Nymphadora Skrevet 12. oktober #361 Del Skrevet 12. oktober Osten skrev (1 time siden): Det er fordi Robin faktisk gjorde det man skulle gjøre fra starten av, å spille. Det gjorde ikke Trude, også tok hun alt det Robin sa personlig. Robin spilte bare spillet. Trude begynte å spille da hun så at Robin gjorde det. Og det viste seg at Trude sa frekke ting på ordentlig, men det ble for drøyt for å bli vist på TV Praktisk å kunne oppføre seg som en manipulerende tulling og bare kunne bortforklare seg i ettertid at man spiller et spill. Jeg er ikke noen fan av Trude selv, men jeg forstår også reaksjonen hennes. Han sitter jo og lyver henne rett opp i trynet når hun konfronterer han med taktikken sin. Prøver å spille en offerrolle, når han på ingen måte er et offer. Det er feigt. Ganske uspiselig oppførsel på de begge i Vokteren egentlig. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #362 Del Skrevet 12. oktober Nymphadora skrev (5 minutter siden): Praktisk å kunne oppføre seg som en manipulerende tulling og bare kunne bortforklare seg i ettertid at man spiller et spill. Jeg er ikke noen fan av Trude selv, men jeg forstår også reaksjonen hennes. Han sitter jo og lyver henne rett opp i trynet når hun konfronterer han med taktikken sin. Prøver å spille en offerrolle, når han på ingen måte er et offer. Det er feigt. Ganske uspiselig oppførsel på de begge i Vokteren egentlig. Ja, men det er jo en del av spillet. Å spille som en manipulerende tulling. Men skjønner det du sier 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. oktober #363 Del Skrevet 12. oktober Jeg oppfatter det helt annerledes. Jeg synes Robin har vært intens, sjefete (fordi ingen andre gjorde noe), han har spilt hardt, men jeg opplever ikke at han har vært manipulerende. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 12. oktober #364 Del Skrevet 12. oktober Osten skrev (1 minutt siden): Ja, men det er jo en del av spillet. Å spille som en manipulerende tulling. Men skjønner det du sier Man kan fint spille et taktisk spill uten å oppføre seg som en dust. Tror det som plager meg mest med han, er at han skryter av å spille skittent, men når det slår tilbake på han så sutrer han. Stå i det liksom. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. oktober #365 Del Skrevet 12. oktober Nymphadora skrev (2 minutter siden): Man kan fint spille et taktisk spill uten å oppføre seg som en dust. Tror det som plager meg mest med han, er at han skryter av å spille skittent, men når det slår tilbake på han så sutrer han. Stå i det liksom. Ja, det der er jeg enig i. Han sa noe ala "jeg blir bare ondere og ondere". Usjarmerende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #366 Del Skrevet 12. oktober Nymphadora skrev (2 minutter siden): Man kan fint spille et taktisk spill uten å oppføre seg som en dust. Tror det som plager meg mest med han, er at han skryter av å spille skittent, men når det slår tilbake på han så sutrer han. Stå i det liksom. Skjønner. Bra spilt til Robin da. Han holdt ikke veldig fast der. Men lagde han god underholdning, definitivt. Det var jo veldig risky å spille slikt, men gjort er gjort tenker jeg. Han aksepterte jo at han røk ut ved å si "well played" til Trude så ja. Tenker vi kan stoppe Robin VS Trude greia her jeg lol😂 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 12. oktober #367 Del Skrevet 12. oktober Synes konseptet med vokterne er bra, men ikke helt fan av måten deltakere blir sent hjem på. Lag som har ulikt antall og resultatet er gitt Hadde håpet de skulle presses hardere, tyngre dager og utfordringer ala 71 grader nord og kompani Lauritsen. De beste for dagen blir belønnet med for eksempel doble stemmer eller immunitet. Skulle vært alle not alle hele tiden og dermed ble allianser droppet. Nå kan de som er allierte alltid sørge for å være i overtall i alle grupperinger som må gjøres i spillet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #368 Del Skrevet 12. oktober PhilosopherSe7en skrev (Akkurat nå): Synes konseptet med vokterne er bra, men ikke helt fan av måten deltakere blir sent hjem på. Lag som har ulikt antall og resultatet er gitt Hadde håpet de skulle presses hardere, tyngre dager og utfordringer ala 71 grader nord og kompani Lauritsen. De beste for dagen blir belønnet med for eksempel doble stemmer eller immunitet. Skulle vært alle not alle hele tiden og dermed ble allianser droppet. Nå kan de som er allierte alltid sørge for å være i overtall i alle grupperinger som må gjøres i spillet Det er ikke en dum idé! Håper de endrer konseptet litt så det blir mer gøyere til muligens en ny sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 12. oktober #369 Del Skrevet 12. oktober I kveld så jeg de første 5 episodene på TV2 Play. Jeg liker ikke Robin, og håper han er gått ut. Silje liker jeg heller ikke. Jeg skal ikke lese hva dere har skrevet om de episodene som jeg ikke har sett. Det hadde vært kult å klatret opp fjellsiden i stige 🤩 slik som i episode…husker ikke. Men sammensvergelse, hvisking og tisking liker jeg ikke. Derfor kan jeg ikke fordra Robin. Men det er jo et spill. Jeg har kjørt under Stetind mange ganger. Fjellet ser mektig ut i virkeligheten. Jeg trodde bare proffe klatrere kunne komme seg opp dit, og velberga ned igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. oktober #370 Del Skrevet 12. oktober Blueberrymuffin skrev (4 timer siden): Her i huset er vi av en helt annen oppfatning. Også andre jeg har snakket med privat, så er vi av samme oppfatning at Robin lagde kvalme der inne. Her sto jubelen i taket når Robin røyk ut. Hvorfor, måten han opptrer på og snakker nedsettende og skal manipulere de andre, mobbeoppførsel er det jeg vil kalle det. Når de sendte ut Marna hadde Robin bestemt et det skal alle, og at ingen andre sine innspill var valide, hva faen for en oppførsel er det? Det er jo ikke engang å spille et spill, det er jo direkte mobbeoppførsel i beste sendetid. Han var jævlig cocky, og sier det er vanskelig å sammarbeide med Trude, når han var den som fra første sending bestemte at Trude skal ut. Det er måten Robin opptrer på som ikke er grei, at Trude viser glede for at hun fikk han ut er da ikke noe galt med. Robin viste seg som den største mobberen jeg har sett i reality TV i nyere tid. Hvis man ikke ser det, må vel det være fordi man er en mobber selv. Like barn leker best, så de som er litt mobber selv eller selv er nedlatende mot andre elsket vel Robin i denne settingen. Fy faen så glad jeg er for at Robin røyk ut, aldri vært mer fornøyd med at en deltager har blitt sendt hjem! Feiler dere noe? De som stemte på Marna tok det valget selv. De er voksne. Ingen tvang dem. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 12. oktober #371 Del Skrevet 12. oktober Digg at Robin røyk! Synes at trude får ufortjent mye kritikk. Ja, hun er dominerende og snakker rett fra levra. Ingen problemer med å forstå at hun kan være vanskelig å samarbeide med. Men! For meg blir det sleipt og manipulerende når Trude gjennomskuer taktikken til Robin, og Robin liksom "skjønner ingenting 👁👄👁". Attpåtil skal han bort og klemme på henne etterpå mens hun fortsatt er følelsesmessig involvert, slik at han provoserer henne til et avslag og gjør henne til den store stygge ulven. "Se så slem Trude er, hun vil ikke engang gjøre opp mellom oss selv om jeg prøver". Hadde han vært mann og ute etter å gjøre opp, så hadde han bedt om en PRAT. Ikke en kosemoseklem. Så hvis det var SÅ om å gjøre med den klemmen, så kunne den kanskje kommet etter praten når begge parter er innafor eget toleransevindu igjen. Da er det bedre med Trude - det du ser, er det du får. Attpåtil driver han og maser om fienderelasjonen mellom de to. Spill gjerne - men gjør det ordentlig. Satt dog igjen med følelsen av at dette realityprogrammet får frem det verste i folk. På forræder (til sammenligning) ender folk opp med psykiske knekker fordi det er så ubehagelig å spille spillet. Her sitter de og fråder og ler over hvordan folk blir utstemt. Er noe ubehagelig over det hele 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 13. oktober #372 Del Skrevet 13. oktober Spoiler Hmm… altså, «sjukeste tvisten» - sånn som dette ble forberedt, og at alt skulle snu seg… Noen fikk oppdraget med å bestemme hvem som skulle ut, og sånn ble det. Ganske likt første episode, vel? Skjønner ikke hva som var så veldig «sjukt» med det…. Trodde ut fra det som ble sagt at det virkelig snudde opp ned på det hele, men.. Hva var tvisten? At det var Robin som gikk ut? At han ble lurt ut av helikopteret? Næh, dette var overdramatisert i forhånds-dryppene…. Synes jeg. Eneste endringen her var at den som gikk ut kunne bestemme noe om neste episode - eller var det sånn i starten også? Husker ikke 😛 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. oktober #373 Del Skrevet 13. oktober Andrea59 skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Hmm… altså, «sjukeste tvisten» - sånn som dette ble forberedt, og at alt skulle snu seg… Noen fikk oppdraget med å bestemme hvem som skulle ut, og sånn ble det. Ganske likt første episode, vel? Skjønner ikke hva som var så veldig «sjukt» med det…. Trodde ut fra det som ble sagt at det virkelig snudde opp ned på det hele, men.. Hva var tvisten? At det var Robin som gikk ut? At han ble lurt ut av helikopteret? Næh, dette var overdramatisert i forhånds-dryppene…. Synes jeg. Eneste endringen her var at den som gikk ut kunne bestemme noe om neste episode - eller var det sånn i starten også? Husker ikke 😛 Spoiler Enig i at det ikke var så sjukt som de la opp til. Men at det nå kommer en muldvarp, er gøy. Men sjukt er det jo ikke, nei. Kun gøy. Potensielt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. oktober #374 Del Skrevet 13. oktober (endret) For det første er jeg forbanna på TV2 som i deres teaser før episoden klarte å røpe alt som skjedde. Vi fikk servert "den sjukeste tvisten" fra Anders, "KARMA IS A BITCH" fra Silje og "Dette er det verste som kunne skjedd" fra Isabella. Altså, tror TV2 at vi er noen hjernedøde idioter som ser på? For det andre er tvisten kun sjuk for deltakerne, og ikke oss som ser på. Vi visste utfallet både gjennom teaser og at Trude og Hilde var i grotta, og at Robin ble dumpet ut av et helikopter var kanskje noe annet, men særlig sjukt var det jo ikke. For det tredje mener jeg hele tvisten var idiotisk. Det blir for lettvint at 3 stk skal plutselig gå inn i en grotte og bare eliminere en deltaker ut av det blå. Uten videre konkurranse, diskusjoner, spill eller mulighet til å forsvare seg. Og grotta med påfølgende helikoptertur var vel det eneste som skjedde denne episoden? Trude kan dere få gratis av meg. Hun er så selvhøytidelig og selvopphøyd at det halve kunne vært nok. Er veldig glad for at jeg ikke har slike mennesker i mitt liv. Episoden ble et gigantisk antiklimaks med at Trude bare kunne eliminere Robin helt uten motstand eller noe. Og Silje så ut som en 12-åring når hun satt på huk og ropte "KARMA IS A BITCH" foran folk som faktisk var lei seg for at Robin røk ut. Gårdagens episode gikk an å se på, men superbra var den ikke. Nå når Robin er ute så blir det spennende om det blir søndagsturer framover. Det kan være artig med muldvarp i gruppa, men typisk nok skjer det ikke rare greiene ut av det... Desta og mulig Sebastian er vel de eneste grunnene til at Vokteren enda er verdt å fortsette å se på. Men det kan jo hende det er nok å bare se teaserne om programmet framover... Endret 13. oktober av Ctrl 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. oktober #375 Del Skrevet 13. oktober Ctrl skrev (29 minutter siden): For det første er jeg forbanna på TV2 som i deres teaser før episoden klarte å røpe alt som skjedde. Vi fikk servert "den sjukeste tvisten" fra Anders, "KARMA IS A BITCH" fra Silje og "Dette er det verste som kunne skjedd" fra Isabella. Altså, tror TV2 at vi er noen hjernedøde idioter som ser på? For det andre er tvisten kun sjuk for deltakerne, og ikke oss som ser på. Vi visste utfallet både gjennom teaser og at Trude og Hilde var i grotta, og at Robin ble dumpet ut av et helikopter var kanskje noe annet, men særlig sjukt var det jo ikke. For det tredje mener jeg hele tvisten var idiotisk. Det blir for lettvint at 3 stk skal plutselig gå inn i en grotte og bare eliminere en deltaker ut av det blå. Uten videre konkurranse, diskusjoner, spill eller mulighet til å forsvare seg. Og grotta med påfølgende helikoptertur var vel det eneste som skjedde denne episoden? Trude kan dere få gratis av meg. Hun er så selvhøytidelig og selvopphøyd at det halve kunne vært nok. Er veldig glad for at jeg ikke har slike mennesker i mitt liv. Episoden ble et gigantisk antiklimaks med at Trude bare kunne eliminere Robin helt uten motstand eller noe. Og Silje så ut som en 12-åring når hun satt på huk og ropte "KARMA IS A BITCH" foran folk som faktisk var lei seg for at Robin røk ut. Gårdagens episode gikk an å se på, men superbra var den ikke. Nå når Robin er ute så blir det spennende om det blir søndagsturer framover. Det kan være artig med muldvarp i gruppa, men typisk nok skjer det ikke rare greiene ut av det... Desta og mulig Sebastian er vel de eneste grunnene til at Vokteren enda er verdt å fortsette å se på. Men det kan jo hende det er nok å bare se teaserne om programmet framover... Veldig godt analysert og oppsummert! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. oktober #376 Del Skrevet 13. oktober Ctrl skrev (35 minutter siden): For det første er jeg forbanna på TV2 som i deres teaser før episoden klarte å røpe alt som skjedde. Vi fikk servert "den sjukeste tvisten" fra Anders, "KARMA IS A BITCH" fra Silje og "Dette er det verste som kunne skjedd" fra Isabella. Altså, tror TV2 at vi er noen hjernedøde idioter som ser på? For det andre er tvisten kun sjuk for deltakerne, og ikke oss som ser på. Vi visste utfallet både gjennom teaser og at Trude og Hilde var i grotta, og at Robin ble dumpet ut av et helikopter var kanskje noe annet, men særlig sjukt var det jo ikke. For det tredje mener jeg hele tvisten var idiotisk. Det blir for lettvint at 3 stk skal plutselig gå inn i en grotte og bare eliminere en deltaker ut av det blå. Uten videre konkurranse, diskusjoner, spill eller mulighet til å forsvare seg. Og grotta med påfølgende helikoptertur var vel det eneste som skjedde denne episoden? Trude kan dere få gratis av meg. Hun er så selvhøytidelig og selvopphøyd at det halve kunne vært nok. Er veldig glad for at jeg ikke har slike mennesker i mitt liv. Episoden ble et gigantisk antiklimaks med at Trude bare kunne eliminere Robin helt uten motstand eller noe. Og Silje så ut som en 12-åring når hun satt på huk og ropte "KARMA IS A BITCH" foran folk som faktisk var lei seg for at Robin røk ut. Gårdagens episode gikk an å se på, men superbra var den ikke. Nå når Robin er ute så blir det spennende om det blir søndagsturer framover. Det kan være artig med muldvarp i gruppa, men typisk nok skjer det ikke rare greiene ut av det... Desta og mulig Sebastian er vel de eneste grunnene til at Vokteren enda er verdt å fortsette å se på. Men det kan jo hende det er nok å bare se teaserne om programmet framover... Ja, det blir liksom litt... Vet ikke hva jeg skal si en gang? Teit? Billig? Simpelt? De som skulle inn i grotta, måtte liksom være modige. Men det så ikke hverken spesielt langt, krevende eller skummelt ut. Etter det med broa, trodde jeg kanskje de skulle hoppe i fallskjerm eller noe, så det var litt antiklimaks at det bare var å lukke døra. Synes det er så synd, for konseptet har så mye potensiale, men synes det blir så enkelt og at det skjer lite i episodene. Hjelper ikke at jeg misliker flere av deltakerne og har et "meh"-forhold til resten (med unntak av Desta og Anders). Kommer til å fortsette å se, da... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. oktober #377 Del Skrevet 13. oktober Cookiesandcream skrev (1 minutt siden): Ja, det blir liksom litt... Vet ikke hva jeg skal si en gang? Teit? Billig? Simpelt? De som skulle inn i grotta, måtte liksom være modige. Men det så ikke hverken spesielt langt, krevende eller skummelt ut. Etter det med broa, trodde jeg kanskje de skulle hoppe i fallskjerm eller noe, så det var litt antiklimaks at det bare var å lukke døra. Synes det er så synd, for konseptet har så mye potensiale, men synes det blir så enkelt og at det skjer lite i episodene. Hjelper ikke at jeg misliker flere av deltakerne og har et "meh"-forhold til resten (med unntak av Desta og Anders). Kommer til å fortsette å se, da... Litt sånn First Price-variant av et realityshow... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 13. oktober #378 Del Skrevet 13. oktober Mrs Robinson skrev (9 timer siden): Digg at Robin røyk Morsomt at Robin røyk, ja. Og Marna forrige uke, liker ikke henne etter hennes opptreden på Torpet for noen år siden. Trude må ut som neste mener jeg. Heier på Anders og Johannes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. oktober #379 Del Skrevet 13. oktober PusheenPusheen skrev (10 minutter siden): Litt sånn First Price-variant av et realityshow... Ja, akkurat sånn! Amatørmessig, nesten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. oktober #380 Del Skrevet 13. oktober Sam Fox skrev (20 minutter siden): Morsomt at Robin røyk, ja. Og Marna forrige uke, liker ikke henne etter hennes opptreden på Torpet for noen år siden. Trude må ut som neste mener jeg. Heier på Anders og Johannes. Jeg heier også på de to, og på Anny. Håper Trude ryker neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå