Osten Skrevet 26. oktober #521 Del Skrevet 26. oktober De siste 2 episodene har vært skikkelig kjedelige. Enig med mange her. Ikke mange som gidder å spille, det er bare noen som gidder å gjøre det. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 26. oktober #522 Del Skrevet 26. oktober Osten skrev (20 minutter siden): Skjul innhold Enig! Sebastian spiller bra! Har egentlig ingen tanker om at Hilde gikk ut. Litt synd at hun røk ut når hun begynte med hennes spill, men ellers så er det helt greit at hun gikk. Spoiler Ja, gjorde meg ikke noe fra eller til at hun røyk. Men at Johannes bare trakk seg, likte jeg ikke. Synes sånt er så teit. Spill deg selv ut i det minste, da... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 26. oktober #523 Del Skrevet 26. oktober Er det bare meg som synes kommentarene til Sebastian er morsomme? 10 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 26. oktober #524 Del Skrevet 26. oktober Babyface skrev (16 minutter siden): Er det bare meg som synes kommentarene til Sebastian er morsomme? Jeg synes også det, han er vittig😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. oktober #525 Del Skrevet 26. oktober Det nytter ikke at produksjonen legger opp til spill, for spillerne vil bare ikke spille. Så snart det blir tvunget spill så skal den ene som prøver å spille rett ut, eventuelt at folk melder seg frivillig til å gå ut for å gjøre valg lette for andre. Johannes nå. Muldvarp-opplegget med èn time forrige helg og 25 minutter i dag kokte altså ut i en frivillig utsjekk, altså ingen verdens ting spillmessig. 🤦♂️ For et utrolig dårlig opplegg. Iscenesatt av en grusom passiv cast der koseturgjengen brygger sin egen framdrift. Mens de hyller seg selv og later som ting er så mye og avansert. Det er jo ikke det! Det skjer jo nær nada, og når det først gjør det så skjer det ingenting likevel. Silje skal være så sukkersøt og grei at hun går meg på nervene. Hvorfor konfronterer hun ikke Isabella med ultimatumet Anders fikk? Neida, istedenfor later hun som ingenting mens de alle er venner. Mistenker at hun er mer opptatt av å fremstå som bra på TV. Programleder Helene prøver så godt hun kan å bygge opp at det er så mye som venter og at Vokteren er så brutal, men ingenting av dette har stemt hittil. Jeg klarer ikke engang se rollen til Vokteren i spillet, så passivt er det. Opplegget med spillmester var noe av det bedre hittil. Supert at Sebastian tok på seg rollen. Man må jo ta litt risiko. Å velge ut Hilde var et bra valg. Da fikk han splittet opp i koseturtrioen. Om Silje hadde stolt på Sebastian er ikke sikkert, så det var for høy risiko å gå etter Silje. Hilde ble en "lett fisk" å ta sånn sett, og hadde hun valgt en annen boks så hadde Sebastian mulighet til å få Funkymama eller Silje til å ta den boksen med omvendt psykologi. Eventuelt Truls som ville stolt på han. Bra spilt. I teaseren for neste uke sitter Isabella og gråter mens hun sier "jeg føler meg skikkelig alene". Jeg kan bare ikke tro at det er Sebastian som ryker neste gang. Hæ? Er det så enkelt? Nei fader, det går ikke an... 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 26. oktober #526 Del Skrevet 26. oktober Babyface skrev (1 time siden): Er det bare meg som synes kommentarene til Sebastian er morsomme? Samme her! Digger Sebastian😂🙌 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 26. oktober #527 Del Skrevet 26. oktober (endret) Ctrl skrev (13 minutter siden): Det nytter ikke at produksjonen legger opp til spill, for spillerne vil bare ikke spille. Så snart det blir tvunget spill så skal den ene som prøver å spille rett ut, eventuelt at folk melder seg frivillig til å gå ut for å gjøre valg lette for andre. Johannes nå. Muldvarp-opplegget med èn time forrige helg og 25 minutter i dag kokte altså ut i en frivillig utsjekk, altså ingen verdens ting spillmessig. 🤦♂️ For et utrolig dårlig opplegg. Iscenesatt av en grusom passiv cast der koseturgjengen brygger sin egen framdrift. Mens de hyller seg selv og later som ting er så mye og avansert. Det er jo ikke det! Det skjer jo nær nada, og når det først gjør det så skjer det ingenting likevel. Silje skal være så sukkersøt og grei at hun går meg på nervene. Hvorfor konfronterer hun ikke Isabella med ultimatumet Anders fikk? Neida, istedenfor later hun som ingenting mens de alle er venner. Mistenker at hun er mer opptatt av å fremstå som bra på TV. Programleder Helene prøver så godt hun kan å bygge opp at det er så mye som venter og at Vokteren er så brutal, men ingenting av dette har stemt hittil. Jeg klarer ikke engang se rollen til Vokteren i spillet, så passivt er det. Opplegget med spillmester var noe av det bedre hittil. Supert at Sebastian tok på seg rollen. Man må jo ta litt risiko. Å velge ut Hilde var et bra valg. Da fikk han splittet opp i koseturtrioen. Om Silje hadde stolt på Sebastian er ikke sikkert, så det var for høy risiko å gå etter Silje. Hilde ble en "lett fisk" å ta sånn sett, og hadde hun valgt en annen boks så hadde Sebastian mulighet til å få Funkymama eller Silje til å ta den boksen med omvendt psykologi. Eventuelt Truls som ville stolt på han. Bra spilt. I teaseren for neste uke sitter Isabella og gråter mens hun sier "jeg føler meg skikkelig alene". Jeg kan bare ikke tro at det er Sebastian som ryker neste gang. Hæ? Er det så enkelt? Nei fader, det går ikke an... 100% enig med deg her! Deltakerne fikk beskjed om at de er med i et spill også gidder ikke over halvparten av folka der inne å gjøre det. Det får meg til å bli pissed. De fleste der inne er redde for å se ut som en dårlig person på skjermen. Folka må ta sjanser der inne og spille spillet. Må si at Robin var modig. Tross for all kritikk han visste han skulle få for måten han spilte på, så sto han likevel i det og spilte på den måten han ville. Og fy søren, la oss ikke snakke om Sebastian. Skikkelig modig han og! 🙌 Endret 26. oktober av Osten 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 26. oktober #528 Del Skrevet 26. oktober Heartland skrev (På 23.10.2024 den 22.15): Jeg synes alt fremstår så latterlig, de luffer rundt på flatmark, roper «Woooaaa rød røyk!!» som om DET skal være så overraskende og dramatisk. Og programlederen, hva er vitsen med henne egentlig? Hun har ikke vist seg på to episoder. Og når hun snakker, skal også det fremstå SÅ dramatisk. Dette er barnehage i forhold til hva de går gjennom i 71 grader nord for eksempel. Labbe rundt i gresset uten stigning omtrent, i episode etter episode. «HVIS» de når Stetind? De går snart lenger i EN episode av 71 grader nord enn de gjør hele sesongen av Vokteren 🤦🏻♀️ Jeg synes for øvrig ingenting om konseptet. Backstabbing, utfrysing i plenum.. Dette er ALT vi prøver å lære barna våre til å ikke gjøre. Har vi ikke kommet lenger? Enig . Kunne ønske at det snart kom et program av motsatt karakter. At den som gjorde mest for gruppen , både ang trivsel og diverse løste diverse oppgaver , både fysisk og psykisk og praktisk , var den som kom lengst . At det hver kveld var en hemmelig avstemming på topp tre deltagere , Så de naturlige inkluderende , kunnskapsrike , positive folka kom lengst . Kunne gjerne kalt spillet :Karma 😆 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 26. oktober #529 Del Skrevet 26. oktober NiceOrNothing skrev (7 minutter siden): Enig . Kunne ønske at det snart kom et program av motsatt karakter. At den som gjorde mest for gruppen , både ang trivsel og diverse løste diverse oppgaver , både fysisk og psykisk og praktisk , var den som kom lengst . At det hver kveld var en hemmelig avstemming på topp tre deltagere , Så de naturlige inkluderende , kunnskapsrike , positive folka kom lengst . Kunne gjerne kalt spillet :Karma 😆 Det er jo mer eller mindre Kompani Lauritsen du beskriver 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 26. oktober #530 Del Skrevet 26. oktober Ctrl skrev (35 minutter siden): I teaseren for neste uke sitter Isabella og gråter mens hun sier "jeg føler meg skikkelig alene". Jeg kan bare ikke tro at det er Sebastian som ryker neste gang. Hæ? Er det så enkelt? Nei fader, det går ikke an... Tipper hun bare er alene i konkurransen de skal ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. oktober #531 Del Skrevet 26. oktober Babyface skrev (3 timer siden): Er det bare meg som synes kommentarene til Sebastian er morsomme? Jeg kan ikke se andre enn Sebastian ha noen som helst underholdningsverdi bortsett fra tildels Desta. Resten går meg på nervene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 27. oktober #532 Del Skrevet 27. oktober Sebastian stemmer ut Hilde fordi han hadde minst kontakt med hun og at hun ikke spilte? «jeg kan ikke se deg i øynene, det er vondt» og i neste klipp så sitter han og smiler og sier «bra jeg tok henne ut hehehe» eller noe sånt. For en usmakelig type. Og… hva med Truls? Jeg tror jeg har hørt han snakke tre ord i løpet av hele programmet, glemmer til og med at han er med. Spiller han? Og hva med andre? Det er jo ingen som spiller bortsett fra Desta. Og den greia de tullet med Andres om, som Sebastian la i sekken hans.. Altså🙄 Spør meg selv hvorfor jeg i det hele tatt ser på dette, det skjer jo nesten ingenting, de går tur, ser på natur og smiler og har det koselig.. Anders kunne ta ut hvem som helst i går, men tok ut Johannes, fy fader så forbannet jeg ble. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. oktober #533 Del Skrevet 27. oktober Sen ve ben skrev (2 timer siden): Sebastian stemmer ut Hilde fordi han hadde minst kontakt med hun og at hun ikke spilte? «jeg kan ikke se deg i øynene, det er vondt» og i neste klipp så sitter han og smiler og sier «bra jeg tok henne ut hehehe» eller noe sånt. For en usmakelig type. Og… hva med Truls? Jeg tror jeg har hørt han snakke tre ord i løpet av hele programmet, glemmer til og med at han er med. Spiller han? Og hva med andre? Det er jo ingen som spiller bortsett fra Desta. Helt enig. Sebastian er underholdende men måten han holder på? Nei takk! Truls glemmer jeg hele tiden at er der. Han kommer vel til å være med til topps hvis ingen tar han ut snart. Jeg digger Desta! Håper hun vinner. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 27. oktober #534 Del Skrevet 27. oktober Sebastian er jo det eneste som gjør at dette programmet går an å se på. Hadde vært utrolig kjedelig ellers. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 27. oktober #535 Del Skrevet 27. oktober (endret) Det skulle egentlig ikke vært lov å "bytte plass" eller melde seg selv til å ryke ut. Vil de trekke seg så får de trekke seg. Greit nok (ish) i 71 for eks hvor det kan oppstå skader el, men.. At Silje ikke tok en 360 fuck you til Isabella gir null mening. At Hilde gikk ut.. vel, litt veikt? Men det var nå i alle fall en viss mening i å redusere den andre "grupperingen". For å finne én positiv ting, så ser det ut til å bli mindre sure miner over spill, og det er jo bra. Er det noen som vet om dette er et norsk konsept? Endret 27. oktober av refill 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 27. oktober #536 Del Skrevet 27. oktober er det her vi kan stemme på åprets deltager? Hvem stemmer dere på? Jeg har sansen for Anders! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 27. oktober #537 Del Skrevet 27. oktober https://www.tv2.no/underholdning/vokteren/seerfavoritten/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 27. oktober #538 Del Skrevet 27. oktober (endret) refill skrev (1 time siden): Det skulle egentlig ikke vært lov å "bytte plass" eller melde seg selv til å ryke ut. Vil de trekke seg så får de trekke seg. Greit nok (ish) i 71 for eks hvor det kan oppstå skader el, men.. At Silje ikke tok en 360 fuck you til Isabella gir null mening. At Hilde gikk ut.. vel, litt veikt? Men det var nå i alle fall en viss mening i å redusere den andre "grupperingen". Hvordan kunne Silje ha gjort DET når det var Anders sin avgjørelse å stemme ut hvis han ikke ble 'funnet'. Det 'ble' han jo liksom ikke og stemte ut Johannes - som ville hjem. Silje hadde bare valget om å avsløre han og dermed sendte ham rett hjem eller ikke hun, og valgte å la ham få bli. refill skrev (1 time siden): For å finne én positiv ting, så ser det ut til å bli mindre sure miner over spill, og det er jo bra. Er det noen som vet om dette er et norsk konsept? Endret 27. oktober av Lawyam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 27. oktober #539 Del Skrevet 27. oktober Jeg er bare kommet midtveis i sesongen og halvveis i denne tråden, men jeg trenger å rante. Hva ER det med disse tv2 programmene og meningsløs utstemming???! Dette programmet kunne ha vært så utrolig mye bedre, hvis det å stemme ut folk var valgfritt og det faktisk var mulig å få alle til topps. Det ble jo fremstilt sånn i episode 1, at alle skulle opp. Premien ville da blitt mindre siden den ble delt på alle. Så hadde det blitt et naturlig skille mellom de som ville ha alle opp, og de som ville vinne. Kast folk ut = mer penger på meg. Folk tar jo den muligheten selv om den er valgfri! Istedet for disse tåpelige tvangs "settes opp mot hverandre" sekvensene kunne de fått dilemmaer som "Stem ut en deltager ellers får dere ikke mat på neste post", de fire som gikk opp den stigen burde fått muligheten til å sende hjem en av de andre, poenget er at det burde vært valgfritt. Og eventuell avstemning burde være anonym. Det blir jammen intriger av sånt også, hvis det er det tv2 absolutt må ha. Det er ikke noe "spill" i det når man MÅ. Den stemningen de lager med tvangsutstemning er faktisk bare kjip å se på, jeg synes det er ubehagelig på helt feil måte. Man ser at de blir lei seg og har vondt av det også. Nå skal jeg bruke søndagen på å ta igjen før jeg sier noe mer. Måtte bare ventilere. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 27. oktober #540 Del Skrevet 27. oktober (endret) Lawyam skrev (28 minutter siden): Hvordan kunne Silje ha gjort DET når det var Anders sin avgjørelse å stemme ut hvis han ikke ble 'funnet'. Det 'ble' han jo liksom ikke og stemte ut Johannes - som ville hjem. Silje hadde bare valget om å avsløre han og dermed sendte ham rett hjem eller ikke hun, og valgte å la ham få bli. Hun kunne bedt Anders sende henne hjem mot at hun sparte han. Begge to godtar jo bare helt uten videre å bli "truet". Endret 27. oktober av refill 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå