Lawyam Skrevet 20. oktober #481 Del Skrevet 20. oktober Liker at Isabelle melder seg på, men 'truslene' tror jeg desverre slår tilbake, ros for å gå så hardt på, tøff jente, men litt for ivrig og blir bare sett på som trussel selv. Hun ryker desverre snart pga det. Anders er for feig til at jeg orker å bekymre meg for om han blir stemt ut og når det gjelder Silje; jeg kaller henne bare Dådyret så at hun ikke spiller.. hah 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 20. oktober #482 Del Skrevet 20. oktober (endret) Gran00 skrev (8 timer siden): Silje velger nok en annen og Anders sender ut en annen enn Silje. Kanskje Isabella? Kan hun sende ut hvem som helst da? Trodde hun bare kunne sende ut muldvarpen? Var det jeg fikk inntrykk av. Hvis man kan sende ut hvem som helst, spiller der jo ingen rolle med muldvarpen... Da blir jeg i så fall skuffet over produksjonen... Endret 20. oktober av PusheenPusheen Ordfeil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. oktober #483 Del Skrevet 20. oktober PusheenPusheen skrev (39 minutter siden): Kan du sende ut hvem som helst da? Trodde hun bare kunne sende ut muldvarpen? Var det jeg fikk inntrykk av. Hvis man kan sende ut hvem som helst, spiller der jo ingen rolle med muldvarpen... Da blir jeg i så fall skuffet over produksjonen... Hvis hun IKKE avslører at det er Anders som er muldvarp så kan jo han sende ut den han vil - og da velge noen andre enn Sile Er jo litt for opplagt at Silje velger Anders - for er jo eneste alternativet hun har om de ikke har fått snakket sammen - derfor tror/håper jeg jo at de har en plan. Vet ikke om klippingen er slik at de vil lure oss seere litt - halve sendingen var jo at Isabelle og Anders snakket sammen. Silje skjønte jo at de drev og planla noe sammen pga. det forsåvidt . For man skjønner jo at de som prater mye sammen sanns. også planlegger noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 20. oktober #484 Del Skrevet 20. oktober punkyB skrev (13 minutter siden): Hvis hun IKKE avslører at det er Anders som er muldvarp så kan jo han sende ut den han vil - og da velge noen andre enn Sile Er jo litt for opplagt at Silje velger Anders - for er jo eneste alternativet hun har om de ikke har fått snakket sammen - derfor tror/håper jeg jo at de har en plan. Vet ikke om klippingen er slik at de vil lure oss seere litt - halve sendingen var jo at Isabelle og Anders snakket sammen. Silje skjønte jo at de drev og planla noe sammen pga. det forsåvidt . For man skjønner jo at de som prater mye sammen sanns. også planlegger noe Alt er kaotisk😅 De evner jo ikke å følge beskjeder, så blir ikke overrasket hvis de ikke følger denne heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 20. oktober #485 Del Skrevet 20. oktober Veldig dårlig episode. Halvannen time hvisking som ikke endte med noe. Kjedelig! 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. oktober #486 Del Skrevet 20. oktober (endret) PusheenPusheen skrev (3 timer siden): Kan hun sende ut hvem som helst da? Trodde hun bare kunne sende ut muldvarpen? Var det jeg fikk inntrykk av. Hvis man kan sende ut hvem som helst, spiller der jo ingen rolle med muldvarpen... Da blir jeg i så fall skuffet over produksjonen... Jeg forsto det slik som punkyB; finn muldvarp ellers kan han velge ut noen. Han må gå om blir funnet. Hun vet han er truet til å eliminere HENNE og at mange vil ha henne ut. Blir han avslørt av henne redder hun seg selv, mens han må gå. Derfor kan hun bare velge en annen; og så vil Anders få bli og han sender så noen ut. Selvfølgelig da ikke Silje, men Isabelle som truet han, tror jeg. Han er nok ikke tøff nok til å ta Silje ut da, og eneste han kan forsvare å ta ovenfor gruppen som helhet er Isabelle. Hadde hvertfall jeg gjort hvis noen truet meg. Det avhenger da nå om Silje tør å ta sjansen eller om hun sikrer seg. Det vil ikke være et ønske fra meg nå da; fordi jeg heier på Isabelle, jeg - som seer, men gjør de det ikke slik forstår jeg ingen av dem. Det vil i såfall bare få meg til å ønske dem enda raskere ut av programmet. Velger hun å avsløre ham etter at han har fortalt henne det er det jo dårlig gjort ovenfor ham, men da mister hun jo imaget sitt som søt, snill og yskyldig flink pike. Tror ikke hun tør. Endret 20. oktober av Lawyam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 20. oktober #487 Del Skrevet 20. oktober (endret) Synes som sagt det er meningsløst at det ikke får noen konsekvenser at muldvarpen avslører seg selv! Det gjør jo hele grepet meningsløst. Som flere har påpekt: de følger faen ikke beskjedene de får, og det burde fått noen konsekvenser underveis, fordi dette blir jo et helt annet program enn det de har lagt opp til mye fordi deltakerne er hodeløse høns på tur som gjør som de vil. I andre konsept er det jo strenge regler, og driter du deg ut så får det konsekvenser. Om ikke de gjør noe med akkurat dette i en eventuelt ny sesong tror jeg konseptet dør kjapt ut. MEN jeg vil gi en liten ros til Hilde i denne episoden. Hun og et par andre er både en annen generasjon og helt grønne i reality, vi så det i Spillet også, og når det da er et helt nytt konsept i tillegg hvor de har fått minimal info på forhånd også, så er det ikke så rart at «den gjengen» sliter litt i starten både med å spille og å stå i «dette er ikke virkeligheten». Men de som skjønner det etter hvert, når de først skjønner det, de blir faktisk «morsomme» og bidrar etter hvert, og kanskje med litt annet enn standard reality som vi får fra dem som er drilla i konseptet. Se eks Geir Kvarme i Forræder også. I starten tenkte jeg at få ut ham da, herregud, hva gjør han der, hvorfor ble han med, og så plutselig våkner han etter innkjøring og «komfortabel i konseptet» og «skjønner fullt ut at dette er ikke virkeligheten og man kan bevare reaksjoner utenfor så lenge man føkker med dem innenfor rammene av konseptet når man er i bobla». Trude begynte vel å få litt aha-opplevelse på det, men tror personlighet og stilen hennes gjør at hun likevel bare blir et irritasjonsmoment videre. Hilde har jeg derimot tro på etter gårsdagens episode. At hun holdt kjeft om både hintet og makten hun fikk til gruppa, godt tegn. At hun holdt seg lojal mot Silje kan vi godt bli irritert på fordi vi er lei av Silje, men det er jo riktig spilt mtp hvem Hilde er i gjeng med, spesielt når de vet hvem muldvarpen er OG vet om ultimatumet Anders har fått. Så spillmessig er det jo det smarteste Hilde kan gjøre, og taktisk helt rett. Silje er for øvrig fascinerende dum til å være så smart. 😂 Anders irriterer bare nå etter denne episoden, så han kan godt ryke nå for min del, godt gjort å få meg til å foretrekke at Silje blir framfor ham 😂 Endret 20. oktober av Ninaen 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 20. oktober #488 Del Skrevet 20. oktober Irriterer meg grenseløst at det er kun en en episode i uken, glemmer jo nesten hva som har skjedd i forrige episode! Når det er sagt så håper jeg Silje velger Anders som neste og at han velger Isabell ut! Fy som jeg gremtes da Anders avslørte seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 20. oktober #489 Del Skrevet 20. oktober PusheenPusheen skrev (17 timer siden): Kan hun sende ut hvem som helst da? Trodde hun bare kunne sende ut muldvarpen? Var det jeg fikk inntrykk av. Hvis man kan sende ut hvem som helst, spiller der jo ingen rolle med muldvarpen... Da blir jeg i så fall skuffet over produksjonen... Anders, ikke Silje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 21. oktober #490 Del Skrevet 21. oktober Ble ikke så veldig imponert av Anders, der gitt! Man tør ikke være mullvarp, så da er det bedre å legge hemmeligheten på bordet: "Se på meg! Jeg spiller ikke! Ikke noe taktikk her i gården!" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 21. oktober #491 Del Skrevet 21. oktober Skikkelig kjedelig episode, men er spent på hvem som ryker, men syns de viste alt for mye fra neste episode. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 21. oktober #492 Del Skrevet 21. oktober Christina82 skrev (5 timer siden): Skikkelig kjedelig episode, men er spent på hvem som ryker, men syns de viste alt for mye fra neste episode. Jeg prøve å se på teaseren hvem som enda var der, og synes jeg så alle bortsett fra Silje og Anders. Kan ha misset noen i farta selvsagt, men jeg tror det er en av de som er ute nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet 21. oktober #493 Del Skrevet 21. oktober Det var altfor mye informasjon i den teaseren. Hjelpes, programmet er kjedelig nok fra før, om ikke produksjonen skal ta vekk siste rest av håp om at det skal skje noe uventet. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 21. oktober #494 Del Skrevet 21. oktober Lilique skrev (11 minutter siden): Det var altfor mye informasjon i den teaseren. Hjelpes, programmet er kjedelig nok fra før, om ikke produksjonen skal ta vekk siste rest av håp om at det skal skje noe uventet. Skulle tro det var valgfag media og kommunikasjon som hadde fått jobben med å klippe den teaseren. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 21. oktober #495 Del Skrevet 21. oktober De hadde sikkert ingenting å klippe i teaseren fordi neste episode også sannsynligvis er kjedelig 😂 Men kan hende neste episode blir bra, hvem vet, men må innrømme at jeg tror at resten av programmet ikke blir verdt å se på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. oktober #496 Del Skrevet 21. oktober Christina82 skrev (13 timer siden): Skikkelig kjedelig episode, men er spent på hvem som ryker, men syns de viste alt for mye fra neste episode. Det er ikke noe å være spent på. De spoilet det vel i forrige ukes teaser. (Ved å vise noe som ikke ble vist denne episoden, og som gjør at jeg vet at en av de to vi mener det står mellom, fortsatt er med videre.) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 22. oktober #497 Del Skrevet 22. oktober (endret) Jeg sliter litt med konseptet her. Synes bildene de viser og naturen er helt fantastisk. Klippene i sync har så fine vinkler. Elsker det. Men baksnakking, backstabbing osv i flott natur? Jeg skjønner ikke greia. Endret 22. oktober av kaleidoskop 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Jack Skrevet 23. oktober #498 Del Skrevet 23. oktober Har sett allle episoder, og må si dette virker helt utrolig tilfeldig. Endrer de reglene underveis? Er jo helt på trynet at enkeltpersoner eller en liten gruppe kan sende folk rett ut kun basert på tilfeldigheter. I tillegg driver de og vaser rundt i lett terreng for å liksom være på vei til Stetind. En guidet tur til Stetind tar ca. 12 timer. Så dette er bare tull og tøys. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 23. oktober #499 Del Skrevet 23. oktober Tiger Jack skrev (15 timer siden): Har sett allle episoder, og må si dette virker helt utrolig tilfeldig. Endrer de reglene underveis? Er jo helt på trynet at enkeltpersoner eller en liten gruppe kan sende folk rett ut kun basert på tilfeldigheter. I tillegg driver de og vaser rundt i lett terreng for å liksom være på vei til Stetind. En guidet tur til Stetind tar ca. 12 timer. Så dette er bare tull og tøys. Jeg har inntrykk av at deltagerne styrer "alt selv". De må prate om hvem som skal gjøre oppgaver , hvem de skal sende hjem osv. Det er ingen programleder som møter dem. Bare lapper som de selv må tolke. Og de tar en skikkelig rundtur i området. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. oktober #500 Del Skrevet 23. oktober kaleidoskop skrev (4 minutter siden): Jeg har inntrykk av at deltagerne styrer "alt selv". De må prate om hvem som skal gjøre oppgaver , hvem de skal sende hjem osv. Det er ingen programleder som møter dem. Bare lapper som de selv må tolke. Og de tar en skikkelig rundtur i området. Det burde fått konsekvenser hvis de ikke gjennomførte oppgavene, sånn som det er nå er det alt for fritt. Håpløst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå