PusheenPusheen Skrevet 12. oktober #341 Del Skrevet 12. oktober Osten skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Sjuk plottvist! Jeg ville heller ha Trude enn Robin ute fordi Trude skjønte ikke at måten Robin spilte på var en del av taktikken hans så hun endte opp med å ta alt Robin sa personlig. Men well played som Robin sa. Helt ærlig, drit lei meg for at Robin røk ut. Og skikkelig unsatisfying at det var Robin som røk ut før Trude, det føles bare feil. Spoiler Har ikke sett dagens, men var nødt å lese spoileren. Hadde en hunch på det, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 12. oktober #342 Del Skrevet 12. oktober Tråden er ryddet for personangrep. Sciurus. mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. oktober #343 Del Skrevet 12. oktober Spoiler Hvem er muldvarpen tror vi? Johannes hadde vært gøy, da blir han litt mer aktiv i spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 12. oktober #344 Del Skrevet 12. oktober Det er måten Robin snakker på - når han skal argumentere for hvem han stemmer på. "Snakker sakte" - later som han er lei seg. Skal ha klem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 12. oktober #345 Del Skrevet 12. oktober PusheenPusheen skrev (16 minutter siden): Skjul innhold Hvem er muldvarpen tror vi? Johannes hadde vært gøy, da blir han litt mer aktiv i spillet. Spoiler Jeg tipper Isabella. Robin vet at hun mest sannsynlig vil gå etter den han vil ha ut, mens Johannes er mer tilbøyelig til å gå etter sitt eget gode hjerte. Denne episoden gjorde at jeg ble skikkelig gira på å se mer med en gang 😂 Jeg er vant til å binge serier, men nå er jeg hekta på 71, dette, forræder, våre beste år, kongen befaler OG NM i gjemsel. Aldri vært så utålmodig i mitt liv. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. oktober #346 Del Skrevet 12. oktober yamask skrev (1 minutt siden): Vis skjult innhold Jeg tipper Isabella. Robin vet at hun mest sannsynlig vil gå etter den han vil ha ut, mens Johannes er mer tilbøyelig til å gå etter sitt eget gode hjerte. Denne episoden gjorde at jeg ble skikkelig gira på å se mer med en gang 😂 Jeg er vant til å binge serier, men nå er jeg hekta på 71, dette, forræder, våre beste år, kongen befaler OG NM i gjemsel. Aldri vært så utålmodig i mitt liv. Jeg VET😆😆😆 Hekta på alle utenom 71😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #347 Del Skrevet 12. oktober (endret) shab skrev (39 minutter siden): Det er måten Robin snakker på - når han skal argumentere for hvem han stemmer på. "Snakker sakte" - later som han er lei seg. Skal ha klem. Nei, en ting som ikke kom på TV er faktisk at Trude begynte å bli frekk mot Robin på ordentlig i forrige episode. Du så kanskje ikke videoen Robin la ut. Han sa at hun begynte å være ufin mot han og kalte han stygge ting på ordentlig, men at det ble klippet bort fordi det var for drøyt å ta med på TV. Han sa også at det var derfor han hadde lyst til å gi klem til Trude fordi han trodde at måten han spilte på faktisk gjorde at Trude ble sur på han på ordentlig. Sebastian tok dette også opp på snapchatten hans at Trude begynte å såkalt "personal attacke" Robin og at han selv synes at Trude tok ting litt for langt når hele målet med programmet er å spille. Han tok også opp at klemmen Robin skulle gi, var fordi han hadde dårlig samvittighet så han ville roe ned Trude, men siden hun takket nei så ble det ikke noe av. Anbefaler å se Robins video for å se hans synspunkt av saken. Og gjerne følg med på Sebastians snapchat. Han tar opp alt med vokteren hver dag tror jeg. Endret 12. oktober av Osten Utdyper litt 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. oktober #348 Del Skrevet 12. oktober Osten skrev (1 minutt siden): En ting som ikke kom på TV er faktisk at Trude begynte å bli frekk mot Robin på ordentlig i forrige episode. Du så kanskje ikke videoen Robin la ut. Han sa at hun begynte å være ufin mot han og kalte han stygge ting på ordentlig, men at det ble klippet bort fordi det var for drøyt å ta med på TV. Han sa også at det var derfor han hadde lyst til å gi klem til Trude fordi han trodde at måten han spilte på faktisk gjorde at Trude ble sur på han på ordentlig. Sebastian tok dette også opp på snapchatten hans at Trude begynte å såkalt "personal attacke" Robin og at han selv synes at Trude tok ting litt for langt når hele målet med programmet er å spille. Han tok også opp at klemmen Robin skulle gi, var for å ro ned Trude, men siden hun takket nei så ble det ikke noe av. Anbefaler å se Robins video for å se hans synspunkt av saken. Og gjerne følg med på Sebastians snapchat. Han tar opp alt med vokteren hver dag tror jeg. Spoiler Synes energien Trude viste etter at hun sendte ham ut, var ubehagelig og ekkel. Har ikke sett videoen til Robin, men etter at jeg så hvilke signaler hun sendte ut etter at hun klaska igjen døra, er jeg tilbøyelog til å stole på det du gjengir her. Og måten Silje bare "karma's a bitch!"... Nei fytti. Hvis det er sant at Trude var frekk og ufin mot Robin, burde jo de andre passe seg nå, hun kan bli ubehagelig å ha på feilsida. Kan det være dette Anny hintet til i sist episode, da hun tok til ordet under utstemmingen og sa at Trude var den som lagde dårlig stemning? 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #349 Del Skrevet 12. oktober (endret) PusheenPusheen skrev (9 minutter siden): Skjul innhold Synes energien Trude viste etter at hun sendte ham ut, var ubehagelig og ekkel. Har ikke sett videoen til Robin, men etter at jeg så hvilke signaler hun sendte ut etter at hun klaska igjen døra, er jeg tilbøyelog til å stole på det du gjengir her. Og måten Silje bare "karma's a bitch!"... Nei fytti. Hvis det er sant at Trude var frekk og ufin mot Robin, burde jo de andre passe seg nå, hun kan bli ubehagelig å ha på feilsida. Kan det være dette Anny hintet til i sist episode, da hun tok til ordet under utstemmingen og sa at Trude var den som lagde dårlig stemning? Godt poeng! Tenker at det må definitivt være det fordi både Sebastian og Robin sa det. Spoiler Jeg syntes også at det var så ekkelt og ekstremt måten hun bare lukket døra ja. Og det med at Silje bare sa "karma's a bitch"... jeg kjente på ekte dårlig samvittighet. Synes så synd på Robin. Han er den som spilte fra dag 1(og Sebastian), også er det sånn Robin blir sendt ut, at folk ler av han. 😞 Endret 12. oktober av Osten Utdyper litt 12 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #350 Del Skrevet 12. oktober Spoiler Sønnene mine ble så lei seg for å se Robin, deres barndomshelt og favoritt YouTuber ryke. Han yngste sønnen min begynte å gråte til og med, som viser hvor godt menneske han er, og det vet jeg selv! Hvis barna mine ble så lei seg at han ene begynte å gråte så har man svaret allerede. Jeg må innrømme, jeg er søren meg lei meg selv. Jeg ble kjent med Robin når jeg så barna mine se på youtube-kanalen hans på TVen og da han var programleder for NRK FlippKlipp med Victor Sotberg. Til den dagen så er han fortsatt deres helt. Trodde aldri jeg skulle være så lei meg for å se favoritt YouTuberen til barna mine ryke ut. Det er skikkelig bittert og deprimerende å se mine barn så lei seg. 2 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. oktober #351 Del Skrevet 12. oktober (endret) Osten skrev (26 minutter siden): Godt poeng! Tenker at det må definitivt være det fordi både Sebastian og Robin sa det. Skjul innhold Jeg syntes også at det var så ekkelt og ekstremt måten hun bare lukket døra ja. Og det med at Silje bare sa "karma's a bitch"... jeg kjente på ekte dårlig samvittighet. Synes så synd på Robin. Han er den som spilte fra dag 1(og Sebastian), også er det sånn Robin blir sendt ut, at folk ler av han. 😞 Spoiler Ja, både jeg og dattera fikk dårlig smak i munnen, og hun sa at det ikke er rart at barn mobber når det er sånn her foreldrene deres er... Johannes f eks, man merker på hele han at han er en sympatisk type, og reaksjonen hans var mye mer behagelig enn flere av de andres som bare lo rått. Jeg kjente jeg også ble lei meg. Endret 12. oktober av PusheenPusheen 13 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #352 Del Skrevet 12. oktober PusheenPusheen skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Ja, både jeg og dattera fikk dårlig smak i munnen, og hun sa at det ikke er rart at barn mobber når det er sånn her foreldrene deres er... Johannes f eks, man merker på hele han at han er en sympatisk type, og reaksjonen hans var mye mer behagelig enn flere av de andres som bare lo rått. Jeg kjente jeg også ble lei meg. Enig! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #353 Del Skrevet 12. oktober PusheenPusheen skrev (1 time siden): Skjul innhold Ja, både jeg og dattera fikk dårlig smak i munnen, og hun sa at det ikke er rart at barn mobber når det er sånn her foreldrene deres er... Johannes f eks, man merker på hele han at han er en sympatisk type, og reaksjonen hans var mye mer behagelig enn flere av de andres som bare lo rått. Jeg kjente jeg også ble lei meg. Hvis jeg husker riktig så sa Jørgine, Trudes datter "fuck you" til Trine Dehli Cleve, dommeren i Skal vi danse, på Instagram fordi hun mente at Trine var grunnen til at hun ikke vant hennes sesong av Skal vi danse. Datteren din PusheenPusheen har et godt poeng! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 12. oktober #354 Del Skrevet 12. oktober Her i huset er vi av en helt annen oppfatning. Også andre jeg har snakket med privat, så er vi av samme oppfatning at Robin lagde kvalme der inne. Her sto jubelen i taket når Robin røyk ut. Hvorfor, måten han opptrer på og snakker nedsettende og skal manipulere de andre, mobbeoppførsel er det jeg vil kalle det. Når de sendte ut Marna hadde Robin bestemt et det skal alle, og at ingen andre sine innspill var valide, hva faen for en oppførsel er det? Det er jo ikke engang å spille et spill, det er jo direkte mobbeoppførsel i beste sendetid. Han var jævlig cocky, og sier det er vanskelig å sammarbeide med Trude, når han var den som fra første sending bestemte at Trude skal ut. Det er måten Robin opptrer på som ikke er grei, at Trude viser glede for at hun fikk han ut er da ikke noe galt med. Robin viste seg som den største mobberen jeg har sett i reality TV i nyere tid. Hvis man ikke ser det, må vel det være fordi man er en mobber selv. Like barn leker best, så de som er litt mobber selv eller selv er nedlatende mot andre elsket vel Robin i denne settingen. Fy faen så glad jeg er for at Robin røyk ut, aldri vært mer fornøyd med at en deltager har blitt sendt hjem! 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 12. oktober #355 Del Skrevet 12. oktober Blueberrymuffin skrev (32 minutter siden): Her i huset er vi av en helt annen oppfatning. Også andre jeg har snakket med privat, så er vi av samme oppfatning at Robin lagde kvalme der inne. Her sto jubelen i taket når Robin røyk ut. Hvorfor, måten han opptrer på og snakker nedsettende og skal manipulere de andre, mobbeoppførsel er det jeg vil kalle det. Når de sendte ut Marna hadde Robin bestemt et det skal alle, og at ingen andre sine innspill var valide, hva faen for en oppførsel er det? Det er jo ikke engang å spille et spill, det er jo direkte mobbeoppførsel i beste sendetid. Han var jævlig cocky, og sier det er vanskelig å sammarbeide med Trude, når han var den som fra første sending bestemte at Trude skal ut. Det er måten Robin opptrer på som ikke er grei, at Trude viser glede for at hun fikk han ut er da ikke noe galt med. Robin viste seg som den største mobberen jeg har sett i reality TV i nyere tid. Hvis man ikke ser det, må vel det være fordi man er en mobber selv. Like barn leker best, så de som er litt mobber selv eller selv er nedlatende mot andre elsket vel Robin i denne settingen. Fy faen så glad jeg er for at Robin røyk ut, aldri vært mer fornøyd med at en deltager har blitt sendt hjem! 😳 Vi er virkelig ikke på samme side. Mobbing?? 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #356 Del Skrevet 12. oktober (endret) Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Her i huset er vi av en helt annen oppfatning. Også andre jeg har snakket med privat, så er vi av samme oppfatning at Robin lagde kvalme der inne. Her sto jubelen i taket når Robin røyk ut. Hvorfor, måten han opptrer på og snakker nedsettende og skal manipulere de andre, mobbeoppførsel er det jeg vil kalle det. Når de sendte ut Marna hadde Robin bestemt et det skal alle, og at ingen andre sine innspill var valide, hva faen for en oppførsel er det? Det er jo ikke engang å spille et spill, det er jo direkte mobbeoppførsel i beste sendetid. Han var jævlig cocky, og sier det er vanskelig å sammarbeide med Trude, når han var den som fra første sending bestemte at Trude skal ut. Det er måten Robin opptrer på som ikke er grei, at Trude viser glede for at hun fikk han ut er da ikke noe galt med. Robin viste seg som den største mobberen jeg har sett i reality TV i nyere tid. Hvis man ikke ser det, må vel det være fordi man er en mobber selv. Like barn leker best, så de som er litt mobber selv eller selv er nedlatende mot andre elsket vel Robin i denne settingen. Fy faen så glad jeg er for at Robin røyk ut, aldri vært mer fornøyd med at en deltager har blitt sendt hjem! Fortsatt alt han gjorde der var en del av hans spilltaktikk. Han er ikke en søren meg mobber for å ha spilt, hele programmet er nemlig et spill. Hva gjorde han som får deg til å tenke at det han drev på med var "mobbing"? Du sier at Robin manipulerer folk. Trude manipulerer folk hun også, men det er fordi det er en del av hennes taktikk også tenker jeg. Sebastian har jo samme tankegang som Robin han og, også sier Sebastian at det er en del av hans plan og taktikk å manipulere. Dette vil jo bety at de er mobbere også tydeligvis, i følge deg😱. Dette er knyttet til spill og spilltaktikk som du påstår er mobbing som er feil. Du klager så hardt over at Robin har planlagt ting på forhånd. Selvfølgelig skal man planlegge!! Man kommer ikke langt i spillet uten å planlegge. Robin tvang heller ikke at de andre skulle stemme ut Marna, det ble selv sagt at de ikke planla det på forhånd. Sjekk dine kilder neste gang. Det var bare en stemme som skilte mellom han og Marna. Ikke hans feil for at Anders stemte på Marna siste liten, ikke hans feil for at Desta også stemte henne ut. Alt handler om spilltaktikk og tenke langsiktig. Snakk om å ikke tenke langsiktig, nemlig deg. Det "mobbe-materialet" du tenker på er knyttet til spill og taktikk. Og selvfølgelig sier Robin at det er vanskelig å samarbeide med Trude når hun har så sterke meninger og har sett han som en enemy siden padle-episoden. Er du med på leken, så tål streken. Også sier du at Robin var cocky, og rett etter det sier du at det ikke er galt at Trude viser glede, og hva er det da? Jo det er å være cocky! Å være cocky i et spill er vanlig. Folk på forræder f.eks har vært cocky, Aslak f.eks. Skal du klage på han nå? Alt dette får Robin til å få tittelen som "den største mobberen" i reality i nyere tid, fy fader så dumt😳 Og hva får deg til å tro at vi som støtter og har heiet på han er mobbere også. Du kan like gjerne holde kjeft at this point. Respekter andres meninger, idiot ass. Sier du at vi som supporta Robin i Vokteren er mobbere så skal ikke jeg respektere din mening, og deg gjør ikke jeg nå. Voks opp, tenk, og si ting som faktisk er ekte. Det med Marna avstemningen er ikke sant. De planla ikke det på forhånd. Sa du det for å lure mennesker eller? Sjekk kildene før du spytter frekke ting på nett. Endret 12. oktober av Osten 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 12. oktober #357 Del Skrevet 12. oktober Ja det var jo en interessant twist. Dette var vel først og fremst personlig. Hadde Trude vært lur hadde hun tatt ut Silje (Hilde og seff Desta hadde nok vært med på det). Robin hadde de klart å stemme ut senere, de får nok ikke gruppen med seg på å stemme ut Silje like lett. Men for underholdningsverdien sin skyld var det bra de ikke tok et "ukontroversielt" valg. Jeg henger ikke helt med på de som kaller Robin mobber. Det er et spill, da får man ta konseptet i stedet. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 12. oktober #358 Del Skrevet 12. oktober Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Her i huset er vi av en helt annen oppfatning. Også andre jeg har snakket med privat, så er vi av samme oppfatning at Robin lagde kvalme der inne. Her sto jubelen i taket når Robin røyk ut. Hvorfor, måten han opptrer på og snakker nedsettende og skal manipulere de andre, mobbeoppførsel er det jeg vil kalle det. Når de sendte ut Marna hadde Robin bestemt et det skal alle, og at ingen andre sine innspill var valide, hva faen for en oppførsel er det? Det er jo ikke engang å spille et spill, det er jo direkte mobbeoppførsel i beste sendetid. Han var jævlig cocky, og sier det er vanskelig å sammarbeide med Trude, når han var den som fra første sending bestemte at Trude skal ut. Det er måten Robin opptrer på som ikke er grei, at Trude viser glede for at hun fikk han ut er da ikke noe galt med. Robin viste seg som den største mobberen jeg har sett i reality TV i nyere tid. Hvis man ikke ser det, må vel det være fordi man er en mobber selv. Like barn leker best, så de som er litt mobber selv eller selv er nedlatende mot andre elsket vel Robin i denne settingen. Fy faen så glad jeg er for at Robin røyk ut, aldri vært mer fornøyd med at en deltager har blitt sendt hjem! Her i huset har vi samme oppfatning som deg og dine. Det var tidenes øyeblikk da døra i helikopteret ble stengt og de lettet uten Robin. Vi lo så tårene rant. Nå har vi jo bare de klippene vi ser i hver episode å forholde oss til - og der er det tydelig at Robin i forrige episode virkelig startet spillet. Jeg er overrasket over at så mange mener at Robin ikke fortjente å gå ut. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 12. oktober #359 Del Skrevet 12. oktober (endret) Lofilteret skrev (40 minutter siden): Her i huset har vi samme oppfatning som deg og dine. Det var tidenes øyeblikk da døra i helikopteret ble stengt og de lettet uten Robin. Vi lo så tårene rant. Nå har vi jo bare de klippene vi ser i hver episode å forholde oss til - og der er det tydelig at Robin i forrige episode virkelig startet spillet. Jeg er overrasket over at så mange mener at Robin ikke fortjente å gå ut. Det er fordi Robin faktisk gjorde det man skulle gjøre fra starten av, å spille. Det gjorde ikke Trude, også tok hun alt det Robin sa personlig. Robin spilte bare spillet. Trude begynte å spille da hun så at Robin gjorde det. Og det viste seg at Trude sa frekke ting på ordentlig, men det ble for drøyt for å bli vist på TV Endret 12. oktober av Osten Utdyper 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 12. oktober #360 Del Skrevet 12. oktober Fantastisk episode! Vi lo høyt da Robin hoppet ut og døren lukket seg! Det er umulig å føle seg trygg og planlegge neste skritt i dette spillet, for plutselig blir det en ny tvist! Og det er det som er så gøy! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå