Lawyam Skrevet 3. november #661 Del Skrevet 3. november Tantemor skrev (9 timer siden): I dag var det en ting jeg stusset på. Da de skulle løpe og finne de tre siste brikkene, hvorfor løp Isabella sammen med de? Hun hadde jo allerede blitt sau 🤔 Fordi hun da kunne bytte sin sau mot en ulv evt, eller hjelpe 'sine'. Hadde gjort det samme. Anders tok jo alle og delte så ut. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medicus Skrevet 3. november #662 Del Skrevet 3. november Jeg stusser på at de har castet en blanding av kjendiser og vanlige folk. Kjendisene tåler kanskje det å bli filmet bedre. Det kan være en belastning for ukjente, når det i tillegg er andre stressfaktorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november #663 Del Skrevet 3. november Medicus skrev (6 minutter siden): Jeg stusser på at de har castet en blanding av kjendiser og vanlige folk. Kjendisene tåler kanskje det å bli filmet bedre. Det kan være en belastning for ukjente, når det i tillegg er andre stressfaktorer. Ingen av dem er "vanlige folk". Alle er eksponert på sin arena. Noen er skuespillere, noen er programledere, noen er influensere. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 3. november #664 Del Skrevet 3. november Heartland skrev (3 timer siden): Jeg er ikke enig med dere som kritiserer Silje for oppførselen mot Isabella. Jeg mener det er helt på sin plass. Isabella har spilt skittent fra dag én, og prøvd å få Silje ut. Hun har i tillegg blitt fritatt fra å bære teltet blant annet. At Silje nå har fått nok, er ikke rart i det hele tatt. Isabella får som fortjent. Jeg er ikke enig, Silje er bare falsk og bitchy. Hun har jo selv sagt at nå spiller jeg spill, som om hun liksom bestemte seg for det, hun har jo ikke peiling på spill. Hun forandret oppførselen sin etter at hun fikk vite at Isabella ville ha hun ut, da startet hun med å være frekk mot Isabella og oppførselen hennes i går mot Isabella er bare lavmål. Oppførselen hennes er bare æsj! 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november #665 Del Skrevet 3. november Sen ve ben skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke enig, Silje er bare falsk og bitchy. Hun har jo selv sagt at nå spiller jeg spill, som om hun liksom bestemte seg for det, hun har jo ikke peiling på spill. Hun forandret oppførselen sin etter at hun fikk vite at Isabella ville ha hun ut, da startet hun med å være frekk mot Isabella og oppførselen hennes i går mot Isabella er bare lavmål. Oppførselen hennes er bare æsj! Enig. Jeg tenker at man kan oppføre seg med normal folkeskikk selv om man spiller. Man trenger ikke være nedlatende selv om man prøver å spille hverandre ut. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 3. november #666 Del Skrevet 3. november Hadde digget å se flere gamere i slike program fordi de har jo allerede forståelse på slike spill og taktikker. Synes det er drit kult når gamere blir med. Jeg synes castingen av Fritz, Simen og Robin var SPOT ON, selv om Fritz og Simen ikke er gamere, men er 100% sikker på at programmet hadde vært skikkelig gøy med dem. Aslak Maurstad for eksempel hadde vært skikkelig gøy å ha med. Ouffff, sjukt om han og Robin hadde vært den gaming duoen som grusa alle i programmet.😮💨 Gamere blir ofte undervurdert og jeg liker at de viser at de selv kan være "skapt" for slike ting. Aslak var jo den masterminden i Forræder, og Robin i kompani som viste at han var en verdig jeger. Jeg som er en ung fyr som også liker gaming, synes det er drit kult. Skikkelig kult å se idolet til sønnene mine komme på skjermen! Dere vil ikke vite, når sønnene mine fikk vite at Robin ble en rekrutt i Kompani Lauritzen, de skrek av glede. 😂🥹 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 3. november #667 Del Skrevet 3. november (endret) PusheenPusheen skrev (26 minutter siden): Ingen av dem er "vanlige folk". Alle er eksponert på sin arena. Noen er skuespillere, noen er programledere, noen er influensere. Sant! Alle sammen er kjent på sine egne måter. Trude er kjent som moren til fitnessprofilen Jørgine, Truls er kjent for mange som følger med på dødsing, Robin er kjent for de unge og Fritz er kjent for de som følger med på kampsport. Mange varierende mennesker. Eller det er 3 influensere da, så er ikke helt sikker. Endret 3. november av Osten Sa at Trude er dattera til Jørgine 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 3. november #668 Del Skrevet 3. november Osten skrev (2 minutter siden): Sant! Alle sammen er kjent på sine egne måter. Trude er kjent som dattera til fitnessprofilen Jørgine, Truls er kjent for mange som følger med på dødsing, Robin er kjent for de unge og Fritz er kjent for de som følger med på kampsport. Mange varierende mennesker. Eller det er 3 influensere da, så er ikke helt sikker. Trude er mor til funky, ikke datteren 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november #669 Del Skrevet 3. november Osten skrev (2 minutter siden): Sant! Alle sammen er kjent på sine egne måter. Trude er kjent som dattera til fitnessprofilen Jørgine, Truls er kjent for mange som følger med på dødsing, Robin er kjent for de unge og Fritz er kjent for de som følger med på kampsport. Mange varierende mennesker. Eller det er 3 influensere da, så er ikke helt sikker. Skjønner at enkelte er ukjent for noen, jeg visste ikke hvem Truls var for eksempel. Men har er jo godt kjent i sitt miljø og for de som er interessert i det. Sånnsett var casten "litt for alle". Selv om sammensetningen kanskje ble kræsj likevel. Vet ikke om det har med folkene eller produksjonen å gjøre, kan være en blanding av begge deler også. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november #670 Del Skrevet 3. november Mollebolle skrev (Akkurat nå): Trude er mor til funky, ikke datteren 😁 Jeg la ikke merke til den leifen😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 3. november #671 Del Skrevet 3. november (endret) Mollebolle skrev (6 minutter siden): Trude er mor til funky, ikke datteren 😁 Fy søren. Lot merke til det nettopp. Har fikset det nå😅 Endret 3. november av Osten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elfy Skrevet 3. november #672 Del Skrevet 3. november Har ikke sett ferdig siste episode, men får vondt langt inn i hjerterota av Isabella. Ikke ofte jeg reagerer på reality, men dette er jo mobbing og utstenging rett gjennom tv-ruta. Alle deltakerne har ulikt utgangspunkt og livserfaring. De spiller og lager allianser, men dette va hjerterått å se på. Har ikke vært enig i alt Isabella har gjort, men de er rett og slett stygge mot henne. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 3. november #673 Del Skrevet 3. november Sen ve ben skrev (31 minutter siden): Jeg er ikke enig, Silje er bare falsk og bitchy. Hun har jo selv sagt at nå spiller jeg spill, som om hun liksom bestemte seg for det, hun har jo ikke peiling på spill. Hun forandret oppførselen sin etter at hun fikk vite at Isabella ville ha hun ut, da startet hun med å være frekk mot Isabella og oppførselen hennes i går mot Isabella er bare lavmål. Oppførselen hennes er bare æsj! Frekk mot den lille hjelpeløse babyen som bare spiller renkespill og elsker å spille og leke den leken der, men når hun får smake steken da begynner hun å sippe, kutt ut ! Det du her skriver er like patetisk som Isabella og hennes butler er. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 3. november #674 Del Skrevet 3. november Elfy skrev (2 minutter siden): Har ikke sett ferdig siste episode, men får vondt langt inn i hjerterota av Isabella. Ikke ofte jeg reagerer på reality, men dette er jo mobbing og utstenging rett gjennom tv-ruta. Alle deltakerne har ulikt utgangspunkt og livserfaring. De spiller og lager allianser, men dette va hjerterått å se på. Har ikke vært enig i alt Isabella har gjort, men de er rett og slett stygge mot henne. Hun har gått etter Silje omtrent fra starten, Silje har vært så naiv og snill at hun ikke oppdaget før for et par episoder siden, nå gidder hun ikke mer, og da er hun slem Dere er så naive at jeg nesten ler meg skakk, hakket verre en det Silje var. Og han der Benjamin som er butleren til jentungen, han er hakket verre De andre ? Verdige vinnere om de klarer det. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medicus Skrevet 3. november #675 Del Skrevet 3. november PusheenPusheen skrev (42 minutter siden): Ingen av dem er "vanlige folk". Alle er eksponert på sin arena. Noen er skuespillere, noen er programledere, noen er influensere. Det er som er lærer? Og en dødser? Og et par-tre fjes til jeg aldri har sett før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november #676 Del Skrevet 3. november Medicus skrev (Akkurat nå): Det er som er lærer? Og en dødser? Og et par-tre fjes til jeg aldri har sett før. Men hun har jo ikke blitt plukket ut av intet. Hun er jo plukket ut fordi hun er mammaen til Jørgine, og allerede var kjent for flere som nettopp det. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elfy Skrevet 3. november #677 Del Skrevet 3. november TomKrus skrev (30 minutter siden): Hun har gått etter Silje omtrent fra starten, Silje har vært så naiv og snill at hun ikke oppdaget før for et par episoder siden, nå gidder hun ikke mer, og da er hun slem Dere er så naive at jeg nesten ler meg skakk, hakket verre en det Silje var. Og han der Benjamin som er butleren til jentungen, han er hakket verre De andre ? Verdige vinnere om de klarer det. Var måten de behandlet/ pratet og "ikke pratet" til Isabella jeg reagerte på. Har mange "innvendige" arr selv etter en barndoms-/ og ungdomstid med mobbibg, så jeg kjente det i magen. Hva du mener er nå greit da det er et diskusjonsforum. Liker egentlig Silje godt, og håper personlig at Desta og/ eller Anders står igjen på toppen. Regner med det er Sebastian du mener når du sier Benjamin? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medicus Skrevet 3. november #678 Del Skrevet 3. november PusheenPusheen skrev (1 time siden): Men hun har jo ikke blitt plukket ut av intet. Hun er jo plukket ut fordi hun er mammaen til Jørgine, og allerede var kjent for flere som nettopp det. Da har vi litt forskjellige definisjoner av hva en kjendis er. Jeg kaller ikke noen for en kjendis fordi de er kjent innenfor ett miljø, eller en begrenset gruppe. Men jeg skal ikke dra dette lenger, blir off topic. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november #679 Del Skrevet 3. november (endret) Medicus skrev (10 minutter siden): Da har vi litt forskjellige definisjoner av hva en kjendis er. Jeg kaller ikke noen for en kjendis fordi de er kjent innenfor ett miljø, eller en begrenset gruppe. Men jeg skal ikke dra dette lenger, blir off topic. Nå har jeg ikke kalt henne en kjendis. Jeg sa hun var kjent som mammaen til Jørgine. Å være kjent er ikke nødvendigvis det samme som kjendis. Som sagt, hun ble ikke plukket som helt random. Hadde hun ikke vært moren til Jørgine, hadde hun neppe vært med. Hun kan vel i beste fall bli klassifisert som en c-kjendis eller noe. kjendis – Store norske leksikon Kjendis er en kjent person, en person som «alle» vet hvem er (især gjennom synlighet i mediene). Eksempler er TV-kjendis, realitykjendis og idrettskjendis, eller med utgangspunkt i hvor kjent noen er, a-kjendis, b-kjendis, c-kjendis, rikskjendis, verdenskjendis og superkjendis. Endret 3. november av PusheenPusheen La til link 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 3. november #680 Del Skrevet 3. november skruf skrev (4 timer siden): Helt enig; Silje var naiv i starten og trodde man skulle hjelpe hverandre, og hun sto på mens Isabella, Sebastian og Robin fra dag1 ville få ut Silje. Da Silje etterhvert forsto det så var nok nok og hun skjønte at hun må berge seg selv, Særlig etter at Isabella ga Anders ultimatumet om Silje eller Anders selv. Og hvorfor skal de andre damene hele tiden bytte på å bære teltet mens Isabella skal slippe? Alle må ta sin tørn. Er man ikke sterk nok til å gå med oppakning og telt så bør man ikke melde seg på/takke ja til et fysisk krevende program. Isabella er ikke mindre og spedere enn f.eks. Desta, men Desta har bært telt uten å klage hun. Og å grine pga det har vært noe feil med sekken hennes i to dager og i tillegg til å ha en sekk det er noe feil med så må hun også bære teltet…….også viser det seg at det bare er å stramme stroppene på sekken sånn at skulderstropoene blir jevne… Det er nesten flaut. Selv som barn så lærer man å stramme etter reimene på ryggsekken for at sekken skal sitte jevnt på skuldrene Ser ikke at det var nedlatende at Silje sjekket hva som var galt med sekken pga Isabella klagde og gråt over denne ødelagte sekken, også var det bare å etterstramme. Hadde det vært nedlatende om det var f.eks. Truls som sjekket hva som var galt? Hadde jeg vært Silje så hadde jeg gitt blanke i å prøve å hjelpe en som fra dag 1 har prøvd å få meg ut og som går å tisker og hvisker om meg. Selv om man spiller et spill så går det an å være mere redelig selv om man er åpen om at man spiller; sånn som f.eks. Desta. Hun er godt likt i begge leirene. Og Sebastian… jeg hadde litt sansen for han før, men nå fremstår han som en sutrete guttunge. Han er 33 år, samboer og far til fire barn, likevel setter han seg i gruppen «vi unge» mot «gamlingene» Som etablert firebarnsfar på 33 år så er man faktisk ikke i kategorien ung voksen. Desta f.eks. er 36. Han er bare 10 år yngre enn Marna. Forstår godt at Silje har tatt av silkehanskene mot de som kjører hardt på for å få henne ut og er tydelig sur hver gang hun ikke har røket ut. Og igjen; hvorfor skal Isabella slippe samme fysiske tyngde som de andre damene? Hun er 24, i teorien voksen. Dog; lite voksent å sitte å gråte på dag 1 pga hun følte hun ikke kunne være seg selv (eller noe i den duren), og at de andre snakket sammen og ikke hun. Virker som en person som tar til tårene hver gang hun møter litt motgang her i livet, samtidig så tar det henne ikke fem flate øre for å sette noen i en vond posisjon, sånn som da hun ga Anders ultimatet Silje eller Anders selv. Anders som egentlig var på samme team som henne selv, samtidig som hun var klar over at Anders og Silje har en god tone. Det tror jeg er forskjellen på disse typ influencere/tik- tok`ere/you tubere i 20-årene (pluss Sebastian) og de som er eldre og som ikke lever av sosiale medier; som Johannes sa; han liker ikke dette spillet og han skal gjøre barnebarna stolte. Man skal kunne gå med hevet hode og se seg selv i speilet etter et TV-program, det gjør man ikke ved å spille skittent og å dolke venner i ryggen. Anders sa så klokt at han har lyst å være venner med f.eks. Sebastian på «utsiden» når programmet er over også Det er tydelig hvem som har vokst opp med Ex on the beach og Paradise hotell og hvem som ikke har gjort det. Trude, Silje, Anders, Truls, og mulig Desta, håper jeg når toppen. Bra at Truls har byttet side etter klatreturen med Trude. Det at vi ikke har sett og hørt så mye fra Truls er nok pga mange brautende personligheter som tar mye plass. Jeg vil tro han kommer mere frem lengre ut i programmet, og han fremstår som en rolig og real fyr (Robin taklet jeg ikke, og jeg digget da Trude smelte igjen døra på helikopteret) (Liker også Vokteren som kommer med sine tvister sånn at lureriet og planene til «de unge» går i vasken, gang etter gang) DETTE! Takk for at vi ser det samme. 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå