Gå til innhold

Vokteren (TV2)

NordicViking

Anbefalte innlegg

DelvisPresley skrev (11 minutter siden):

Sebastian er en pubertal drittunge..

Og Silje en “flink pike” med enormt kontrollbehov…

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig episode, og er lei det samme som går igjen, kan ikke skjønne at de blir så slitne av turen heller, det er ikke så krevende terreng. Ikke trenger de å ta m mat heller, så de sekkene  må inneholde klær i dungevis hvis de klager over tung sekk. Jeg har oppigjennom gått mye turer på fjell, men gå tur m utslått langt hår, kødder du?

Sutrete influensere, som truer for å få viljen sin

Sure kjerringer som styrer, bestemmer og bjeffer

og til slutt et par tøffelhelter...

Endret av makkapakka
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lovende førsteepisode har dette programmet falt fullstendig sammen.  Deltakerne går og går, det blir sagt at de må nå Stetind innen et visst tidspunkt, men med deres tidsbruk virker det som de startet på det sentrale Østlandet, omtrent.  De kommer jo aldri fram.  Relativt puslete oppgaver, det blir ikke spesielt god TV av at noen synes de har for tung sekk og klager over det en ti minutters tid.  

Hvordan premien skal fordeles og hvor mange som egentlig skal få prøve seg på et toppstøt har jeg enda ikke helt forstått, for i første episode fikk jeg også inntrykk av at premien ble høyere jo flere som kom seg til toppen, og den eneste veien ut var å trekke seg.  Dette var åpenbart helt feil, men jeg skjønner jo at Silje (som jeg ikke liker så godt i dette programmet) faktisk trodde det var om og gjøre å få alle opp.

Selve vokteren, en litt loslitt type vi ikke får se ansiktet på.  Han trengs egentlig ikke, det hele oppleves litt barnslig, enten fikk de gjort mer ut av figuren, eller droppet ham helt.  Programlederen har ikke overvettes mye å gjøre, hun heller.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 29.10.2024 den 11.49):

Tror de skjønner, jeg. De bare later som, er redd for å få overskrifter og ødelegge sitt image. De spiller de, på sin måte, men ved å late som, ikke bare ovenfor de i programmet, men ovenfor publikum. Ikke kom her og fortell meg at Silje og Anders mfl har hjerter av gull og mangler spillgen. Takke meg til dem som klarer å unngå dette fasadehykleriet sitt og heller la seg rive med når de endelig får lov å leke litt.

Sånn som Desta. Hun slipper unna med ganske mye synes jeg.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (1 time siden):

Og Silje en “flink pike” med enormt kontrollbehov…

Jeg har ikke sett mye av programmet, bare registrerte Sebastian i dag.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huttetutt skrev (21 minutter siden):

Anders er ei dåse!

Synes han er opptatt av å spille et ikke-spill. Som mullvarp torpederte han langt på vei oppdraget, av frykt for eventuelle konsekvenser, mens han nå velger (omsider) å betro seg til Sebastian om hvilken side han står på (han kommer til å stemme ut Sebastian før Silje), men først ETTER å ha fått bekreftet fra Silje (under en kjapp samtale forrut) om at hun fortsatt støtter ham i spillet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så kritiske! 😅

Jeg synes det er gøy, jeg! Hvis flere kan nå toppen håper jeg det blir Anders, Silje og Trude. Jeg liker at de forsøker å være reale, og ikke bare spiller! 🤗

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det en ting jeg stusset på. Da de skulle løpe og finne de tre siste brikkene, hvorfor løp Isabella sammen med de? Hun hadde jo allerede blitt sau 🤔 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sjokkert over at Sebastian foreløbig leder avstemmingen om seerfavoritten og en bil. Han er jo rik fra før, synes at f.eks. Johannes Joner fortjener bilen mer, siden han var en skikkelig god person. Sebastian er morsom, men det er jo fordi han oppfører seg som en bortskjemt barnerompe.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (1 time siden):

I dag var det en ting jeg stusset på. Da de skulle løpe og finne de tre siste brikkene, hvorfor løp Isabella sammen med de? Hun hadde jo allerede blitt sau 🤔 

Sikre ulve brikken til Sebastian regner jeg med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne vel bytte ut sauen med en ulv for seg selv - evnt. gi den til andre som det ble nevnt 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg virkelig at det er Isabella som ryker ut. Synes det kommer tydelig frem fra siste episode at hun fra start har vært en "byrde" for de andre pga. at hun ikke er i like god form og turvant, og andre har måtte dra mye av lasset for henne. Deriblant Silje.  Helt på sin plass at hun fikk føle på hva det er de andre har gått rundt og bært på. Målet er jo å komme seg opp på Stetind, hvordan skal Isabella være istand til det når hun sleit med dagens etappe? Og hun har hatt en sekk som har vært skeiv hele tiden fordi hun ikke har justert stroppene. Det er jo nesten litt flaut. 

• Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nymphadora skrev (7 minutter siden):

Nå håper jeg virkelig at det er Isabella som ryker ut. Synes det kommer tydelig frem fra siste episode at hun fra start har vært en "byrde" for de andre pga. at hun ikke er i like god form og turvant, og andre har måtte dra mye av lasset for henne. Deriblant Silje.  Helt på sin plass at hun fikk føle på hva det er de andre har gått rundt og bært på. Målet er jo å komme seg opp på Stetind, hvordan skal Isabella være istand til det når hun sleit med dagens etappe? Og hun har hatt en sekk som har vært skeiv hele tiden fordi hun ikke har justert stroppene. Det er jo nesten litt flaut. 

Enig med deg 

Skjønner godt at Silje har mistet litt tålmodigheten med Isabella når de hele tiden har måttet hjelpe henne med det meste - både bært mye av vekten og hjulpet henne rent praktisk 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt irritert av Silje, hva er det hun tror at hun er? En leder? Sjef? Hva? For en oppførsel, altså. Ble så forbannet da hun sa «jeg er vant til å gå fort og ikke så..sakte…” (jeg er best). Og når hun satt på den flåten, oppførselen hennes mot Isabella; skal jeg ta den? Jeg tar den? Klarer du å ta den» Ååååååå!!!!! All ære til Isabella, jeg hadde brøla til henne, eller noe.  

Sebastian bare syter og klager; jeg hater skogen, jeg hater det og det.. Men når det er snakk om å løpe så er det han som løper først. Og språkbruken hans? Barna hans har virkelig noe å være stolte av. 🙄For en kvalm type, sorry meg.

Anders? Er det mulig? Jeg håper han ryker ut, så fort som mulig.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor Desta løp, hun er jo ulv allerede. 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sen ve ben skrev (1 time siden):

Ble litt irritert av Silje, hva er det hun tror at hun er? En leder? Sjef? Hva? For en oppførsel, altså. Ble så forbannet da hun sa «jeg er vant til å gå fort og ikke så..sakte…” (jeg er best). Og når hun satt på den flåten, oppførselen hennes mot Isabella; skal jeg ta den? Jeg tar den? Klarer du å ta den» Ååååååå!!!!! All ære til Isabella, jeg hadde brøla til henne, eller noe.

Det er akkurat det her. Jeg skjønner at de andre har følt på at Isabella klarer mindre, er mindre rustet til å ferdes i skogen, kan mindre om utstyr og friluft. Det er lov å bli lei. Men å fare opp sånn over en liten krok, for å få henne til å føle seg så liten. 

Isabella nærmer seg nok ferdig der, og det er for så vidt greit. Men da dette sto på tenkte jeg at nå må du trekke deg før du blir stemt hjem, for da blir ikke pengene dine med i vinnerpotten. Så får de ha det så greit. Bye. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollert skrev (47 minutter siden):

Det er akkurat det her. Jeg skjønner at de andre har følt på at Isabella klarer mindre, er mindre rustet til å ferdes i skogen, kan mindre om utstyr og friluft. Det er lov å bli lei. Men å fare opp sånn over en liten krok, for å få henne til å føle seg så liten. 

Isabella nærmer seg nok ferdig der, og det er for så vidt greit. Men da dette sto på tenkte jeg at nå må du trekke deg før du blir stemt hjem, for da blir ikke pengene dine med i vinnerpotten. Så får de ha det så greit. Bye. 

Er ikke nødvendigvis en reaksjon for å bevisst få Isabella til å føle seg liten. De fleste har vel opplevd å være i en situasjon der man har dårlig tid og hvordan man da farer seg opp for å bli ferdig. Ser dette f.eks med foreldre og småbarn hele tiden når barna somler eller ikke får til noe, og man rett og slett ikke har tid til å vente på dette. Da får fan ofte en reaksjon som ikke er helt heldig. 

Nå har folk her klagd i ukesvis fordi Silje og co ikke spiller, og bare skal være snille og greie på kosetur. Men når de melder deg på konkurransen og ikke lenger gidder å dulle med Isabella som sist ga et ultimatum om å få Silje ut, da er det feil og. Og hadde jeg vært de andre, hadde jeg ikke hatt veldig mye tålmodighet med Isabella etter all akkingen hun gjorde for vært steg hun tok fordi hun også må bidra med å bære teltet. Men Silje kunne spart seg for den kommentaren om at hun ikke er vant til å gå så sakte, det var ufint. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for spilling og taktikk, men jeg takler virkelig ikke Sebastian! Jeg har også store problemer med å takle Robin. Jeg er så glad vi er kvitt ham. Sesongen med ham i forræder klarte jeg så vidt å se pga ham. Han irriterte meg grenseløst i kompani Lauritzen hvor han flakset seg videre på bekostning av andre som ville mestret fallskjermhoppingen han bare trakk seg fra. Jeg holdt på å spy over måten han oppførte seg på under vokteren. Spesielt måten han lagde stemmen sin "nervøs" og lekte usikker da han lanserte Marna som kandidat å stemme på. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nostradamus skrev (4 timer siden):

Er litt sjokkert over at Sebastian foreløbig leder avstemmingen om seerfavoritten og en bil. Han er jo rik fra før, synes at f.eks. Johannes Joner fortjener bilen mer, siden han var en skikkelig god person. Sebastian er morsom, men det er jo fordi han oppfører seg som en bortskjemt barnerompe.

Sebastian forsøker ikke å usynligjøre at han spiller, noe som paradoksalt nok gjør at han virker mer ærlig enn visse andre deltakere. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...