamt osv. Når Truls lager litt leven og synes det er hyggeligere å være med den andre gruppa, blir det galt også. Hvor har du det fra at jeg har hisset meg opp? Truls har ikke hatt en selvstendig tanke i hodet. Det har vært øøøøøh æææhh hele veien. At han bytter allianse når det brenner på dass vil jeg ikke kalle å spille. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 5. november #711 Del Skrevet 5. november Boetica skrev (51 minutter siden): Hvor har du det fra at jeg har hisset meg opp? Truls har ikke hatt en selvstendig tanke i hodet. Det har vært øøøøøh æææhh hele veien. At han bytter allianse når det brenner på dass vil jeg ikke kalle å spille. Å, hvorfor ikke? Det er jo strategisk smart av han å bytte side når han merker at alliansen han har hatt begynner å sprekke. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 5. november #712 Del Skrevet 5. november Boetica skrev (2 timer siden): Hvor har du det fra at jeg har hisset meg opp? Truls har ikke hatt en selvstendig tanke i hodet. Det har vært øøøøøh æææhh hele veien. At han bytter allianse når det brenner på dass vil jeg ikke kalle å spille. Hvorfor er ikke det å spille? Hvem av deltakerne kan gjøre hva når etter din oppfatning, da? Hvem andre kan ikke spille eller manipulere - er det forskjellige regler som gjelder? Hva slags regler mener du bør følges eller ikke i forhold til når de kan skifte allianse eller stemme mot sine egne? Det er få igjen, alliansene er snart en saga blott. For meg er det egentlig det samme hvem som vinner. Men jeg ser gjerne at Trude, Silje og Anders vinner - hvis flere kan nå toppen. Jeg liker godt at folk prøver å spille så realt som mulig. Jeg synes egentlig hele programmet er litt trist i og med at konseptet er at folk blir lurt, stemt ut og såret. Samtidig lar jeg meg underholde av det, og synes Sebastian er morsom i alt fjaset, selv om jeg ikke heier på han. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. november #713 Del Skrevet 6. november Ellevill skrev (14 timer siden): Mange er så kritiske og hatske i denne tråden! 😅 Husk at det ikke er så innmari lett å være med. Man blir stresset og usikker over uforutsigbarhet og det at man vet man blir «baktalt» og sannsynligvis lurt. Det kan heller ikke være særlig gøy å stemme ut turkamerater, uansett om man er på lag eller ikke. Dere som kritiserer «alt» og «spyr av folk» osv. - er dere sikre på at dere hadde taklet alt 100% «korrekt» selv i en slik setting? For min del er jeg mest kritisk til konseptet og casten, og synes det er det som ødelegger programmet mest. Det er solgt inn til oss seere som en tøff fysisk og psykisk tur, mens det for det meste ser ut til å være en ren kosetur. Vi minnes stadig på at det er en kort tidsfrist, ellers får de ikke premien. Samtidig som det er åpenbart at det ikke er deltagerne som styrer hvor fort eller langt de går på en dag. Det sies at "så mange som mulig skal nå toppen", mens det blir mer og mer åpenbart for oss og deltagerne at de aller fleste skal ut før de i det hele tatt begynner turen mot toppen. Og så mases det masse om denne "vokteren", som så langt ikke har betydd noe som helst for programmet. Fordeler og oppgaver er også totalt tilfeldige, og gjør at det som deltager er nesten umulig å påvirke spillet og eget resultat. Og så er det castet en veldig stor gjeng som ferdes mye i de samme sirklene til vanlig. Dermed blir det vanskelig for deltagerne å danne tydelige allianser og spille. For de må da ta ut folk de ikke bare liker, men skal omgås i etterkant. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. november #714 Del Skrevet 6. november Susan Sto Helit skrev (4 timer siden): Vi minnes stadig på at det er en kort tidsfrist, ellers får de ikke premien. Samtidig som det er åpenbart at det ikke er deltagerne som styrer hvor fort eller langt de går på en dag. Ja, ha ha, det har jeg ikke tenkt på! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. november #715 Del Skrevet 6. november Nymphadora skrev (21 timer siden): Å, hvorfor ikke? Det er jo strategisk smart av han å bytte side når han merker at alliansen han har hatt begynner å sprekke. Det krever ikke særlig mye hjernekapasitet å flyte som en glassmanet fra den ene alliansen til den andre. Som sagt ikke noe imponerende spill i mine øyne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikio Skrevet 9. november #716 Del Skrevet 9. november Silje er ekstremt masete hele tiden. Jeg hadde blitt fullstendig gal av å ha den masete nasale stemmen rundt meg 24/7. Hun irriterer bare mer og mer og mer... og den stemmen som borrer seg inn i hjernebarken. Gud bedre! 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 9. november #717 Del Skrevet 9. november Spoiler Dagens episode: jeg hylte til tv’n. For en gjeng med irriterende suppehuer! Stå og diskutere rekkefølge og kaste bort tid, hva faen er det de ikke skjønner? Første gang jeg har heia på Silje, forstår j… godt at hun ble oppgitt på slutten der! Herregud… 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabiola Skrevet 9. november #718 Del Skrevet 9. november Her har TV2 nok en gang klart å lage et provoserende dårlig konsept/resultat, på høyde med fadesen Spillet i fjor. Hengebroa var kul, men programmet kan ikke leve på det i en hel sesong - og etter at Fritz ble klippet ned har det vært en dørgende kjedelig tur som faller igjennom på alle mulige måter. Ikke er det ordentlig fysisk krevende som for eksempel 71 grader nord og ikke er det spill ala Forræder eller lignende, det er bare masse halvkjendiser som er på en middels krevende søndagstur hvor deltagerne spiller sjokkert hver gang de ser røyk eller en "Vokterpinne" og hvor folk delvis er så jævla opptatt av fasade at de ikke tør å stå for noen ting (Anders), noen står faktisk ikke for noen ting (Truls), noen blir for "spillete" og går rett ut (Robin), noen oppfører seg som sutrete unger som klager på alt og alle andre (Isabella, Sebastian) mens andre fremstiller seg selv som moralens voktere men det skinner lett igjennom at oppførselen er skikkelig heksete og de går etter person (Silje og co). Og skal det tas et valg må vi for guds skyld ikke sende ut Silje, det er bedre at noen trekker seg så kan vi fortsatt late som vi er på en skikkelig krevende feelgood-tur på vei opp mot Stetind (selv om det knapt har gått oppover gjennom hele sesongen). Hva faen er det disse deltagerne har gjort for å ikke bare ha muligheten til å vinne en pengepremie på over 2 millioner totalt, men også at de skal fortjene en publikumspris i form av en bil? Kødder TV2 med oss? Jeg regner med at deltagerne også tjener godt på selve deltagelsen. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt ser på denne driten er at jeg var dum nok til å ikke skru av etter episode 2, da man allerede begynte å se hva slags program dette var - men ut fra profileringen og satsningen fra TV2 sin side og de enorme premiene trodde jeg faktisk at det skulle ta seg opp igjen etter "den vanskelige andreepisoden". Og er jeg fire-fem uker inn i en sesong av ett eller annet føler jeg jo at jeg må fullføre. Blir det en ny sesong skal jeg i alle fall spare meg fra å se på 😀 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 9. november #719 Del Skrevet 9. november Fabiola skrev (1 time siden): Her har TV2 nok en gang klart å lage et provoserende dårlig konsept/resultat, på høyde med fadesen Spillet i fjor. Hengebroa var kul, men programmet kan ikke leve på det i en hel sesong - og etter at Fritz ble klippet ned har det vært en dørgende kjedelig tur som faller igjennom på alle mulige måter. Ikke er det ordentlig fysisk krevende som for eksempel 71 grader nord og ikke er det spill ala Forræder eller lignende, det er bare masse halvkjendiser som er på en middels krevende søndagstur hvor deltagerne spiller sjokkert hver gang de ser røyk eller en "Vokterpinne" og hvor folk delvis er så jævla opptatt av fasade at de ikke tør å stå for noen ting (Anders), noen står faktisk ikke for noen ting (Truls), noen blir for "spillete" og går rett ut (Robin), noen oppfører seg som sutrete unger som klager på alt og alle andre (Isabella, Sebastian) mens andre fremstiller seg selv som moralens voktere men det skinner lett igjennom at oppførselen er skikkelig heksete og de går etter person (Silje og co). Og skal det tas et valg må vi for guds skyld ikke sende ut Silje, det er bedre at noen trekker seg så kan vi fortsatt late som vi er på en skikkelig krevende feelgood-tur på vei opp mot Stetind (selv om det knapt har gått oppover gjennom hele sesongen). Hva faen er det disse deltagerne har gjort for å ikke bare ha muligheten til å vinne en pengepremie på over 2 millioner totalt, men også at de skal fortjene en publikumspris i form av en bil? Kødder TV2 med oss? Jeg regner med at deltagerne også tjener godt på selve deltagelsen. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt ser på denne driten er at jeg var dum nok til å ikke skru av etter episode 2, da man allerede begynte å se hva slags program dette var - men ut fra profileringen og satsningen fra TV2 sin side og de enorme premiene trodde jeg faktisk at det skulle ta seg opp igjen etter "den vanskelige andreepisoden". Og er jeg fire-fem uker inn i en sesong av ett eller annet føler jeg jo at jeg må fullføre. Blir det en ny sesong skal jeg i alle fall spare meg fra å se på 😀 Samme her, nå ser jeg på bare for å se om det fortsetter like idiotisk. Og det er jo for så vidt idiotisk i seg selv, å gi tv2 seertall 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. november #720 Del Skrevet 9. november Har sett kveldens episoder nå, synes fortsatt dette er irriterende, og forbanner meg selv for at jeg gidder 🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå